Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Deze week ik onze internet site in de lucht gegaan. ( was een harde knal)
www.nhas.nl
Ook op intagram en Facebook te volgen.

Mocht je interesse hebben?
Op 24 maart hebben we onze clubdag bij RSL outdoor in Assendelft
Iedereen is welkom om kennis te komen maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer, Dodgy en Olaf
Hoi Daniel,
Officieel komen alle leden uit NH.Maar we vinden het natuurlijk wel leuk als er nieuwe leden bijkomen.
Waar kom je vandaan? Als het in de buurt is van NH dan denk ik dat het wel kan. Aankomende zondag hebben we onze clubdag in Noord Friesland. Bij Airsoft Combat Support.
Groeten, Hans
 
Wij zijn! Wat wil je weten? Je kan alles over airsoft vragen.
Ik lees het wel!
Groeten., Hans
 
Goedemiddag mannen, nieuw hier uit Zaandam, graag kom ik ook eens kennismaken! NABV is geregeld, ben nog op zoek naar juiste replica's en ondersteunende functie in team! Is er binnenkort weer een teamuitje gepland? Groet Robert
 
Hoi Robert, Het teamuitje is net geweest. ( drie weken geleden) De volgende staat gepland voor maart/april. Maar we hebben een grote club, ongeveer 50 leden en er spelen ieder weekend wel ergens mensen van NHAS. Aankomende vrijdagavond is er een groep van 8 man bij RSL in de cqb in Aalsmeer. En ook voor zondag zijn er skirm plannen. Ikzelf ga zondag naar de nabv markt.Hier staan alle Web(shops) in een hal plus is er een tweede hands markt. Mocht je interesse in de groep hebben? Ik kan je altijd toevoegen in de Whats app. Ook hebben we een instagram en een website. www.nhas.nl
 
In de app groep kan je met al je vragen terecht, over replica's, skirm, uitrusting, meerijden etc.
 
Hoi

Zijn jullie nog actief en accepteren jullie leden? Ik ben sinds vorig jaar Juni aan airsoft begonnen. en 4 keer geskirmed. Ik krijg alleen geen vrienden zover om die nabv pas te halen. Ik zoek daarom eigenlijk nog een club die nu en dan naar een skirm gaat en waar ik wat vragen aan kan stellen, Ik woon nu in Katwijk, dus RSL en ACA zijn al bekend bij me omdat deze wat dichterbij liggen.

Groeten Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hoi Mike, Jawel wij zijn nog steeds actief. De groep groeit nog steeds. Je bent van harte welkom met je vragen en kan je aansluiten bij leden tijdens skirms.
Stuur mij maar even een app. Od een mail naar noordhollandairsoft@gmail.com. Info staat in de groepsbeschrijving
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hey Hans.
Ik ben net nieuw in de sport en wacht op mijn nabv.
zijn er leden die dichtbij hoorn wonen en veel cqb spelen?
voor de rest lijkt mij het leuk om kennis te maken met iedereen en wat vragen te kunnen stellen over onderhoud.

Groet Quinten
 
Hoi Quinten, Welkom. We hebben een aantal leden die in Hoorn of omgeving wonen. Over het algemeen spelen de leden niet heel veel cqb maar wel eens voor de afwisseling. In Noord Holland hebben we buiten RSL indoor niet heel veel cqb locaties.
Als je wilt kan je aansluiten in onze club. Er is meer dan voldoende kennis voor al je vragen.
Laat maar even weten! Mijn telefoonnummer en het email adres van de club is te vinden in dit topic.
Groeten, Hans uit Alkmaar
 
Hallo airsofters,

Mijn naam is Dennis en kom uit Noord-Holland (gebiedje 0299)
Nou ben ik met een aantal vaste vrienden (xboxgamers) afgesplitst om te gaan airsoften.
Maar wij wonen te ver van elkaar af om wekelijks of meerdere keren per aan eens te gaan airsoften.
Nu ben ik dus nieuw in het airsoften, en ben NAVB lid, heb omdat ik nog niet veel van de replicas begreep 1 gekocht om dit open schroeven en het bekijken.
En ik vi d het erg interessant, ondertussen hebben we afgelopen zaterdag Krale bezocht, en we hebben daar even wat geld uitgegeven .

Nu kwam ik op dit forum en zag dat jullie uit Noord-Holland komen en zou me best bij jullie willen aansluiten.
Mits jullie nog bestaan, want als ik jullie website wil bezoeken kom ik niet verder als een witte pagina met error!?

Nou heel verhaal maar ik ben dus opzoek naar een beetje vast team.

Ik hoor het wel,

Mvg Dennis
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hoi Dennis, We bestaan zeker nog. Alleen de site is te ziele bij gebrek aan gebruik. We hebben al meer dan 50 leden.
Jij komt uit West Friesland. Gisteren hebben we nog een nieuw clublid uit Hoorn mogen verwelkomen. Als jij of jullie willen kunnen jullie aansluiten. Stuur mij even een app of een mail dan voeg ik je toe in de groeps app.
In de groep kan je afspreken met andere leden. Er zijn altijd wel leden die gaan skirmen.
Alvast bedankt en spreek je!
Groet, Hans uit Alkmaar
 
Hey dennis.

Ik zit ook in de groep sinds eergisteren en ik kom uit hoorn. Het is zeker een active groep met mensen die veel weten en spelen. Zelf zal ik indoor spelen dus als je dat aanspreek kan je via de groep mij een berichtje sturen. Al speel je buiten zit je zeker ook goed want er wordt vaak gespeeld binnen in de groep.

Groet Quinten
 
Hey dennis.

Ik zit ook in de groep sinds eergisteren en ik kom uit hoorn. Het is zeker een active groep met mensen die veel weten en spelen. Zelf zal ik indoor spelen dus als je dat aanspreek kan je via de groep mij een berichtje sturen. Al speel je buiten zit je zeker ook goed want er wordt vaak gespeeld binnen in de groep.

Groet Quinten

Hoi Quinten,

Binnen of buiten ik ben voor veel in.
We hebben wel ff contact lijkt me leuk


Mvg Dennis
 
Hey allemaal, leuk te zien dat jullie een grote actieve groep hebben!
Ik zit nu in een groepje van 4 maar merk toch dat dat wat beperkingen geeft mbt afspreken.
Ik zou me dus graag bij jullie aansluiten, kom zelf uit hoofddorp en heb een lichte voorkeur voor indoor.
 
Hey terrorhenkie. welkom op het forum.
Al stuur je hans een berichtje (nummer staat ergens in dit topic) dan voegt hij je toe aan de groep.
Er zijn niet veel cqb spelers (ik wel) maar je bent zeker welkom.

Groet Quinten