Operation: Crossroad Down. Critical Hit 09-06

Peter Boudewijn

Well-Known Member
29 sep 2016
843
588
Trophies
19
aanstaande zondag met een paar man naar Crossroads te Valburg

Wie gaat er nog meer?

Operation: Crossroad Down.
Storyline event

Game intell
1 a 2 missie opdrachten per speeldag.
Een missie heeft meerdere objectieven

Game rules:



Replica rules:
Nieuw Joule regels vanaf 1 April 2019
Omschrijving Assault DMR Bolt Action CQB-Only
Max. FPS / Joule 1,20 Joule 1,70 Joule 2,30 Joule 0,90 Joule
Minimale schietafstand 5 Meter 15 Meter 25 Meter 0 Meter
Max gewicht BB 0.30 0.40 0.40 0.30

LET OP: Tijdens alle airsoft evenementen van Critical Hit Outdoor Mag er alleen Single shot geschoten worden.
Alleen als een replica geen single kan zoals supportguns - Dan mogen deze Burstfire schieten - 2 Sec schieten en 2 Sec rust.

DMR / semi auto sniper.
Dit moeten ook werkelijk replica's zijn van echte realsteel versies.
Uitzondering zijn omgebouwde AR15 replica's: dan zijn minimaal deze aanpassingen nodig:
Sniper Stock, Sniper Scope, BiPod, long rail low, cap magazijn of

Alleen de orga van CHO kan beslissen of omgebouwde DMR akkoord is of niet.

Advies:
Zorg voor communicatie binnen je team,
We gebruiken altijd PMR kanalen.

Tijden:
Aanmelden / Inschrijven kan vanaf 08:30 tot 09:15
De transport voor je gear rijd van 08:15tot 09:00 buiten deze tijden moet je zelf sjouwen.

FPS is open van 08:45 tot 09:40
(zorg dat je op tijd bent )

Briefing
Om 09:45,
Ben je nog niet langs FPS geweest dan doen we dan na de briefing.

Tickets:
€ 27,50
(let op ! Op locatie betalen heeft een toeslag van € 1,50)
Dit doen we om vooruit via Ideal / Paypal betaling te promoten.
(helaas hebben betaaldiensten zoals paypal / Ideal ook hun eigen kosten, hier kunnen wij niets aan doen)

Regels:
Wij hanteren de NABV regels en richtlijnen!
Met uitzonderingen deze kan je vinden in onze Alg. voorwaarden.

Met vriendelijke groeten
Mark & Yolanda - en het CHO Support Team !
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy en Prawnge
Weer terug na een gezellige dag!

Ochtend lekker gespeeld, paar mooie acties kunnen maken en uiteindelijk is ons team erin geslaagd om overtuigend te winnen :)

De middag werden er, helaas, wat meer arcade achtige games gespeeld... niet echt mijn ding en eerlijk gezegd was ik het dan ook al snel zat. Dus die tijd maar ff gebruikt om m’n pistol eens goed af te stellen en ik had nog een replica bij welke net weer in elkaar gezet was. De laatste game van de middag was achteraf wel grappig geweest, maar mijn zin was inmiddels op door de, voor mij, teleurstelling eerder.

Verder weer goed voor elkaar en voor zover bij mij bekend is er geen overtogen woord gevallen. Prima invulling van eerste pinksterdag dus :)
 
De eerste game modus was leuk! Hadden we toch mooi gewonnen van blauw. Moet wel zeggen dat blauw relatief passief speelde en soms niet echt goed aan het opletten was op hun rechterflank (aan de kant van de blauwe hq) Wij konden een paar keer zo naar hun spawn lopen.
Tweede game was op zich wel leuk vond ik, maar er ontstond bij sommige behoorlijk wat verwarring omtrent de spawns en andere snapte niet welke vlaggenpost beschermd moesten worden.
Wij waren na de tweede game naar huis gegaan aangezien iemand in ons team was geprosessierupst
Wellicht dat we er aankomend weekend weer zijn