Operation CAPOS Bunkerhill 25/26 mei

Eerst stond er slecht weer op de weersverwachting maar nu geen regen en tussen 18-20 graden
Dat word een mooi weekend mannen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
11th AMB Airsoft Team , Geheel weekend aanwezig!
 

Bijlagen

  • 44907300_718036665241183_140324969631449088_n.jpg
    44907300_718036665241183_140324969631449088_n.jpg
    5,8 KB · Weergaven: 315
Zaterdag aanwezig, 1e scrim sinds een lange tijd dus zal wel een beetje roestig zijn ;) Ook gelijk 1e keer met de TM 416 Devgru NGRS dus dat gaat interessant worden.
 
Ik zou het leuk vinden als we ook wat gezichten kunnen koppelen aan online accounts. Heb ik vorige 2 skirms ook geprobeerd.

Ben te herkennen aan een foute Amerikaanse bus. Blauwe bus met grijs dak en oranje tentdoek ertussen als het dak omhoog staat (ligt aan het weer.)


upload_2019-5-24_11-19-53.png
 
Net weer terug van de skirm. Toevallig @Dodgy tegen het lijf gelopen. Maar wil wil je, als een van de weinige russen.

De skirm......


Die was om te janken....
Niemand had er kennelijk zin in en bleef hangen. Als er gepusht moest worden kon t met moeite maximaal 2 meter. Als je zelf voorop ging was je snel alleen.
Ik hoop dat de rest een leuke dag heeft gehad. Mij vind je niet meer in daarle, net zoals balls and arrows trouwens. Leuk voor dagje knallen en naar de vogeltjes kijken maar airsoft is toch zo veel meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Net terug van bunkerhill. Maar de sfeer was goed en een prachtige dag gehad zonder gelul. Zo mogen ze elke week wel zijn!
 
Mijn mening/ervaring van het weekend.
Zaterdag was veelste druk en de missies waren een stuk ingewikkelder dan dat je van een normale skirm verwacht.
Helaas twee van de 4 teamleden door hun poot gegaan (eigen schuld) dus in de middagpauze naar het vakantiepark gegaan.
Hier nog gehartstikke leuk gezeten en gebbqt.

Zondag werd ik vroeg door een maat opgehaald (teamleden gingen naar huis).
Om kwart over zeven kwamen we aan op Bunkerhill.
Zooi aangedaan, magazijnen geladen en weer door de fps meting.
Hierna naar het team gelopen waar we mee gingen skirmen, Dutch Lions. Zo wat heb ik genoten om samen met hun te skirmen. Het was geweldig, ik zit in een team met wat 'oudere' mannen. Dus dat was wel even een knop omzetten.

Conclusie: 200man vind ik op het veld te veel, 140-160 man max.
Heel erg genoten en het weer was perfect. En zeker in mijn ogen voor herhaling vatbaar
 
Ik had even eerder moeten lezen, kom niet zo veel meer op dit forum. Was er ook met een intro-maatje van me (zn tweede keer).
Vind Bunkerhill normaal gesproken helemaal goed, maar deze keer voor mn gevoel weinig communicatie en een hoop stand-offs, kan inderdaad ook door de drukte komen, hoewel het na de pauze een stuk rustiger leek.

Ben van plan de volgende toch weer te gaan, als er mensen zijn met hetzelfde plan en die wel voor de comms willen gaan, houd ik me aanbevolen!
 
Het kan komen dat het helemaal vol was en je een soort loopgravenoorlog krijgt. Dan gaat iedereen in de bosjes liggen camperen. Als je dan gaat flanken wordt je ook nog is voor je kop geschoten door je team.
Wat ik vaak zag dat mensen te bang zijn, hoorde letterlijk een zeggen ja maar dan wordt ik geraakt toen iemand vroeg mee te gaan naar voren. Moest tot 10 tellen om niet te reageren, je bent er voor de lol en voor jezelf.

Ik ben blij dat genoeg mensen wel een leuke dag hebben gehad. Het is net wat je zoekt. De missies vond ik niet te moeilijk, vroeg alleen wat team work. Maar ja, als iedereen maar zn eigen gang gaat heeft t niet veel zin. Het terrein is prachtig, wacht op een mooie tac sim op dat terrein door bijv critical hit.
 
Ow, ik heb ook een goeie dag gehad hoor. :) Een van de betere terreinen van NL.
Maar het was idd een beetje een loopgraven oorlog, watching them, watching us. En zoals gezegd, ik miste SL-comms en team-comms. daardoor helaas veel FF en weinig tactiek.
 
Wat @Benniedictus zei, kan ik me volledig bij aansluiten. Ik zou zaterdag & zondag spelen, maar zaterdag was zo een grote clusterfuck dat ik einde dag alles heb ingepakt en naar huis ben gegaan.

Het was te druk, er waren rare extraatjes (zoals sniper teams die al in het veld mochten). En dat met begroeiing die zo dik was dat er wel een paar ladinkjes Agent Orange overheen mochten. Verder was het campgehalte erg hoog. Echt dat Black Ares zwaar de overhand maar dit niet echt doordrukte. Ze ging liever een stukje terug in de bosjes liggen te wachten totdat we weer respawnde.

Heb me wel vermaakt hoor, altijd gezellig, zeker het laatste uur heej @Benniedictus . Maar dit is op deze manier niet het type skirm dat ik zoek. Liever een mannetje of 50 en dan echt uit te voeren missies en tactieken.
 
Wat @Benniedictus zei, kan ik me volledig bij aansluiten. Ik zou zaterdag & zondag spelen, maar zaterdag was zo een grote clusterfuck dat ik einde dag alles heb ingepakt en naar huis ben gegaan.

Het was te druk, er waren rare extraatjes (zoals sniper teams die al in het veld mochten). En dat met begroeiing die zo dik was dat er wel een paar ladinkjes Agent Orange overheen mochten. Verder was het campgehalte erg hoog. Echt dat Black Ares zwaar de overhand maar dit niet echt doordrukte. Ze ging liever een stukje terug in de bosjes liggen te wachten totdat we weer respawnde.

Heb me wel vermaakt hoor, altijd gezellig, zeker het laatste uur heej @Benniedictus . Maar dit is op deze manier niet het type skirm dat ik zoek. Liever een mannetje of 50 en dan echt uit te voeren missies en tactieken.

Black ares? T is toch black cobras en ares.
Welke kleur zat je blauw of rood?
 
Net weer terug van de skirm. Toevallig @Dodgy tegen het lijf gelopen. Maar wil wil je, als een van de weinige russen.

De skirm......


Die was om te janken....
Niemand had er kennelijk zin in en bleef hangen. Als er gepusht moest worden kon t met moeite maximaal 2 meter. Als je zelf voorop ging was je snel alleen.
Ik hoop dat de rest een leuke dag heeft gehad. Mij vind je niet meer in daarle, net zoals balls and arrows trouwens. Leuk voor dagje knallen en naar de vogeltjes kijken maar airsoft is toch zo veel meer.
toch weer ns tijd voor een Rusfed vs Nato event dan
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy