Nieuwe Tippmann bb,s

Het zou kunnen dat Valken en deze Tippmann bbs dezelfde oem hebben. Kwaliteit zou dus vergelijkbaar kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Het zou kunnen dat Valken en deze Tippmann bbs dezelfde oem hebben. Kwaliteit zou dus vergelijkbaar kunnen zijn.

Kijk dat zijn de dingen die ik wil weten feiten vermoedens reviews allemaal welkom hopenlijk is dit product beter dan sommige low end merken maar we gaan het zien ik ga morgen wat bestellen , 0.30 g of 32 weet ik nog niet .
 
Vind de prijs wat veel. Had ze rond de 17 verwacht. Paintballsupplies.nl kan je ze op aanvraag bestellen voor 14.95 per fles (0.32g).

Voor de rest hoor ik via tippmann global group op facebook wel goede reviews. Die hawaiaanse dude van advanced airsoft spreekt enkel lof over de bbs en gebruikt niet anders meer (nu kan daar enig marketing aspect inzitten natuurlijk.. )

Ik wacht nog even. Is een brand new product met van wat ik begreep in de eerste batch een hoop kinderziekten. Denk dat het slimmer is de rest even te laten kopen en zelf af te wachten tot er meer duidelijkheid is of het vergelijkbaar is met de "made in china" crappy valken of de "made in taiwan" valken/geoffs/green devils..
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
ik wacht ook effe totdat ze de kinder ziektes eruit hebben ben wel benieuwd in elk geval
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7