"Opnieuw" gestart met Airsoft (+ vraag)

haha arme dodgy, welkom in de sport waarin de munitie niet direct een tweede hypotheek op je huis hoeft op te leveren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy en Twinfromhell
Ja, ik misschien moet wel wennen. Positief toch? Paintball kostte ook een rib uit mijn lijf. 1 van de redenen denk ik dat die scene bijna doodgebloed is.

Met eigen paint en byo of met huispaint + dan nog de entree fee voor events; dan was je al snel €80-120 per dag kwijt. Dan ga je toch selecteren waar je wilt spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Welkom Dodgy, flinke lijst!

Zie dat het een en ander wel erg ruim is ingeschat holster kan van 65 naar 30 oid en een sling heb je ook voor 5-15 euro.
Handschoenen/tassen en brillen heb je natuurlijk in alle prijzen. Alleen op de bril niet bezuinigen.

Edit: de mags staan er dubbel op. Scheelt weer!
 
Welkom Dodgy, flinke lijst!

Zie dat het een en ander wel erg ruim is ingeschat holster kan van 65 naar 30 oid en een sling heb je ook voor 5-15 euro.
Handschoenen/tassen en brillen heb je natuurlijk in alle prijzen. Alleen op de bril niet bezuinigen.

Edit: de mags staan er dubbel op. Scheelt weer!

Echt waar; ik zie het niet eens. Sneeuwblind? Of bedoel je de pouches?

Maar inderdaad, heb sommige dingen ruim ingeschat. Heb dit lijstje voor puur gemaakt om niet straks verbaasd te zien en de vriendin voor te bereiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Echt waar; ik zie het niet eens. Sneeuwblind? Of bedoel je de pouches?

Maar inderdaad, heb sommige dingen ruim ingeschat. Heb dit lijstje voor puur gemaakt om niet straks verbaasd te zien en de vriendin voor te bereiden.
Ah beetje ruim in schatten is nooit verkeerd natuurlijk. Kan het alleen maar mee vallen. Ik zie de mags bovenin bij de replica's staan en ook weer in het middelste vak.

Edit: of heb je voor 190 aan pouches? :eek: triple mag pouch is doorgaans nog geen 15 euro om 5 mags kwijt te kunnen kost totaal dus zon 30 euro. 10 euro voor double pistol mags.
Kies wat luxeren en je bent nog klaar voor bij elkaar 50
 
Ah beetje ruim in schatten is nooit verkeerd natuurlijk. Kan het alleen maar mee vallen. Ik zie de mags bovenin bij de replica's staan en ook weer in het middelste vak.

Edit: of heb je voor 190 aan pouches? :eek: triple mag pouch is doorgaans nog geen 15 euro om 5 mags kwijt te kunnen kost totaal dus zon 30 euro. 10 euro voor double pistol mags.
Kies wat luxeren en je bent nog klaar voor bij elkaar 50

Ik heb weleens pouches gekocht voor een Dye Dam met magazijnen (paintball marker met magazijnen waren er niet veel). Deze pouches van hetzelfde merk Dye waren toen best prijzig.

Dus ja ik zit blijkbaar weer met verkeerde prijzen in mijn hoofd.
 
Pittig lijstje?
Ik heb een heleboel van dat lijstje bij gunfire bestel? Scheelt enorm. De replica's uiteraard niet.
 
Pittig lijstje?
Ik heb een heleboel van dat lijstje bij gunfire bestel? Scheelt enorm. De replica's uiteraard niet.

Ik hoop alles bij 1 shop te halen en anders eerst alleen de AA’s. Dan hopelijk gelijk wat uitleg er over te krijgen.

Gunfire.pl ken ik wel, maar als ik het in de BeNe(Lux) kan halen, doe ik dat liever. Alle beetjes helpen om onze lokale shops te stimuleren.

Sowieso thnx for the tip!
 
Ja, ik misschien moet wel wennen. Positief toch? Paintball kostte ook een rib uit mijn lijf. 1 van de redenen denk ik dat die scene bijna doodgebloed is.

Met eigen paint en byo of met huispaint + dan nog de entree fee voor events; dan was je al snel €80-120 per dag kwijt. Dan ga je toch selecteren waar je wilt spelen.

Klopt helemaal , ik reed bijvoorbeeld helemaal maar Someren om te kunnen paintballen , een doosje zat je al snel aan 40/50 euro , en dan brak de helft vaak in je loop vooral als het koud was , nee wat dat betreft was de stap naar airsoft snel gemaakt toen dit was toegestaan in Nederland .
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Klopt helemaal , ik reed bijvoorbeeld helemaal maar Someren om te kunnen paintballen , een doosje zat je al snel aan 40/50 euro , en dan brak de helft vaak in je loop vooral als het koud was , nee wat dat betreft was de stap naar airsoft snel gemaakt toen dit was toegestaan in Nederland .

Ben je weleens naar Mahlwinkel gegaan?

Leek me leuk voor een keer. Het enige wat ik me nog herinner was na 4 dagen feesten en spelen dat ik de rest van het half jaar op droog brood moest leven.

Toen nog (tegenwoordig vast nog duurder)
Toegangsticket 4 dagen plus camperen
€180
Fieldpaint
€ 35 per doos, heb 8 dozen opgeschoten
€260
Extra toegangspasjes voor festival etc
€50
Voedsel + drank
€160
En dan de heen en terugreis, maar dat zou je ook bij een airsoft even hebben in het buitenland.

Totaal kleine €700 voor 1 weekend. Maar wat voor weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Welkom Martijn
Grt. Werner aka BoomSmurf (PL - Airsoft Team The Unit)