Op zoek naar een team omgeving enschede

Henk Bruinsma

New Member
3 nov 2021
2
0
Trophies
1
Ik ben op zoek naar een team die een beginner erbij zou willen. Waar ik eventueel eerst een keer mee kan doen om eens te kijken of ik airsoft net zo mooi vind als dat het lijkt. Die me een beetje wegwijs maken in de wereld van airsoft. Ik ben zelf 38 jaar (ik weet niet of leeftijd uitmaakt)
Ik heb me nog niet aangemeld maar zou geen probleem moeten zijn om dat te doen als het nodig is.
 
Hoi Henk,
Leuk man dat je wil gaan Airsoften.
Ik probeer op dit moment samen met 2 anderen een team op te zetten.
2 van ons uit Hengelo en 1 uit Almelo.
Enschede kan daar uiteraard ook bij.
Mail Of app me maar geertdirk41@hotmail.com
0630511863
Groeten
Geert
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een team die een beginner erbij zou willen. Waar ik eventueel eerst een keer mee kan doen om eens te kijken of ik airsoft net zo mooi vind als dat het lijkt. Die me een beetje wegwijs maken in de wereld van airsoft. Ik ben zelf 38 jaar (ik weet niet of leeftijd uitmaakt)
Ik heb me nog niet aangemeld maar zou geen probleem moeten zijn om dat te doen als het nodig is.
Hoi Henk,
Leuk man dat je wil gaan Airsoften.
Ik probeer op dit moment samen met 2 anderen een team op te zetten.
2 van ons uit Hengelo en 1 uit Almelo.
Enschede kan daar uiteraard ook bij.
Mail Of app me maar geertdirk41@hotmail.com
0630511863
Groeten
 
Laatst bewerkt:
@Geert hiemstra houdt er even rekening mee dat je deze informatie deelt op een openbaar forum. Dus email adressen en 06 nummers zijn wellicht niet zo handig om hier zo te delen. Mocht je ze willen delen kan je dat beter via een privé berichtje doen.
 
Hoi Henk,
Leuk man dat je wil gaan Airsoften.
Ik probeer op dit moment samen met 2 anderen een team op te zetten.
2 van ons uit Hengelo en 1 uit Almelo.
Enschede kan daar uiteraard ook bij.
Mail Of app me maar geertdirk41@hotmail.com
0630511863
Groeten

Ik ga volgend jaar studeren bij UTwente, dus ik zit ook in de buurt.

Ik ben zelf ook nog een beginner, net een replica gekocht. En ik kan dus ook wel wat teammates gebruiken.

Ik zal je even een berichtje sturen. Zijn er eigenlijk airsoft clubs/banen in die regio?