Nieuwe Specna Arms modellen

Oeh sexy!!! Als de AUG er komt van Specna word dat ook wel interessant ja!

Mwah JG aug zijn nog steeds goed voor de prijs en die kosten praktisch al niks met 100-150 euro voor de A1 en A2 varianten dus dan moet Specna wel iets heel speciaals doen willen ze die bevechten in de budget categorie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mwah JG aug zijn nog steeds goed voor de prijs en die kosten praktisch al niks met 100-150 euro voor de A1 en A2 varianten dus dan moet Specna wel iets heel speciaals doen willen ze die bevechten in de budget categorie.
Oh lekker! Ik wist niet dat die JG's best goed zijn, prijs/technisch gezien. Thanks!
 
Als specna arms een aug maken met een puur electronische trigger group, dan zal die echt een stuk interessanter zijn dan een jg aug. Zeker als ze het voor elkaar krijgen voor rond de 150-200 euro. Aug triggers, en niet elecronische bullpup triggers in het algemeen, blijven zompige dingen.

Ik ben heel erg benieuwd naar de reviews van die nieuwe specna arms g36's!
 
Aug triggers, en niet elecronische bullpup triggers in het algemeen, blijven zompige dingen.
Ik kan je vertellen dat dit ook voor de real steel versies geldt ;). Is inherent aan de constructie met die hele lange trekkerstang die nodig is. En niet alleen bullpups hebben dat. Ook de trekker van de real steel versie van de Skorpion EVO is ook net een natte spons (dus eigenlijk hebben ze dat heel realistisch nagebootst :p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Sander
Ben ik met je eens @Maffo, 2 stage triggers in airsoft zijn echt meh, daarbij helpt het al helemaal niet dat in full auto ook nog eens je cut off lever slijt als een malle met dit soort systemen. Ik zag trouwens op de video van gunfire gister dat met het inklappen van de kolf de spring al vervangen kan worden, dat het gebruik maakt van een micro switch en misschien nog wel het belangrijkste er zit een knop op de body die je kan indrukken om de spring tension los te laten oftewel de veer kan worden ontspannen na een dagje spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik trek mijn veer er tegenowoordig gewoon uit (seac stysteem :p) dus heel weinig werk
:)
 
Dat zijn wel mooie aanvullingen!! Die veer ontspanner is ook een mooie toevoeging ja.