Novritsch SSP1 - Pistol

Ik haat alle novritsch fan boi’s die letterlijk alles wat hij op de markt zet door hun strot laten proppen en dan nog durven te zeggen dat het, het beste product is in zijn categorie is en als een idioot gaat gedragen als je met fatsoenlijke tegenargumenten en bewijs komt. De ssp1 ziet er prima uit voor de prijs, je betaald 20 euro voor de externe look en mogelijk een betere gas efficiency dus dat is niet zo heel slecht tov zijn sniper. Ik vind novritsch niks meer aan maar dat komt puur door zijn verschrikkelijke clickbait, maar vroeger in het begin ben ik ook door hem gehyped voor de sport/hobby. Voor de rest doet hij het op zakelijk gebied gewoon heel slim en heeft ie het voordeel dat een groot deel van zijn fan base meteen alles koopt wat hij op de markt zet. Bij zijn sniper was ik verre van geintereseerd, bij deze sidearm wil ik graag wel zien hoe deze zich houdt tov andere hi capa’s.
 
Ik haat alle novritsch fan boi’s die le.....

Wat hij zegt, vroeger was hij een baas totdat adverteerders hem op de radar kregen. Dan verschuift het belang van leuke content maken naar zo veel mogelijk viewers krijgen, dat is altijd nadelig.

Anyways, deze pistol heeft meer potentie dan zijn sniper wat mij betreft. Ik denk wel dat ik hem ga bestellen.
 
Ik vind het er erg gelikt uitzien en vriendelijk geprijsd.
 
Ik heb hem besteld lijkt me wel een goede pistol! En voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen :)
 
Kr8cxIVusv0HCfMmGmPh2GtRf5k80pOLrdHt2zRp7ns.jpg



Dit bevestigt wel dat het een kjw rebrand is. Zeer slim van Nov, houd het voor hem goedkoop. Als deze looks (vooral de fluted barrel) je aanstaat, koop hem. Ik zou er niet vanuit gaan dat deze echt substantieel beter schiet dan een broodstandaard kjw hicapa. Ik betwijfel net zoals velen of er wel echt betere onderdelen intern inzitten. Zo te zien is het namelijk allemaal standaard onderdelen: standaard brass loop, standaard nozzle, standaard gasrouter, standaard bucking etc, etc.. Sommige zijn nu paars, waarmee Nov slim probeert te laten lijken alsof en bijvoorbeeld een nineball router in de magazijnen zit. Tenzij Nov ons iets verteld over wat hij nou precies ermee heeft gedaan, zou ik ervanuit gaan dat het allemaal standaard spul is met een nieuw kleurtje.

135 is een goede prijs, iets meer dan dat je voor een kp06 zou betalen met een koffer. 185 zou ik toch even heel erg goed over nadenken, daarvoor koop je ook een tm hicapa.
 
Voor de prijs zou ik het niet laten. Nu ben ik zelf geen fan van hi-capa modellen maar ziet er aardig uit. Ik wacht de reviews even af. Maar verwacht niet dat ik een ga aanschaffen (zwem al in de side arms terwijl ik ze zelden gebruik tijdens sniper spelen).
 
zou ik ervanuit gaan dat het allemaal standaard spul is met een nieuw kleurtje.

Ik denk het niet, want hij is niet dom. Er hangt nu een sfeertje om zijn producten heen dat het allemaal premium spul is, dat zal hij in stand willen houden. Dat hij onderdelen (her)gebruikt om de prijs laag te houden kan, en is ook prima. Maar hij moet natuurlijk wel beter schieten dan een standaard 1911.
 
Ik denk het niet, want hij is niet dom. Er hangt nu een sfeertje om zijn producten heen dat het allemaal premium spul is, dat zal hij in stand willen houden. Dat hij onderdelen (her)gebruikt om de prijs laag te houden kan, en is ook prima. Maar hij moet natuurlijk wel beter schieten dan een standaard 1911.

Nou, mensen doen domme dingen voor geld. Totdat Nov ons verteld wat erin zit of iemand anders het heeft uitgepluist wat erin zit, zou ik aannemen dat het standaard spul is. Reviews zullen aanwijzen hoe goed die het doet irl.
 

It looks cool, maar ben zelf nog steeds meer van de traditionele glock looks, maar een goede alu slide voor een tm zou nog wel tof zijn.

Ik denk het niet, want hij is niet dom. Er hangt nu een sfeertje om zijn producten heen dat het allemaal premium spul is, dat zal hij in stand willen houden. Dat hij onderdelen (her)gebruikt om de prijs laag te houden kan, en is ook prima. Maar hij moet natuurlijk wel beter schieten dan een standaard 1911.

Doubt it, het is niet alsof hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden met zijn SSG24 gezien dat gewoon een Modify Mod24 is met iets andere internals en externals. Ik gok ook niet dat KJW opeens een super bucking en gas routers heeft uitgevonden en dat alleen puur voor hem zou maken.
 
CO2 schiet dus niet 1 Joule (natuurlijk temperatuur afhankelijk maar het moet dan toch wel ontzettend koud zijn om 40 FPS te droppen), maar 1.2-1.3 joule grote kans dus dat je met iets te warm weer hem niet mag gebruiken op CO2. Het liefst zie ik een vergelijking van de green gas versie tov een KJW hi capa, TM en WE-tech.
 
CO2 schiet dus niet 1 Joule (natuurlijk temperatuur afhankelijk maar het moet dan toch wel ontzettend koud zijn om 40 FPS te droppen), maar 1.2-1.3 joule grote kans dus dat je met iets te warm weer hem niet mag gebruiken op CO2. Het liefst zie ik een vergelijking van de green gas versie tov een KJW hi capa, TM en WE-tech.
Hmm interessant, hier schiet de ssp1(ook co2) wel binnen de limieten tussen de 320 en 350 fps
 
Laatst bewerkt:
Noem het niet echt een uitschieter als er 3-4 schoten boven de 340 tussen zitten, maar inderdaad hij zit hier wel lager. Hmmm interessant, zijn eigenlijk 3 dingen waar het kan liggen, een van de chrono's is niet accuraat, eentje schiet met een niet vol CO2 patroon (swampsniper zei duidelijk dat de hoge FPS was bij een vol patroon) of bij swampsniper is het nog behoorlijk warm, wat zeker een mogelijkheid is.
Ik weet het niet en reviews zijn leuk, maar ik wacht de vergelijking video's wel af.
 
Noem het niet echt een uitschieter als er 3-4 schoten boven de 340 tussen zitten, maar inderdaad hij zit hier wel lager. Hmmm interessant, zijn eigenlijk 3 dingen waar het kan liggen, een van de chrono's is niet accuraat, eentje schiet met een niet vol CO2 patroon (swampsniper zei duidelijk dat de hoge FPS was bij een vol patroon) of bij swampsniper is het nog behoorlijk warm, wat zeker een mogelijkheid is.
Ik weet het niet en reviews zijn leuk, maar ik wacht de vergelijking video's wel af.
Excuus, heb die in de gauwigheid gemist. Denk ook dat het bij swamp redelijk warm was maargoed kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen.