Photobucket is hard op zijn hoofd gevallen!

Sadiek

Well-Known Member
22 jul 2016
509
392
Trophies
22
Leek me wel handig om even centraal te melden gezien ik nog veel mensen foto's zie posten via photobucket.

Maar photobucket heeft zijn "voorwaarden" nu zodanig aangepast dat je om foto's te kunne plaatsen op bijv een forum (3rd party hosting noemen zij dat) je nu hun duurste abonnement moet afsluiten a 40 dollar per maand¡!¡ :confused::eek:
Zonder dit abbo zijn je foto's dus niet meer embeded te plaatsen op forums enzo.

Ik heb het jarenlang naar alle tevredenheid gebruikt. Toen kwamen de bergen advertenties op de site zelf, maar daar had met het posten van foto's op forum niet zo'n last van dus kon ik mee leven en nu dit. Voor mij is photobucket klaar.

Opzoek naar een goed alternatief. Iemand suggesties? Bij voorkeur waar je ook albums enzo kan bijhouden zoals bij photobucket
 
Is Imgur hier misschien handig voor? Ook hier kun je albums gebruiken, weet ik. Verder is geheel volgens mij gewoon gratis. Gebruik het voornamelijk om foto's te uploaden voor diverse fora en dat gaat eigenlijk altijd zonder problemen.
 
Zelf gebruik ik www.mupload.nl gewoon lekker snel en makkelijk. Geen album functie maar daar gebruik ik dropbox voor of google drive.
 
ik gebruikte het ook regelmatig om mijn foto's te uploaden en online te zetten, maar vond de site al wel altijd zo tergend langzaam. Maar toen ook ik pas geleden de melding kreeg dat ik een abo moest nemen om mijn foto's online te zetten, heb ik direct mijn foto's weggehaald bij photobucket en mijn account verwijderd. Ik laat me toch niet onder druk zetten om een duur abonnement te nemen voor iets waar talloze gratis alternatieven voor zijn o_O
 
Als je geen google vrees hebt is google foto's ook een fijne optie.
 
Ik gebruik altijd Tinypic voor forums en het werkt perfect. Voor mij dan..
 
Stey wees me er ook al op inderdaad. Ik ga vanavond ook mn album verwijderen en wat anders zoeken.
Kan je met imgur en tinypic wel een beetje goed formaat foto's posten zonder dat ze enorm worden verkleind?
 
Jup, bij imgur kan je zelf kiezen welke grote je wil posten, ze hebben een aantal sizes er staan. Plus ze geven een BBcode link dus hoef je daar ook niet meer mee te kutten.
 
Ik gebruik PB al sinds 2006, mede daardoor heb ik nu op mijn gratis (2GB) account 81.8GB opslagruimte waarvan 5.5GB gebruikt is bestaande uit 28294 foto's :rolleyes::D

Maargoed, ik ga ook maar opzoek naar een ander alternatief.
 
Wauw! Dat is wel heel idioot! Ik was er al klaar mee toen de bergen advertenties kwamen en het voor mij bijna onbruikbaar werd :p

Bedankt voor het melden!

Nu gebruik ik imgur voor het snel delen van foto's. Zelf mijn foto's ergens online posten doe ik niet. Als back-up voor mijn foto's heb ik sinds vandaag maar een DropBox account aangeschaft.
 
40 euro per maand voor een foto opslag/deel service?

Waar halen ze die prijzen vandaan ?
Een drop box acount van 1tb kost wat 10 euro per maand dan is het delen toch niet zo biezonder of wel:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Tinypic werkt bij mij niet meer. Gisteren al niet en zojuist ook weer