Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Goedenavond!

Mijn naam is Jasper, ben 36 jaar en woon in momenteel Haarlem. Heb een aantal keren gespeeld en zou er graag een vaste hobby van maken. Zou graag een team joinen om samen mee te spelen. Ben net lid geworden van de NABV en ben mijn gear bij elkaar aan het verzamelen. Zou ik jullie kunnen vergezellen?

Groet,

Jasper
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
gezien wormerveer (paintball jungle) beetje helemaal is uitgestorven na de corona wat vrij jammer is, was altijd gezellig daar. ook weer opzoek naar andere locaties en een team. voorheen veel solo heen.

ben 35 en wonende in alkmaar. jaren lid, genoeg replica's, gear en overige meuk dat erbij hoort (geen headset/porto nog). heb motorordonhans berichtje gezonden
 
Hey, Maarten hier!

Soortgelijk bericht als de rest..
Onlangs ook begonnen met airsoft, nu wat gear aan het verzamelen. Lijkt me leuk om een groep te hebben naast mijn vrienden om mee te lullen/airsoften!

29 jaar en woon in Haarlem.

Is de groep nog actief? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hey allemaal,

Eric hier, 39 jaar en woon in Beverwijk.

Lijkt me leuk om te starten met airsoft, is deze groep nog actief?
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Dag allemaal, hier even een update.
Noord Holland Airsoft heeft nu bijna 100 leden.
Dit forum ken ik nog uit het ACN- Airsoft Club Nederland tijdperk. Blij verrast dat het forum 1op 1 is overgenomen door Airsoftbazaar.

Airsofters en teams uit NH kunnen zich aanmelden bij de club.
Wij zijn een club waar je airsofters kunt ontmoeten uit Noord Holland. We maken gebruik van een aantal whats app groepen. Dit voor vragen en om afspraken te maken voor skirms of technische hulp.
Het is altijd handig als je hulp nodig hebt en deze kan vinden in je omgeving.

17 sept hebben wij onze club dag bij Balls and Arrows. Voor aanwezige club leden zijn er leuke prijzen te winnen. Waaronder een M4 replica.

Have fun en respecteer elkaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Guusje
Hoi Noordhollanders,

Net nieuw in de wereld van het airsoften, maar me inmiddels wel flink goed ingelezen. Inmiddels ook aangemeld voor de Introductiedag van de NABV op 1 oktober en ingeschreven voor de jubileumbeurs. Lekker wezen shoppen (blijft leuk) en wat gear gekocht en ja me ook van replica’s voorzien. Keuze is op een G&G ARP556 en WE M9A1 gevallen :)
Zelf inmiddels 50, militaire ervaring en uit Vijfhuizen (ja, heb MysteryLand bijna in de achtertuin lol).
Het lijkt me erg leuk om me bij NHAS aan te sluiten; hoe meer zielen…..
Hoop iets terug te horen.

Groeten & Be safe
 
Hoi Guusje,
Leuk! Je bent van harte welkom en je bent dan niet het oudste lid. Ikzelf ben de 50 al ruim gepasseerd.
We maken gebruik van 2 verschillende app groepen. 1 voor technische vragen over airsoft en alles daarom heen. De 2e groep is enkel om af te kunnen spreken en carpoolen.
17 sept hebben we onze clubdag. Deze zal plaatsvinden bij Balls & Arrows in Lelystad. Ook daar ben je natuurlijk van harte welkom.
Mijn telefoonnummer is 0618079544. Mocht je willen deelnemen stuur mij een app. Ik zorg er dan voor dat je in de groep komt.
Groeten, Hans Koppes
Alkmaar
 
Wij zijn een groep airsofters uit Noord Holland. (Op het moment 12 man) Opgericht in sept/ okt 2017 met als doel te kunnen airsoften met bekenden uit NH. We hebben een paar afspraken, We spelen eerlijk, iedereen is welkom en we spelen met respect.
We proberen eens in de maand te spelen als groep.Er zijn geen eisen voor opkomst. Dit maakt dat de samenstelling van de groep enorm kan verschillen. ( We hebben geen maximale leden aantal)
Uit ervaring weten we dat iedere speler vaak een volle agenda heeft. En dat is prima.
Het spelen met een vaste groep uit de buurt maakt een skirm en de voorbereidingen gewoon leuker en gemakkelijker. Via Whats app delen we (technische)kennis, ervaringen, we proberen zoveel als mogelijk af te spreken of met elkaar mee te rijden.

Als het je leuk lijkt om aan te sluiten, stuur mij even een PB.
Have fun!
MotorordonHans
Hoi Guusje,
Leuk! Je bent van harte welkom en je bent dan niet het oudste lid. Ikzelf ben de 50 al ruim gepasseerd.
We maken gebruik van 2 verschillende app groepen. 1 voor technische vragen over airsoft en alles daarom heen. De 2e groep is enkel om af te kunnen spreken en carpoolen.
17 sept hebben we onze clubdag. Deze zal plaatsvinden bij Balls & Arrows in Lelystad. Ook daar ben je natuurlijk van harte welkom.
Mijn telefoonnummer is 0618079544. Mocht je willen deelnemen stuur mij een app. Ik zorg er dan voor dat je in de groep komt.
Groeten, Hans Koppes
Alkmaar

Hoi Hans,

Bedankt voor je reactie. Je bent zo oud als je je voelt hè Dan zijn we samen wel de “krasse knarren” hahaha. Leuk dat NHAS zo groot is. Ik word graag lid van de club. Er valt altijd wat te leren, maar ook simpelweg om een goede tijd met z’n allen te hebben.
Ik heb een auto, dus kan altijd wel 1 of 2 teamleden uit de omgeving hier meenemen of onderweg oppikken
Mijn nummer is 0621540814, dus als je me wilt toevoegen; graag. Ik heb de 17e al in m’n agenda gezet. Het wordt nog druk met alle events en cursussen enzo

Groeten,
Guus