Novritsch SSP1 - Pistol

My bae is home :D
NbwdOlc.jpg


Heb 2 mags geschoten en weer weggelegd want ik ga zo op vakantie. Zodra ik terug kom ff wat beter testen.
Voor nu ben ik heel tevreden.
 
Thanks, heel blij mee idd. In de lades eronder liggen mijn andere replica's en rechts zit een smal verticaal kastje voor mijn sniper. Helemaal eigen design (L)
 
Mooie lade ;-)

Ik kon de SSP1 enkel via premium delivery (=1-4 working days) bestellen aan 14€. Normaliter neem ik steeds de goedkopere gewone delivery.

Heb hem nog steeds niet. Ik kan gerust wachten maar vind het geen normale praktijk dat je dan premium delivery aanrekent.
 
Mooi gedaan zo.
Ben benieuwd naar de andere lades

Grts Roy AKA Smitty

My bae is home :D
NbwdOlc.jpg


Heb 2 mags geschoten en weer weggelegd want ik ga zo op vakantie. Zodra ik terug kom ff wat beter testen.
Voor nu ben ik heel tevreden.
 
Mooie lade ;-)

Ik kon de SSP1 enkel via premium delivery (=1-4 working days) bestellen aan 14€. Normaliter neem ik steeds de goedkopere gewone delivery.

Heb hem nog steeds niet. Ik kan gerust wachten maar vind het geen normale praktijk dat je dan premium delivery aanrekent.
Zit je niet in batch #2?
En door de grote hoeveelheid bestellingen lijkt het me logisch als er hier en daar wat vertraging is.
 
Zit je niet in batch #2?
En door de grote hoeveelheid bestellingen lijkt het me logisch als er hier en daar wat vertraging is.

Nope bevestiging dat ik in batch 1 zit. vracht zit an 2 dagen in Duitsland.

Wachten is de zaak niet. Dat is inderdaad logisch met de grote hoeveelheid bestellingen. Zo logisch zelfs dat ik gerust weken kan wachten (we zijn al 2 weken ver). Ik ben geen millenial ;-) De logica/voorspelbaarheid erachter maakt zelfs dat hij geen overmacht kan inroepen nmm. Hij had dit kunnen weten.

Zaak is dat ik verplicht werd voor "premium delivery" te kiezen en daarvoor moest betalen. Uit eerdere bestellingen bij Novritsch weet ik dat er ook een andere dan "premium delivery" is. De betaalde dienst, die als item "premium delivery " op de bestelbon staat naast de replica zelf, werd dus niet geleverd en dient nmm dan ook niet vergoed. Maar uiteraard al betaald... Geen mooie praktijken van die jongen.
 
Mijne is vrijdag binnen gekomen! Ziet en voelt goed aan! Ik ga hem vanmiddag even buiten testen! Ik heb de greengas magazijnen er bij dus ik zou jullie binnenkort vertellen hoe die schiet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Mijne is vrijdag binnen gekomen! Ziet en voelt goed aan! Ik ga hem vanmiddag even buiten testen! Ik heb de greengas magazijnen er bij dus ik zou jullie binnenkort vertellen hoe die schiet!
Nice! Laat ook even weten hoe die greengas magazijnen feeden want schijnt dat die een feed probleem hebben (wat te fixen is met wat smeersel dacht ik)
 
