Paintball world Arnhem

Benniedictus

Well-Known Member
11 mrt 2018
177
203
Trophies
10
Hallo allemaal,

Ik weet niet of van paintball world een review staat, kon t althans niet vinden.

Gisteren ben ik bij paintball world geweest met @KampingKareltje . Was een mooie dag met veel actie.

De locatie
Ergens langs de Waal bij Arnhem ligt de loods. Het veld bestaat uit een aantal huisjes, kerk en gevangenis. In het midden staat een toren voor de marshalls zodat ze toezicht kunnen houden.

De games
Vrij standaard maar niet minder leuk, tdm, ctf, zombie etc.
Door de toren kunnen de marshalls goed toezicht houden, als het nodig is. Er deed ook een team speedsofters mee, leuk maar doe t lekker op prive evenement. Er werden hits niet gepakt en hier werd melding van gemaakt. Al snel werd iedereen bij elkaar geroepen en de groep werd toegesproken. Een aantal gingen de discussie aan en kregen de keuze, of aanpassen of wegwezen. Ze kozen voor het laatste. De marshalls zijn heel vriendelijk maar willen geen gezeik.
Na de pauze hadden we het gevoel dat een aantal harder schoten dan 350fps. Hiervan melding gemaakt bij de marshalls en werd gelijk een aantal door de chrono gehaald. Nog niet eerder mee gemaakt en heel positief! Kennelijk wist iemand waar ie mee bezig was en probleem was snel opgelost.

Conclusie
Ik kom zeker weer naar Arnhem. Leuke locatie, geen gecamp zoals vaker wil gebeuren met cqb en goede marshalls.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Oddball
Zo te lezen is de situatie in Arnhem dus ten goede verbeterd. Een jaar geleden hoorde ik namelijk precies het tegenovergestelde van bezoekers.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Er deed ook een team speedsofters mee, leuk maar doe t lekker op prive evenement.

Jammer dat speedsofters weer een slechte naam krijgen en hier al blijkbaar automatisch geassocieerd wordt met iets slecht.

Als de spelers zich als eikels gedragen good riddance allesinds! Klinkt als een orga die weet waarmee ze bezig zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Jammer dat speedsofters weer een slechte naam krijgen en hier al blijkbaar automatisch geassocieerd wordt met iets slecht.

Ja en nee, zo hier en daar las ik wel wat over speedsofters, meeste is niet positief. Een aantal van het team kwam binnenlopen met een houding van wij gaan even laten zien hoe goed wij wel niet zijn. Speedsofter of niet, dan heb je t al verkloot bij mij.
Maar ook twee van t zelfde team heb ik goeie strijd mee geleverd, kwamen elkaar vaak tegen en gaven elkaar na afloop een hand van goed bezig.
Dus overal heb je eikels zitten.

Over het algemeen denk ik dat je als speedsofter niet ver komt. Op een huisje afrennen als er 4 man verscholen zitten ga je niet halen. Leuk als kamikaze actie maar tactisch niet handig.
En soms voel je niet je hit als je rent of ze missen je als je langs rent. Dit geeft weer mogelijkheden tot discussie.
De gear ben ik ook geen fan van, pistool met round drum en hpa. Speedtrigger er in en je hebt ongeveer full auto. Oke, t is volgens de regels maar meeste vinden het niet leuk om vanaf 2 meter 10 bbs te krijgen voordat ze hit kunnen roepen.
 
Nog een aanvulling :
Het was vol.
Maar er was genoeg ruimte in de safezone, het spel was vlot en goed.
Geen grote kampeerboerderij
 
De locatie
Ergens langs de Waal bij Arnhem ligt de loods.

Zou dit in Arnhem niet al te hard zeggen. De Waal vloekt een beetje in Arnhem ;)

Maar is inderdaad leuke locatie. 2 weken terug met een kameraad geweest, ook toen was het helemaal vol.
Voor mijn smaak had er een man of 10 minder mogen zijn voor een ideale situatie maar ja, dit was verder prima te doen.

Leuke variaties in de games, veel meters gemaakt. Wij gaan zeker nog een keer binnenkort
 
  • Leuk
Waarderingen: Benniedictus