nieuweling

Toch leuk he als je die pas ineens op je mat hebt liggen . Leef je uit zou ik zeggen
 
iemand ook boss opleiding gedaan? bij de navb?
Ik zat er ook aan te denken om dit te doen toen ik mijn pas kreeg. Echter hoorde ik van veel mensen dat deze workshop zonde van je geld en tijd is. Dit is mij ook maar verteld dus heel representatief is mijn antwoord wellicht niet. Het is een kwestie van doen en oefenen werd mijn verteld, dat kan ik dan wel beamen. Tijdens skirms die ik meeging als introduce en de eerste met mijn eigen gear heb ik een versnelde boss training gehad van een marshall en 2 militairen die aanwezig waren. Verder kwamen de lessen die ik van instructeurs heb gehad op schietbanen in Amerika ook van pas, dat was voor mij persoonlijk een extra stukje ervaring.

Tactische workshops zijn altijd leuk om bij te wonen dus zeker doen als je het graag wilt. Maar dan ga ik persoonlijk liever na workshops van defensie voor airsofters(als die er uberhaupt zijn..) in plaats van de NABV. Met Youtube (ja Youtube) kom je ook nog wat leuke lessen tegen van bekende airsofters maar ook een kanaal zoals "tactical rifleman" waar oud navy seals en groene baretten je tactische dingen leren. Je moet wel even door de murica laag prikken maar ach..
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen heb ik mijn boss opleiding gedaan, ga nu verder met mat opleiding mijn 2de intussen al en ga door naar opleiding operator. krijg opleiding van millitair defensie die nog in dienst zit. serieus en leerzaam en toch ook nog leuk. leuk aanbevolen om ook te doen. en intussen wat mulicam kleding besteld. want ik wil in team Dragon Airsofters komen. mischien later eigen groep wilt maken/doen. en als organisator doen. dream on
 
Laatst bewerkt:
Laatst een artikel gelezen over die boss cursus, vond t ook wel interessant klinken, mede door de militair die je dingen leert:cool: