Operation CAPOS Bunkerhill 25/26 mei

Thomaskrop

Well-Known Member
3 jun 2018
477
214
Trophies
14
Een Cartel vliegtuig is ergens op het veld neergestort en heeft zijn waardevolle lading verloren. El Martir is met zijn bodyguards zijn al op de crashsite aanwezig om daar de spullen veilig te stellen maar heeft hulp nodig om de pallets te verplaatsen.

Aanvang en speeltijden
Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag
7:00 tot 8:30 poort open
7:30 tot 8:30 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie

Zondag
7:00 tot 8:30 poort open
7:30 tot 8:30 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

Het duurt nog vier weken maar het wachten tot de dag is al lang begonnen. Dit gaat me eerste keer bij Bunkerhill zijn.
Wie ga ik zien?!
 
Ik ben van plan er weer bij te zijn. Moest helaas April missen, die hadden ze in het paasweekend gepland.

Ben je er zaterdag of zondag of beide @Thomaskrop ?
 
Een Cartel vliegtuig is ergens op het veld neergestort en heeft zijn waardevolle lading verloren. El Martir is met zijn bodyguards zijn al op de crashsite aanwezig om daar de spullen veilig te stellen maar heeft hulp nodig om de pallets te verplaatsen.

Aanvang en speeltijden
Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag
7:00 tot 8:30 poort open
7:30 tot 8:30 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie

Zondag
7:00 tot 8:30 poort open
7:30 tot 8:30 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag

Het duurt nog vier weken maar het wachten tot de dag is al lang begonnen. Dit gaat me eerste keer bij Bunkerhill zijn.
Wie ga ik zien?!


Top dat jij je hebt aangemeld via onze join functie op onze site. Hopelijk volgen er nog velen, zodat een ieder kan zien wie waar heen gaat.
 
Zaterdag ben ik van de partij! heb me aangemeld via de joinfunctie maar heb geen bevestiging gekregen op mijn mail adres
 
Zaterdag ben ik van de partij! heb me aangemeld via de joinfunctie maar heb geen bevestiging gekregen op mijn mail adres

De joinfunctie op onze pagina is alleen voor het zichtbaar zijn voor andere mede airsofters cq squadleden. Er dient wel gewoon ingeschreven te worden via de site van de organisator.

I.i.g. Leuk dat je onze joinfunctie gebruikt!
 
Ik ga ook alleen. Je maakt vanzelf contact.

(Maar ik vroeg me 3mnd hetzelfde af. :D)
Top. Ik heb een aantal maten waar mee ik speel maar de eerste keer dat we weer gaan is pas 30 juni in didam..Heb net een nieuwe AR replica en ook bijna een nieuw pistool Replica binnen word dus moeilijk inhouden tot 30 juni haha
 
In daarle wordt je in squads verdeeld aan het begin. Je hebt je dan een groepje waarbij je kan aansluiten en kan je zo mee. Dus je kan prima alleen naar daarle komen.

Wij komen zaterdag met 5 man, allemaal russen met lmg (pkm en rpk)
 
Denk dat het juist de kracht van de sport is... het is een teamsport maar je hoeft geen team te hebben.. alles is zo toegankelijk

Ook al ga je met je vrienden samen, je hebt altijd contact met anderen. Elkaars gear bekijken, ervaringen delen, tactics bespreken. Zou ook gek zijn als het anders was, je deelt allemaal dezelfde interesse.