Novritsch SSP1 - Pistol

Ik heb afgelopen zaterdag een mag laten vallen en daar knalde het onderkapje vanaf en er zit nu een behoorlijke deuk op die hoek, verder geen problemen.

Je kunt er ook mee voetballen kwam ik achter.
Had het holster wat aangepast om op mijn legpanel te maken alleen daar viel hij vanaf tijdens een sprint. Hij landde precies op mijn voet en ik schopte hem zo 10 meter voor me uit. Was in het bos en vloog vol door de bladeren en het zand. Geen problemen verder.

Ik verwacht niet veel van de tekst die erop staat. Tekst ligt echt bovenop het materiaal dus het is vast zo weg als het iets hards raakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Je kunt er ook mee voetballen kwam ik achter.
Had het holster wat aangepast om op mijn legpanel te maken alleen daar viel hij vanaf tijdens een sprint. Hij landde precies op mijn voet en ik schopte hem zo 10 meter voor me uit. Was in het bos en vloog vol door de bladeren en het zand. Geen problemen verder.
Things you should not find out but are nice to know hahaha
 
Tsja slijtage aan de lak en de naam en serienummer.
Ik geef er persoonlijk niet zo om... sterker nog ik vind het wel cool die gebruikssporen.
Toen ik mijn SSG-24 binnenkreeg heb ik em ingeschoten en daar na gelijk in mijn persoonlijke camo gespoten.
Nu na een dik jaar spelen begint dat te slijten op de gebruikelijke plekken " i like that

Aanstaande zaterdag ga ik pistol only naar Outpost Delta 19 in Gasselte met de MK23 in camo en de SSP-1 nog in zwart.
Maar na zaterdag gaat die ook in full camo.

Zal na zaterdag nog eens mijn bevindingen delen met jullie.
 
Nou was zaterdag in Gasselte en pistols only gespeeld met de MK-23 en de SSP-1
  1. De MK getest op 0.2bb en greengas deed een nette 354fps in het veld heb ik 0.46 gebruikt goed voor 60mtr.
  2. De SSP gestest op 0.2bb en groengas deed 332 fps in het veld en heb 0.36 gebruikt goed voor 40 mrt
  3. De SSP getest op 0,20bb en op C02 deed 358/359 fps en na 4 bbs zat ie al op 350fps
De SSP deed z,n werk prima geen enkele storing gehad mooie replica voor in de huisjes en bunkers daar in Gasselte.
En het geeft vette klappen. De accuracy is gewoon , en niet beter als ander goede sidearms.

De MK23 was natuurlijk heerlijk in het veld geruisloos stil en zeer accuraat. ik kon in de ochtend ook heerlijk behind enemy-lines de tango,s
elimineren.

Wat mij opviel was dat er deze zaterdag ongelofelijk veel snippers aanwezig waren.
Een derde van het veld liep met een sniper.
Is best wel jammer want daardoor valt het spel steeds weer redelijk stil.

Vandaar dat mijn sniper ook lekker in z,n kist bleef.

In de middag werd het heel erg rustig op het veld, omdat best veel mensen erg vroeg naar huis gingen.... Jammer.

Bijzondere dingen gezien meegemaakt...... jaaaahhhh.

Er liep een sniper met een novritsch rond met een ghilliebroek aan, geen jasje. gewoon een t-shirt met adidas erop.
En nu komt het... hij had gewoon zwarte croqs aan!

De beste meneer ging na de middag pauze naar huis....

Wel weer een leuke dag gehad en pffff het was warm.
 
Laatst bewerkt:
Had vorige week nog gemaild of ik een extra mag aan mijn bestellen kon toevoegen. Dit is voor preorder batch 3 die pas rond maart 2019 verschepen wordt.

Kreeg als antwoordt dat dit niet kon en dat ik een losse mag moet bestellen en daarvoor weer verzendkosten moet betalen.

Gaat niet om veel verzendkosten, maar vind het best wel raar en stom.
 
Had vorige week nog gemaild of ik een extra mag aan mijn bestellen kon toevoegen. Dit is voor preorder batch 3 die pas rond maart 2019 verschepen wordt.

Kreeg als antwoordt dat dit niet kon en dat ik een losse mag moet bestellen en daarvoor weer verzendkosten moet betalen.

Gaat niet om veel verzendkosten, maar vind het best wel raar en stom.

Hoe stom is dat...ik heb ook één besteld (batch 3) en ik ging eigenlijk ook nog iets toevoegen aan mijn bestelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hotshothotshot1
Jongens, het is een TM standaard hicapa magazijn. KJW en TM magazijnen zullen 100% gegarandeerd passen en prima werken. Dus tenzij je dolgraag er een van Nov erbij wilt hebben, kan je deze ook ergens anders kopen.

Edit:

Enkele winkels waar je ze zou kunnen halen:
https://gunfire.com/en/products/31r...capa-5-1-pistol-replica-black-1152214294.html

https://www.com-bat.nl/pistool-magazijnen/2464-tm-hi-capa-51-magazijn-31rds.html

http://www.taiwangun.com/en/gas-pis...-gas-magazine-kjw?from=listing&campaign-id=19

http://www.taiwangun.com/en/gas-pistol-magazines/kp-05-co2-magazine-kjw?from=listing&campaign-id=19
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten waarom niet, aan de bovenkant verschillen ze niet. Tenzij de magazine catch op een ssp-1 om te huilen is zou dat gewoon moeten werken.
 
Ik heb 3x co2 mags besteld + 3x gas mags...zijn prijzen zijn niet al te hoog gegrepen als je vergelijkt met andere shops!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over zijn flashlight...ik zal deze volgend jaar wel nog bij bestellen denk ik :p
 
Weet iemand toevallig welke thread adapters er op de SSP1 passen? Of past alleen Novy's adapter?
 
Ik heb die van Nov besteld. Zal hem wel ff opmeten. Geloof dat het aan beide zijden 14mm is.
Had even de hoop dat de adapter van m'n Glock zou passen maar die is te klein.
 
  • Leuk
Waarderingen: diedster69
De kant van de barrel is Ø12mm CCW en 5mm lang, kant van de suppressor Ø14mm CCW 12mm lang.
 
  • Leuk
Waarderingen: diedster69
Zijn er al mensen die batch 2 binnen hebben? Die zou eind oktober geleverd worden, maar ik heb nog niks gezien of gehoord helaas. Mail krijg ik vooralsnog geen reactie op. Zal vast wel goedkomen maar ben even benieuwd of er meer mensen zijn?
 
Zijn er al mensen die batch 2 binnen hebben? Die zou eind oktober geleverd worden, maar ik heb nog niks gezien of gehoord helaas. Mail krijg ik vooralsnog geen reactie op. Zal vast wel goedkomen maar ben even benieuwd of er meer mensen zijn?
Yup, deze is vertraagd tot mid november, kijk even op nov zijn site, daar vindt je een tracking link van het vrachtship.