Novritsch SSP1 - Pistol

weet iemand replica's die heel erg op de ssp-1 lijken? hoor van spelers in mijn omgeving dat onderlinge kwaliteit heel erg kan verschillen, en zal voor mijn bestelling waarschijnlijke buiten de komende batch vallen
 
@Emryss_Albion
Kr8cxIVusv0HCfMmGmPh2GtRf5k80pOLrdHt2zRp7ns.jpg



Dit bevestigt wel dat het een kjw rebrand is. Zeer slim van Nov, houd het voor hem goedkoop. Als deze looks (vooral de fluted barrel) je aanstaat, koop hem. Ik zou er niet vanuit gaan dat deze echt substantieel beter schiet dan een broodstandaard kjw hicapa. Ik betwijfel net zoals velen of er wel echt betere onderdelen intern inzitten. Zo te zien is het namelijk allemaal standaard onderdelen: standaard brass loop, standaard nozzle, standaard gasrouter, standaard bucking etc, etc.. Sommige zijn nu paars, waarmee Nov slim probeert te laten lijken alsof en bijvoorbeeld een nineball router in de magazijnen zit. Tenzij Nov ons iets verteld over wat hij nou precies ermee heeft gedaan, zou ik ervanuit gaan dat het allemaal standaard spul is met een nieuw kleurtje.

135 is een goede prijs, iets meer dan dat je voor een kp06 zou betalen met een koffer. 185 zou ik toch even heel erg goed over nadenken, daarvoor koop je ook een tm hicapa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Het is bijna zover, nog een maandje wachten en de SSP1 wordt geleverd woohoow :p
Ik ben nog van plan om de flashlight bij te bestellen, ik zie op zijn site dat het de 'Olight PL-2 Valkyrie' is die hij verkoopt.
Was dit in het begin ook deze flashlight of was dit een andere? Volgens mij was het een andere....hmmmm.
Ik zie ook dat het € 12,00 duurder is geworden...

Ik heb op wish voor 37 euro inclusief verzending de Surefire X300 replica besteld. Echt heel goede kwaliteit en een goede verkoper! Zeker een aanrader en voor dit geld kan je er dus bijna op een paar euro na 3 kopen :) https://www.wish.com/product/5916b18cd5e484738863f7db

Foto's:


Oja, ik heb er nog 2 onderweg naar mij omdat ik zo tevreden was over de kwaliteit. Een 2e zwarte en een tan kleur besteld naast deze :)
 
Een echte olight is wel een stuk beter dan een sunfire replica qua lumen en betrouwbaarheid.
Voor airsoft maakt het allemaal niet zoveel uit en is een chinese namaak prima.
Heb zelf ook een sunfire replica besteld op aliexpress en een cmore red dot voor 50 euro samen.
 
Een echte olight is wel een stuk beter dan een sunfire replica qua lumen en betrouwbaarheid.
Voor airsoft maakt het allemaal niet zoveel uit en is een chinese namaak prima.
Heb zelf ook een sunfire replica besteld op aliexpress en een cmore red dot voor 50 euro samen.

Dat durf ik niet te zeggen aangezien ik hier alleen de replica surefire heb liggen. Ik denk dat ik anders wel een olight bestel bij novritsch en ze dan vergelijk. Ik kom er nog op terug :)
 
Waarom bij novritsch? Betaal je dan niet extra?
Kost 117 euro op ledscherp.nl
 
Haha overpriced, nee dat denk ik van niet. Vaak word dit door haters genoemd. Het is serieus een prima replica. En die van mij is zo goed als nieuw met 4 mags voor 180.. koopje als je het min vraagt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha overpriced, nee dat denk ik van niet. Vaak word dit door haters genoemd. Het is serieus een prima handwapen. En die van mij is zo goed als nieuw met 4 mags voor 180.. koopje als je het min vraagt..

Heb er eergisteren nog 1 in mijn handen gehad , een serieus piece als je het mij vraagt , en nauwkeurig zeg bizar gewoon
 
Ik heb op wish voor 37 euro inclusief verzending de Surefire X300 replica besteld. Echt heel goede kwaliteit en een goede verkoper! Zeker een aanrader en voor dit geld kan je er dus bijna op een paar euro na 3 kopen :) https://www.wish.com/product/5916b18cd5e484738863f7db

Foto's:


Oja, ik heb er nog 2 onderweg naar mij omdat ik zo tevreden was over de kwaliteit. Een 2e zwarte en een tan kleur besteld naast deze :)
Ziet er super nice uit! @offtopic Maar ik zou mijn glock ook zo willen aankleden. Vraag over de holster. In welke holster draag je je glock + flashlight?
 
Ik heb de mijne van eind februari, heerlijke pistol me dunkt!!! Wel 1 puntje van kritiek: was niet goed verpakt, de gun case was open en de ssp1 lag er half uit.
Ik heb zonet de surefire x300 besteld op aliexpress voor €32,20 ☺️
 
Ik heb op wish voor 37 euro inclusief verzending de Surefire X300 replica besteld. Echt heel goede kwaliteit en een goede verkoper! Zeker een aanrader en voor dit geld kan je er dus bijna op een paar euro na 3 kopen :) https://www.wish.com/product/5916b18cd5e484738863f7db

Foto's:


Oja, ik heb er nog 2 onderweg naar mij omdat ik zo tevreden was over de kwaliteit. Een 2e zwarte en een tan kleur besteld naast deze :)

Mijn Surefire X300 is ook binnengekomen ( van Aliexpress ) , hij hangt zo los als iets...:confused:
 
tja dat is t probleem met namaak, toleranties en QC. soms heb je geluk en soms heb je pech
 
Mijn Surefire X300 is ook binnengekomen ( van Aliexpress ) , hij hangt zo los als iets...:confused:

Dat is vreemd, als je dat aangeeft krijg je alles teruggestort. Ik bestel ze op wish, heb er nu 3 liggen allemaal perfect. Het verschilt ook echt per verkoper.