Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Ik ben Quincy nieuw in de airsoft wereld maar wil me graag bij jullie voegen en mee doen met skirms

Alvast bedankt!
 
Skirms ? Welkom Quincy , met een beetje geluk kunnen we weer wat doen in Juni en wel in beperkte vorm waarschijnlijk kleinere groepjes en dergelijke .

Als ons dat al gegunt word .

Robin
 
Ook nu kan je naar een skirm. Wel in afgeslankte vorm. 2 tegen2 bij Veluwe Airsoft. Vorige maand gedaan, was erg leuk.
 
ook de 2 vs 2 zal al wel weer wat weekjes stil liggen neem ik aan?
 
ik ben Mark, bijna 22 jaar en begon vorig jaar met airsoften, heb een paar skirms gespeeld en zoek een team, ben zelf woonend in alkmaar :)
 
Dan heb je mazzel dan mag je weer skirmen , ouder dan 26 ? .....dan ben je de shaak .:mad::(
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Hey, ik kom uit Heiloo en wil misschien weer Airsoft oppakken. Wat is jullie gemiddelde leeftijd en zit er een hiërarchie in het team?
 
Hoi allemaal!
Ik ben Kenneth 24 jaar oud en woonachtig in Amsterdam. Ik ga morgen voor de eerste keer airsoften bij RSL. Het lijkt mij leuk om bij jullie groep aan te sluiten voor ervaringen en om samen te spelen. Hebben jullie nog plek?
 
Hai ik ben Max en 23 jaar oud en net begonnen met airsoft woonachtig in Hoorn en opzoek naar een team. Hebben jullie nog een plekje voor een rookie?
 
Oh dat is jammer! Kan je mij je 06 nummer PMen? Dan kan ik je laten toevoegen in de whatsappgroep ;) denk dat Hans je even over het hoofd heeft gezien
Waarom wordt ik niet benaderd? lol

Ik kom uit Heiloo trouwens. (je had me ook al een berichtje gestuurd in mijn intro post)
 
Hey, ik kom uit Heiloo en wil misschien weer Airsoft oppakken. Wat is jullie gemiddelde leeftijd en zit er een hiërarchie in het team?

Om nog even te reageren op je vragen, gemiddelde leeftijd is heel verschillend, we hebben mensen van rond de 20 tot rond de 40. We zijn ook een casual airsoft groepje dus we hebben ook geen hiërarchische toestanden ;)
 
Hoi allemaal,

Ik ben Lié, nieuw lid 26 jaar oud en ik wou graag kijken of ik bij deze groep kan

Ik was eerst super bang voor het woord squad omdat ik dan meteen aan competitive teams denk (niks mis mee maar niet voor mij)
Maar las gelukkig dat het voor jullie een coole naam is voor een groep airsoft ers die graag lol heeft zonder verplichtingen

Ik ben zelf wonende in Hilversum en dankzij het corona tijdperk nog geen events kunnen bezoeken. Tevens geen auto/rijbewijs

Ben zelf ook op zoek naar een leuke groep om mee te skirmen en kennis te vergaren over de hobby
 
Dan heb je mazzel dan mag je weer skirmen , ouder dan 26 ? .....dan ben je de shaak .:mad::(

Mja dat realiseerde ik me pas nadat ik mijn NABV had :eek: dus ik hoop ook nog wat groeps plezier te hebben voor ik 27 word

Of in ieder geval wat vrienden die de sport wat relevanter voor me houden als de 27+ leeftijdslimiet er nog is
 
Die regel is inmiddels al weer 5 maanden geleden afgeschaft hoor. Geen zorgen dus!

Edit: geen idee of het met de huidige cijfers weer terug komt, maar het leek mij sowieso al weinig impact te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Ik wilde bijna NABV opzeggen , gelukkig is de QR nu niet verlicht voor het buitengebeuren hopelijk blijft dat zo .
 
Die regel is inmiddels al weer 5 maanden geleden afgeschaft hoor. Geen zorgen dus!

Edit: geen idee of het met de huidige cijfers weer terug komt, maar het leek mij sowieso al weinig impact te hebben.

OH gelukkig maar, ik had hier zelf nog niets over gevonden, misschien omdat ik pas daarna bij de NABV zit en daar nieuwsberichten van krijg. Misschien heb je een linkje van de update?

Ik wilde bijna NABV opzeggen , gelukkig is de QR nu niet verlicht voor het buitengebeuren hopelijk blijft dat zo .

Gelukkig heb ik gewoon een geldige QR code

Maar nu moet ik alleen even wat gezelschap vinden om mee te skirmen
 
De NABV bepaalt de regels ook niet, dat doet de overheid.

Hier de huidige maatregelen:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/cultuur-uitgaan-en-sport/sport

En deze site heeft een handig overzicht van de tijdlijn:
https://www.atletiekunie.nl/nieuws/update-coronavirus-en-activiteiten-atletiekunie
Dit is een site van een willekeurige sportvereniging, maar de regels gelden natuurlijk voor alle sporten

Al zal het bij de meesten wel bekend zijn, aangezien het de hele dag door over corona gaat met alles er op en er aan op tv, radio en onder de mensen.
 
De NABV bepaalt de regels ook niet, dat doet de overheid.

Hier de huidige maatregelen:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/cultuur-uitgaan-en-sport/sport

En deze site heeft een handig overzicht van de tijdlijn:
https://www.atletiekunie.nl/nieuws/update-coronavirus-en-activiteiten-atletiekunie
Dit is een site van een willekeurige sportvereniging, maar de regels gelden natuurlijk voor alle sporten

Al zal het bij de meesten wel bekend zijn, aangezien het de hele dag door over corona gaat met alles er op en er aan op tv, radio en onder de mensen.

Super bedankt:)

Soms zie je door de bomen het bos niet meer:confused: met alles dat langskomt iedere dag en vele dagen achter elkaar:eek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix