Nieuweling in de sport

Mark (w0odi3)

New Member
1 jun 2019
4
0
Trophies
2
Hallo mensen!
Ik begin even met voorstellen.
Ik ben Mark,
28 jaar oud,
Woonachtig in het mooie Almelo(overijssel).
Sinds kort gestopt met mijn oude hobby voetbal, en opzoek naar een nieuwe hobby en ben zeer geintresseerd in airsoft.
Nu moet ik mij natuurlijk wegwija zien te worden in de sport en moet dus nog alles te weten komen.
Nu is mijn vraag hoe ik het beste kan beginnen met de sport?
Gewoon een dag er heen gaan?
Eventueel afspreken met mensen?
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes!
 
ik zou adviseren speel een skrim of 2 3 op verschillende lokaties binnen buiten gewoon met huurkits en kijk of je het nog steeds leuk vind :)
 
Welkom

ik zou zeggen ga een keer naar bunker hill, ligt op een kleine 20minuten rijden van Almelo.

Je kunt zeker alleen gaan en een kit huren, de meeste airsofters zijn hardstikke vriendelijk en zullen elke vraag willen beantwoorden die je ook maar hebt over airsoft.

Als je iets meer houvast wil kun je ook inderdaad van tevoren alvast afspreken met mensen. Ik kom zelf uit Denekamp op 25km van Almelo en heb zelf ook vaak genoeg introducees mee die voor de eerste keer gaan airsoften
 
Welkom

ik zou zeggen ga een keer naar bunker hill, ligt op een kleine 20minuten rijden van Almelo.

Je kunt zeker alleen gaan en een kit huren, de meeste airsofters zijn hardstikke vriendelijk en zullen elke vraag willen beantwoorden die je ook maar hebt over airsoft.

Als je iets meer houvast wil kun je ook inderdaad van tevoren alvast afspreken met mensen. Ik kom zelf uit Denekamp op 25km van Almelo en heb zelf ook vaak genoeg introducees mee die voor de eerste keer gaan airsoften

Welkom, ik zou net zoals @noudi93 aanraden om een xtje een huurkitje te nemen. Ik denk dat je hier een uitnodiging krijgt om een keer met hem mee te gaan.
Bunkerhill is een super mooi veld en goede orga met interessante speeltype