Novritsch SSP1 - Pistol

Ok Thanks!! Ik had nog niet op zijn site gekeken. Bij vertraging krijg je meestal een mail of iets.....:rolleyes:
 
Tsja had ook wel iets verwacht met een reden ofzo maargoed... :p
Meest waarschijnlijke reden is dat er momenteel bijna geen schip in Rotterdam op tijd binnenloopt. Vertragingen variëren van een dag tot soms meer dan een week. En als je pech hebt wordt Rotterdam overgeslagen en worden containers in Antwerpen op de kant gezet met alle extra vertragingen die daaruit volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Meest waarschijnlijke reden is dat er momenteel bijna geen schip in Rotterdam op tijd binnenloopt. Vertragingen variëren van een dag tot soms meer dan een week. En als je pech hebt wordt Rotterdam overgeslagen en worden containers in Antwerpen op de kant gezet met alle extra vertragingen die daaruit volgen.

Hoezo zou die in Rotterdam aankomen als hij ze uit Oostenrijk verstuurd???
 
Meest waarschijnlijke reden is dat er momenteel bijna geen schip in Rotterdam op tijd binnenloopt. Vertragingen variëren van een dag tot soms meer dan een week. En als je pech hebt wordt Rotterdam overgeslagen en worden containers in Antwerpen op de kant gezet met alle extra vertragingen die daaruit volgen.
Interessant! Maar ook zeker logisch. Ach, ik wacht het wel af, heb er geen haast bij en vertrouwen in dat het goed komt :p En hoef bovendien niet te wachten tot volgend jaar maart zoals de mensen uit batch #3 :p
 
Dit staat sinds vandaag op nov zijn site:

f94437949cf291ac4eef4bb4a72192e0.png
 
Ondertussen aardig wat gespeeld met mijn ssp1, bevalt mij echt super goed! heb momenteel 2 gas mags maar wil graag voor de winter maanden c02 gaan hallen, kan er ondertussen met veiligheid gezegd worden dat je binnen de fps regels gaat vallen met c02? aangezien ik hier en daar verhalen hoor dat ze er nog wel eens zwaar over kunnen gaan. ik heb met greengas 1 keer gehad op een warme dag (25 plus) en had ik de mag in mijn zak zitten waar hij extra door opwarmde daarmee de fps gedaan en ging hij het eerste schot over de 360. natuurlijk ook niet heel slim om zulk weer maar dat was even een foutje.
 
ik geloof dat de kjw hicapa de base was van de ssp dus ik zou daarop verder zoeken.
 
Ik zie Nov er eigenlijk wel voor aan om te zorgen dat het niet kan. Ik bedoel dit niet als haat reactie, want ik ben fan van zijn spullen. Maar bij de SSG had hij onderdelen zoals de bolthandle en hopup rubber ook gewoon kunnen maken zodat er VSR parts op passen. Maar hij kiest er expres voor om dit niet te doen. Hij wil natuurlijk dat je alleen zijn lijn van producten kan kopen, en dit snap ik ook nog eens 100% ;)
 
Ik zie Nov er eigenlijk wel voor aan om te zorgen dat het niet kan. Ik bedoel dit niet als haat reactie, want ik ben fan van zijn spullen. Maar bij de SSG had hij onderdelen zoals de bolthandle en hopup rubber ook gewoon kunnen maken zodat er VSR parts op passen. Maar hij kiest er expres voor om dit niet te doen. Hij wil natuurlijk dat je alleen zijn lijn van producten kan kopen, en dit snap ik ook nog eens 100% ;)
Ja dat kan ik wel begrijpen en op zich snap ik dat wel ja, dan toch maar een tm 5.1 kopen binnenkort :p. danku voor de reactie trouwens
 
Ja dat kan ik wel begrijpen en op zich snap ik dat wel ja, dan toch maar een tm 5.1 kopen binnenkort :p. danku voor de reactie trouwens

Voordat er onduidelijkheden ontstaan, dit is wat ik verwacht he. Is niet 100% zeker ;)
 
Hoop eigenlijk dat de ssp outerbarrel past in een tm hi capa. Ziet er vet uit en is ook nog eens erg betaalbaar
 
Het is bijna zover, nog een maandje wachten en de SSP1 wordt geleverd woohoow :p
Ik ben nog van plan om de flashlight bij te bestellen, ik zie op zijn site dat het de 'Olight PL-2 Valkyrie' is die hij verkoopt.
Was dit in het begin ook deze flashlight of was dit een andere? Volgens mij was het een andere....hmmmm.
Ik zie ook dat het € 12,00 duurder is geworden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Het is bijna zover, nog een maandje wachten en de SSP1 wordt geleverd woohoow :p
Ik ben nog van plan om de flashlight bij te bestellen, ik zie op zijn site dat het de 'Olight PL-2 Valkyrie' is die hij verkoopt.
Was dit in het begin ook deze flashlight of was dit een andere? Volgens mij was het een andere....hmmmm.
Ik zie ook dat het € 12,00 duurder is geworden...

Maar de batch is nog niet uitverkocht, denk persoonlijk dat ie de batch gaat vertragen totdat ie is uitverkocht.
Maar wil hem zelf ook kopen, krijg eind februari geld dus wie weet.
 
Maar de batch is nog niet uitverkocht, denk persoonlijk dat ie de batch gaat vertragen totdat ie is uitverkocht.
Maar wil hem zelf ook kopen, krijg eind februari geld dus wie weet.

ik zit in batch #3 en deze is wel al volledig uitverkocht, ik heb hem besteld eind september...maar eventjes 6 maanden wachten lol :eek::D
 
Ik ben nog van plan om de flashlight bij te bestellen, ik zie op zijn site dat het de 'Olight PL-2 Valkyrie' is die hij verkoopt.
Was dit in het begin ook deze flashlight of was dit een andere? Volgens mij was het een andere....hmmmm.
Ik zie ook dat het € 12,00 duurder is geworden...

Dit is idd een andere dan in het begin. Olight hoor ik toevallig de laatste tijd wel veel goede berichten over.
In het begin kwam hij met een Surefire X300V.