nieuweling

marcellino

Active Member
1 jan 2019
27
23
Trophies
9
hallo ik ben Marcellino en ik ben 49jr nederlands en kom uit regio utrecht. Ik heb me aangemeld bij de N.A.V.B en ga morgen de verklaring omtrent het gedrag certificatie of conduct op de post doen en dan wachten op mijn pas. Ik ben in bezit auto, heb een keer paintbal gespeeld. Toen zag ik dit Airsoft op You tube en was gelijk aan verkocht.Ik wil wel graag eigen gear aanschaffen (met graag beetje hulp en advies) of huren/ lenen wat mij het beste bevalt. en zoek dan ook een team.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf en Robin2k7

Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft.

Qua bescherming is het redelijk simpel:
Ogen, tanden, enkels en handen.

De oogbescherming moet minimaal EN166F bescherming bieden en de rest zijn geen eisen voor vastgelegd.

Tand / gezichtsbescherming kan van een simpel bitje (heb ik buiten) tot gaasmaskers (heb ik binnen) en volledige paintball helmen of helemaal niets.

Enkels zijn belangrijk: goede, stevige schoenen en je kunt gaan.

Handen zijn vooral erg pijnlijk wanneer je daar geraakt wordt dus een paar goede, soepele handschoenen zijn wat mij betreft een must.
 
Welkom Marcel deze 51 jarige woont bij je in de buurt mocht je vragen hebben over bijvoorbeeld plekken waar je heen kan gaan met je replica en je aldaar uit kan leven stuur me een pm

Veel plezier in dit nieuwe jaar met je nieuwe hobby

Groet


Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: marcellino
Welkom, Leuk dat er weer wat minder piep jonge mensen zich aanmelden. Zo zie je maar weer dat airsoft voor alle leeftijden is. Maak er wat moois van!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Olaf
wat is verstandig eerst wachten op bericht van N.AV.B (wacht op bericht zodat ik contributie kan afrekenen, en dan pas een team zoeken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Nee hoor het staat je uiteraard vrij om al op zoek te gaan naar een team lijkt me geen probleem .
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
ok omstreeks dinsdag a.s krijg ik mijn pas per post binnen. had om 1700 nog mijn email gekeken, toen nog geen bericht. ik balen. toen ik later weer ging kijken was toen rond 1800 uur en ..... yessss. gelijk betaald en . yessss. ga eerst voor mijn hoofd en gezichts bescherming kijken. zag iets van fast helmet 900.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7