Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Welkom op het forum en in de wereld van Airsoft!
 
Goedemorgen, ik ben Martijn, 37 jaar oud, woon in Alkmaar en zou heel graag beginnen met airsoft. Heb me er een beetje in verdiept, heb me een tijd geleden ook al geregistreerd bij de nabv en heb inmiddels ook diverse spullen aangeschaft om te kunnen beginnen. Maar weet eigelijk niet zo goed hoe ik echt zou moeten beginnen met spelen. Ik zou het daarom leuk vinden een keer met jullie mee te mogen, een groep die weet hoe alles werkt en mij er een beetje wegwijs in kan maken. Moest even uitzoeken hoe ik een bericht kon plaatsten, had dit bericht namelijk ook al bij Hans neergezet maar wilde hem eigelijk even in de groep zetten, vandaar dat ik hem hier ook nog even heb gepost.

Groeten Martijn
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn er best veel. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat er leden zijn die eens per jaar spelen maar ook vele iedere week. Maar men kan altijd wel bij iemand aansluiten.
 
Dag allemaal,

Mijn naam is Alwin, 34 jaar, ik woon in Amsterdam en zou graag meer willen weten en ervaren over Airsoft. Ik heb altijd al interesse gehad voor de sport en zou graag een keer willen spelen om te kijken of het wat voor mij is.

Daarnaast zoek ik een team voor de gezelligheid, om van te kunnen leren en om uiteindelijk misschien zelfs door te groeien naar geavanceerdere spelvormen. Ik snap dat een PS4 controller echt iets heel anders is dan skirmen, maar ik wil het graag leren!

Wat ik zoek is iemand die mij een keertje kan helpen als introducé. Als iemand een kit heeft die ik kan lenen dan is dat natuurlijk mooi, maar anders is huren geen enkel probleem.

Vriendelijke groet!

Alwin
 
Hallo iedereen,

Mijn naam is Rolf. Ik ben 22 jaar, ik woon in Haarlem en ik zou het heel leuk vinden om een keer mee te kunnen doen om te kijken of dit iets voor mij is!
Ik heb zelf (nog) geen wapen/gear, als ik dat zou kunnen lenen zou dat geweldig zijn maar huren is ook geen enkel probleem!

Hopelijk tot snel!

Rolf
 
Ik zou het top vinden, als ik mee kan draaien in de whatsapp groep! Kom uit heerhugowaard, 39 jaartjes oud en de naam is Bjorn (zoals in het voorstel Topic)

Ik heb mijn gehele gear bijna compleet, dus eerdaags kan ik best een gezellig potje mee skirmen.
 
Ik zou het top vinden, als ik mee kan draaien in de whatsapp groep! Kom uit heerhugowaard, 39 jaartjes oud en de naam is Bjorn (zoals in het voorstel Topic)

Ik heb mijn gehele gear bijna compleet, dus eerdaags kan ik best een gezellig potje mee skirmen.


Bjorn,

je bent van harte welkom.woon zelf ook in hhw en ook zelfde bouwjaar.

stuur even je nr door en dan voeg ik je toe

Gr richard
 
Ik woon in Stompetoren, lekker tegen hhw aanschurkend.
Kan ik me nog aanmelden ?
 
Hé Don, als je mij prive je 06 nummer stuurt dan laat ik je toevoegen op de whatsapp groep :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Don
Hi Guys (& Girls?)!

Ik ben Maultier NL

45 jaar. Kocht mijn eerste AEG in 1993 (!) (AK-47) en speelde eind jaren '90 vaak in Belgie.

Over de jaren een aardige collectie opgebouwd als collector (30+ airsoft guns, inclusief Barrett .50, MG42, SVD, SVU, AK varianten, H&K varianten, M4 varianten, andere WOII wapens etc etc).

De afgelopen 20 jaar heb ik niet meer gespeeld.

Ben nu voornemens om weer af en toe te gaan spelen. Woon in Almere.

Omdat het mij leuker lijkt om regelmatig met bekenden te spelen, ben ik op zoek naar een leuk team.

Jullie staan nog open voor wat versterking, althans - wat extra kanonnenvlees?

Stay Safe,


Maultier NL
 
Wij zijn een groep airsofters uit Noord Holland. (Op het moment 12 man) Opgericht in sept/ okt 2017 met als doel te kunnen airsoften met bekenden uit NH. We hebben een paar afspraken, We spelen eerlijk, iedereen is welkom en we spelen met respect.
We proberen eens in de maand te spelen als groep.Er zijn geen eisen voor opkomst. Dit maakt dat de samenstelling van de groep enorm kan verschillen. ( We hebben geen maximale leden aantal)
Uit ervaring weten we dat iedere speler vaak een volle agenda heeft. En dat is prima.
Het spelen met een vaste groep uit de buurt maakt een skirm en de voorbereidingen gewoon leuker en gemakkelijker. Via Whats app delen we (technische)kennis, ervaringen, we proberen zoveel als mogelijk af te spreken of met elkaar mee te rijden.

Als het je leuk lijkt om aan te sluiten, stuur mij even een PB.
Have fun!
MotorordonHans
Wij zijn een groep airsofters uit Noord Holland. (Op het moment 12 man) Opgericht in sept/ okt 2017 met als doel te kunnen airsoften met bekenden uit NH. We hebben een paar afspraken, We spelen eerlijk, iedereen is welkom en we spelen met respect.
We proberen eens in de maand te spelen als groep.Er zijn geen eisen voor opkomst. Dit maakt dat de samenstelling van de groep enorm kan verschillen. ( We hebben geen maximale leden aantal)
Uit ervaring weten we dat iedere speler vaak een volle agenda heeft. En dat is prima.
Het spelen met een vaste groep uit de buurt maakt een skirm en de voorbereidingen gewoon leuker en gemakkelijker. Via Whats app delen we (technische)kennis, ervaringen, we proberen zoveel als mogelijk af te spreken of met elkaar mee te rijden.

Als het je leuk lijkt om aan te sluiten, stuur mij even een PB.
Have fun!
MotorordonHans

Hallo, Spelen jullie komend weekend nog ergens waar jullie een vierde man kunnen gebruiken?
 
Update: Jan 2021. 70 leden uit Noord Holland. Als je ook wilt aansluiten laat het ons weten. Je bent van harte welkom!