Hij was bij mij donderdag binnen, helaas was ik in Frankfurt voor werk.. Gisteravond bij terugkomst meteen een magazijntje leeg gehaald. Eerste impressie:
Looks zijn geweldig, hij voelt zeer solide aan en dat ding klapt er wel op hoor! Wat een geluidje.. Ik heb nooit een hi-cappa gebruikt dus ik ben niet degene die dat verschil kan aankaarten, maar ik heb een "normale" 1911 van GSG/KWC en dat verschil kan ik wel benoemen. Ik ga morgen op mijn 20 meter baantje uitgebreid tatsen. Ik ben op dit moment echt wel impressed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik heb hem zojuist getest met de greengas magazijnen! geluid met schieten is echt prachtig en je hebt echt het gevoel dat je met iets serieus schiet. de afstand vind ik voor een pistol echt wel ver! ook schiet hij sprecies! ik moet er wel bij zeggen dat ik als vergelijkingsmatriaal alleen mijn walther ppq heb die 15 euro goedkoper is dan de ssp1. het verschil is echt best groot in het voordeel van de SSP1! Ik zou hem dus zeker aanraden. Terug komend op de vraag over het slecht feeden, aangezien het een dubbele lading bb's naast elkaar is moet je ze goed stapelen wanneer er een bb verkeertje ligt feed hij bij die bb soms niet goed, maar als ik alles gewoon stapel zo als het hoort heb ik nog geen feed problemen gehad!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred en LowProfile
Ik heb hem zojuist getest met de greengas magazijnen! geluid met schieten is echt prachtig en je hebt echt het gevoel dat je met iets serieus schiet. de afstand vind ik voor een pistol echt wel ver! ook schiet hij sprecies! ik moet er wel bij zeggen dat ik als vergelijkingsmatriaal alleen mijn walther ppq heb die 15 euro goedkoper is dan de ssp1. het verschil is echt best groot in het voordeel van de SSP1! Ik zou hem dus zeker aanraden. Terug komend op de vraag over het slecht feeden, aangezien het een dubbele lading bb's naast elkaar is moet je ze goed stapelen wanneer er een bb verkeertje ligt feed hij bij die bb soms niet goed, maar als ik alles gewoon stapel zo als het hoort heb ik nog geen feed problemen gehad!
Nice! Zal wel iets specifieks bij hun zijn geweest dan :p zit zelf in batch #2 dus even nog even wachten en dan kan ik ook aan de gang hehe
 
Ik kom op een aantal sites en reviews feeding problemen tegen, hier al mensen die tegen dat probleem aangelopen zijn? Zie bijvoorbeeld de review van JetDesertFox. Raar want die mags lijken gewoon highcapa mags...
 
Ik heb ook de feed issue en heb gewoon keurig gestapeld. Nu op vakantie dus ga het later proberen met wat lichte smering.

Ben dat shopping verhaal van @LowProfile , ik geloof dat hij maar 1 soort shopping heeft en dat hij dat gewoon 'premium shipping 2-4 days' heeft genoemd. Ik had eerst alleen de pistol in mijn mandje en toen was het €9.90 en toen ik er een mag bij deed €14. Weet niet of het verder oploopt als je meer besteld maar dit is wat ik er van weet. Er viel bij mij niets te kiezen bij het afrekenen.

Hij kon door de drukte die 2-4 dagen niet halen en ik kreeg daarna nog de optie om iets toe te voegen aan de bestelling zonder bij te hoeven betalen voor extra shipping. Heb toen nog een holster en mag besteld. Dikke prima allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik heb ook de feed issue en heb gewoon keurig gestapeld. Nu op vakantie dus ga het later proberen met wat lichte smering.

Ben dat shopping verhaal van @LowProfile , ik geloof dat hij maar 1 soort shopping heeft en dat hij dat gewoon 'premium shipping 2-4 days' heeft genoemd. Ik had eerst alleen de pistol in mijn mandje en toen was het €9.90 en toen ik er een mag bij deed €14. Weet niet of het verder oploopt als je meer besteld maar dit is wat ik er van weet. Er viel bij mij niets te kiezen bij het afrekenen.

Hij kon door de drukte die 2-4 dagen niet halen en ik kreeg daarna nog de optie om iets toe te voegen aan de bestelling zonder bij te hoeven betalen voor extra shipping. Heb toen nog een holster en mag besteld. Dikke prima allemaal.
Hier in dit filmpje ook goed te zien
14:30
17:20
En fijne vakantie Solstice!
 
Ik heb hem zojuist getest met de greengas magazijnen! geluid met schieten is echt prachtig en je hebt echt het gevoel dat je met iets serieus schiet. de afstand vind ik voor een pistol echt wel ver! ook schiet hij sprecies! ik moet er wel bij zeggen dat ik als vergelijkingsmatriaal alleen mijn walther ppq heb die 15 euro goedkoper is dan de ssp1. het verschil is echt best groot in het voordeel van de SSP1! Ik zou hem dus zeker aanraden. Terug komend op de vraag over het slecht feeden, aangezien het een dubbele lading bb's naast elkaar is moet je ze goed stapelen wanneer er een bb verkeertje ligt feed hij bij die bb soms niet goed, maar als ik alles gewoon stapel zo als het hoort heb ik nog geen feed problemen gehad!
ik heb dat probleem nog niet onder vonden maar ik ben voor co2 gegaan misschien zit hier een verschil in? ik heb ook de walther ppq en je hebt zeker gelijk ;) alleen vind ik mijn luger toch fijner in omgang en zit nog steeds te wachten op een mail van hun want had een verkeerde extra mag gekregen een op greengas:oops: