Novritsch SSP1 - Pistol

Ik heb laatst nieuwe feedlips besteld voor mijn mags en heb er nog een paar over i.v.m. het moeten halen van een minimaal orderbedrag. Mocht iemand ze nog van plan zijn te bestellen dan kun je jezelf wat geld besparen door ze van mij over te nemen :p;)
laat maar weten of ze goed werken, was ook aan het kijken om ze te vervangen, maar zat ook met het minimaal order probleem.
 
Ik heb een vraag in verband met de grote van de ssp ik heb een cabine kit aangeboden gekregen voor de ssp en maar heb een WE hi capa T rex full force en vroeg me af of dIe er dan in zou passen?

alvast bedankt
 
Ik heb een vraag in verband met de grote van de ssp ik heb een cabine kit aangeboden gekregen voor de ssp en maar heb een WE hi capa T rex full force en vroeg me af of dIe er dan in zou passen?

alvast bedankt

Ik denk het wel, voor zover ik weet past een SSP niet in een "gewoon" hi capa holster.
Kortom, de afmeting van de SSP is íets groter dan een originele hi capa. volgens mij zit hem dat in de omvang van de triggerguard die wat dikker en groter is.
Echter valt je carbine kit daar niet over heen dus dat zou geen probleem moeten zijn.