Op zoek naar team omgeving noordwest brabant

Mstelt

New Member
11 okt 2019
4
1
Trophies
2
Hallo!

Ik ben een beginnend airsofter en op zoek naar een team of groep om meer van de sport te leren en ervaring op te doen.

Ik ben 27 jaar en kom uit omgeving Oosterhout, Noord-Brabant
Ik beschik over eigen vervoer.
Eigen replica's, maar nagenoeg geen kleding. Ben nog niet zeker hoe en wat.
Zeer geïnteresseerd in de techniek kant van de sport.

Ik hoor graag van een team!

Groeten,
Marco
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Je zegt nog niet te weten hoe en wat? Misschien wel handig om te duiden welke discipline je wilt gaan doen; skirm buiten, cgb, speedsoft, iaps.
Techniek is ook rekbaar. Wil je zelf gaan upgraden/onderhouden?
 
Hee "buurman" (ik woon ook in Oosterhout, NB). ;)

een team of groep om meer van de sport te leren en ervaring op te doen.
Je kunt ook gewoon alleen naar een skirm gaan om te zien hoe alles gaat: om de hoek (in Waalwijk) zit Delta Airsoft waar vaak aardige gasten (en af en toe een dame) komen en voordat je het weet voel je je één van hen, ongeacht de samenstelling van die dag.
Ren mee door de etages (het zit in een oud gebouw) en tijdens de rust gewoon praten met de anderen en kijken wat ze hebben en hoe zij de sport ervaren.

Mijn jongste zoon en ik zitten ook niet bij een team of groep en vermaken ons toch ook altijd. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Je zegt nog niet te weten hoe en wat? Misschien wel handig om te duiden welke discipline je wilt gaan doen; skirm buiten, cgb, speedsoft, iaps.
Techniek is ook rekbaar. Wil je zelf gaan upgraden/onderhouden?

Ik ben vooral geïnteresseerd in skirms buiten en CQB. Zelf upgraden en onderhouden doe ik graag allebei zelf.
 
Gewoon keer naar skirm gaan. Airsofters zijn sociale lui (meestal) en gewoon meedoen geen punt. Aansluiting vind je vanzelf daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Hee "buurman" (ik woon ook in Oosterhout, NB). ;)


Je kunt ook gewoon alleen naar een skirm gaan om te zien hoe alles gaat: om de hoek (in Waalwijk) zit Delta Airsoft waar vaak aardige gasten (en af en toe een dame) komen en voordat je het weet voel je je één van hen, ongeacht de samenstelling van die dag.
Ren mee door de etages (het zit in een oud gebouw) en tijdens de rust gewoon praten met de anderen en kijken wat ze hebben en hoe zij de sport ervaren.

Mijn jongste zoon en ik zitten ook niet bij een team of groep en vermaken ons toch ook altijd. :)
Hoe is het om te skirmen met de huidige regels? Kan je dan ook de hele dag
 
Hey Marco! Lijkt het je wat om komende zaterdag te gaan spelen in Venlo? (Area077)
 
Kom ook uit omgeving oosterhout.
Lijkt mij na Corona leuk om hier in de omgeving een paar lui te leren kennen en mee samen te werken.
Voorkeur gaat uit naar CQB en thema Alpha group.( elite team FSB).
Ben nog aan het opbouwen qua gear, maar voor bovenstaande gebruik ik een Glock en een MP-9. Krinkov in opbouw.