Novritsch SSP1 - Pistol

ik heb dat probleem nog niet onder vonden maar ik ben voor co2 gegaan misschien zit hier een verschil in? ik heb ook de walther ppq en je hebt zeker gelijk ;) alleen vind ik mijn luger toch fijner in omgang en zit nog steeds te wachten op een mail van hun want had een verkeerde extra mag gekregen een op greengas:oops:
Als je het over het feed probleem hebt, dit is alleen voor de greengas mags zo voor zover ik weet
 
Is er al iemand die hem op CO2 door een chrono heeft gehaald? Ben benieuwd of hij dan qua fps goed zit namelijk...
 
Ik kom op een aantal sites en reviews feeding problemen tegen, hier al mensen die tegen dat probleem aangelopen zijn? Zie bijvoorbeeld de review van JetDesertFox. Raar want die mags lijken gewoon highcapa mags...

Heb hem vandaag gekregen (GAS). Voor het donker nog snel even getest. Een mag of 6 verschoten dus nog niet veel, maar geen feed problemen. Heb er wel telkens op gelet dat de doublefeeded BB's goed zaten.

Heb ook nog maar 1 van mn 2 mags getest.
 
Heb hem vandaag gekregen (GAS). Voor het donker nog snel even getest. Een mag of 6 verschoten dus nog niet veel, maar geen feed problemen. Heb er wel telkens op gelet dat de doublefeeded BB's goed zaten.

Heb ook nog maar 1 van mn 2 mags getest.
Even een snelle blik geworpen in de ssp1 owner group en daar zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben en houden, zelfs na een beetje olie erin(met meerdere magazijnen)
 
Iemand toevallig een linkje van de ssp1 owners group? Als ik dan wel feed problemen zou kijken kan ik even daar mee kijken naar oplossingen. Ook ben ik benieuwd hoeveel fps de co2 heeft aangezien ik misschien voor de winter nog 2 mags daar voor bestel
 
Iemand toevallig een linkje van de ssp1 owners group? Als ik dan wel feed problemen zou kijken kan ik even daar mee kijken naar oplossingen. Ook ben ik benieuwd hoeveel fps de co2 heeft aangezien ik misschien voor de winter nog 2 mags daar voor bestel
Alstu :)
 
Ik heb ondertussen een paar berichten gezien hoe de mensen het feed probleem hebben opgelost.

Het bovenste lipje waar de bovenste bb in zit (weet de naam er zo even niet van) de aansluiting op het magazijn daar van schijnt niet helemaal mooi aan de sluiten, het lipje iets te schuren om het gelijk te laten lopen schijnt de oplossing de zijn. Oftewel door dat hij niet goed aansluit krijg je dat er een randje in de bb gleuf van het magazijn waar dan de bb's iets achter blijven hangen.
FB_IMG_1536739987255.jpg
FB_IMG_1536739987255.jpg
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1536740026909.jpg
    FB_IMG_1536740026909.jpg
    235,7 KB · Weergaven: 273
Dat lijkt redelijk eenvoudig op te lossen. Blijft vervelend natuurlijk... Hopelijk is e.e.a. in batch 2 opgelost:rolleyes:
 
Nov heeft ook een filmpje gemaakt van hoe je dit oplost
Mag fix
Hij heeft ook aangegeven dat de volgende batch gen2 mags krijgen. Deze hebben dan een grotere chamber(zie einde filmpje)
 
Dat lijkt redelijk eenvoudig op te lossen. Blijft vervelend natuurlijk... Hopelijk is e.e.a. in batch 2 opgelost:rolleyes:
ik zat in batch 2 maar heb co2. Nu had ik een probleem dat ze een greengas mag er bij hadden geleverd die eigenlijk co2 zou moeten zijn. en inderdaad heeft deze eigenlijk geen feed probleem het verschil is best groot want co2 knalt erg hard en greengas minder. Voor de rest werken ze gewoon beide in de ssp1. nu heb ik het geluk dat ik die green mag houden en een nieuwe co2 mag krijg.:cool::D
 
ik zat in batch 2 maar heb co2. Nu had ik een probleem dat ze een greengas mag er bij hadden geleverd die eigenlijk co2 zou moeten zijn. en inderdaad heeft deze eigenlijk geen feed probleem het verschil is best groot want co2 knalt erg hard en greengas minder. Voor de rest werken ze gewoon beide in de ssp1. nu heb ik het geluk dat ik die green mag houden en een nieuwe co2 mag krijg.:cool::D
Kijk dat is nog eens een leuk foutje :p maar schiet die co2 niet te hard? die kwam namelijk volgensmij uit op 1.27j(370 fps +/-)?
 
Kijk dat is nog eens een leuk foutje :p maar schiet die co2 niet te hard? die kwam namelijk volgensmij uit op 1.27j(370 fps +/-)?
nog niet getest dacht dat hij 340/350 schiet maar kom ik eerste skirm wel achter :eek: maar ja niemand wil gaan :rolleyes: dus moet nog even wachten:cool:
 
nog niet getest dacht dat hij 340/350 schiet maar kom ik eerste skirm wel achter :eek: maar ja niemand wil gaan :rolleyes: dus moet nog even wachten:cool:

The Co2 Magazine provides an energy of 1 Joule (330fps at 0.2g Bbs). The advantage of CO2 is that it works even at low temperatures. Also the high pressure makes the SSP-1 work very reliable.


dit staat er bij novritch op de site bij de co2 magazijn :D dus komt goed :eek:
 
The Co2 Magazine provides an energy of 1 Joule (330fps at 0.2g Bbs). The advantage of CO2 is that it works even at low temperatures. Also the high pressure makes the SSP-1 work very reliable.


dit staat er bij novritch op de site bij de co2 magazijn :D dus komt goed :eek:
Klopt maar bij veel mensen schiet hij ver boven die grens maar ben benieuwd, heb zelf de greengas besteld met die reden. Kan dan altijd nog co2 erbij kopen :p