Nieuwe Specna Arms modellen

haha s6 met het wachten
Als ik eerlijk ben ik heb mijn Specna (m4 variant) nu een half jaartje en
enige wat ik gedaan heb ik inner barrel en rubber/hop vervangen en schiet nu als een zonnetje en een cheap ass red dot van alie express erop gezet werkt nu perfect :) (rest niet opengemaakt e.d komt nog wel een keertje maar nu nog niet)
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Nou gister met mijn nieuwe Specna maar naar Geldermalsen gereden om dat ding ff zijn vuurdoop te geven. Eens kijken wat ik nu daadwerkelijk gekocht had :).
Bij Com-bat geweest en daar maar 1 Ares Amoeba 140 rd Mid-cap gehaald. Verder getest met 0.25 en 0.28 bij het NAC. De mid-cap feeden gewoon goed. Dus daar komen er nog wel een zooi van :)

Eerste indruk, gewoon een solide replica, geen gekke geluiden etc. Modify flathopje had ik al meegenomen bij Com-bat. Volgende wat op de verlanglijst staat is de lonex hop-up en precision barrel.
 
ok wijnand ik heb de orginele hop up er nog inzitten wel nieuw bucking en hop up rubber en nieuwe barrel schiet als een tierelier (vond de hopup using van specna niet slecht metaal werkt goed
 
Staat op het wensenlijstje :). Maar is niet de duurste upgrade om te doen :). Iets met wensen enzo :)

Ben er happy en content mee. Zonder problemen .25 en .28 dus dat zit wel goed. Geen echte feeding issues. Heel soms komt de eerste BB er niet direct uit maar vanaf 2 geen enkel probleem. En ja de laatste 3 of 4 uit het magazijn pakt hij er niet uit. Maar dat vind ik niet echt een issue.
 
Ah, ik had deze thread even gemist. Ik zit zelf ook al een tijdje naar die SA-H05 te loeren (zou mn eerste replica worden). Heb @Wijnand een PB gestuurd met wat vragen, ben heel erg benieuwd naar je/jullie verdere ervaringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
ok wijnand ik heb de orginele hop up er nog inzitten wel nieuw bucking en hop up rubber en nieuwe barrel schiet als een tierelier (vond de hopup using van specna niet slecht metaal werkt goed

Gewoon uit enthousiasme over de helft van de thread heen gelezen dusss...
Welke barrel heb je erin zitten als ik vragen mag?

-------------

Edit: SA-H05 was ineens -21%, dus ik heb de hele rataplan zojuist besteld. Plus nog wat andere goodies. And now we wait...
 
Laatst bewerkt:
ik ben voor midden gegaan maple leave barrel hop up rubber en achter rubber (effe naam kwijt allemaal maple leave) hop up zelf is mataal dus hab ik gewoon gehouden)
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjah
ik ben voor midden gegaan maple leave barrel hop up rubber en achter rubber (effe naam kwijt allemaal maple leave) hop up zelf is mataal dus hab ik gewoon gehouden)

Thanks, ik ga wel even rondneuzen als het zo ver is.
Mocht je de exacte namen/types weer te binnen schieten hoor/lees ik het graag. :)

Keuze voor AS is uiteindelijk mede door prijs/metaal/metalen hop-up en Quick Release spring bepaald. MosFet...jammer dan, dat zien we over een tijdje wel weer, of niet. ;)
 
maple leaf barrel, maple leaf bucking en omega nub zal hij wel bedoelen. Ik ben alleen geen fan van de maple leaf barrels, ze zijn plated en daardoor niet meer verder te verbeteren in de toekomst dmv bijvoorbeeld polijsten, dit kan wel bij een stalen barrel (of stock barrel) waardoor mijn voorkeur daar meer bij ligt. Plus ze zijn iets goedkoper en zullen on par performen.
 
maple leaf barrel, maple leaf bucking en omega nub zal hij wel bedoelen. Ik ben alleen geen fan van de maple leaf barrels, ze zijn plated en daardoor niet meer verder te verbeteren in de toekomst dmv bijvoorbeeld polijsten, dit kan wel bij een stalen barrel (of stock barrel) waardoor mijn voorkeur daar meer bij ligt. Plus ze zijn iets goedkoper en zullen on par performen.

Ik ga dat apparaat eerst maar es OOB proberen. Sws staat een 'shim-job', airseal, andere bucking en AOE als eerste op de agenda, ben wel gewend om te prutsen met carrosserieringetjes en bewegende onderdelen van het eoa, zal wel lukken. Grinding gears hou ik niet van. Steel barrel had ik al begrepen, vraag me alleen af wat de voorkeur heeft qua diameter. Heb jij daar iets zinnigs over te roepen @Rebelattack ?

LiPo type was in deze thread ook ergens geroepen meen ik.
 
Het hele stukje accuraat schieten is niet echt afhankelijk van de diameter, het zal meer afhangen van hoe consistent die diameter is en dus de afwerking. Of je nou een 6.03, 6.05 of 6.08 pakt maakt niet uit als het maar zo consistent mogelijk die diameter is en dat is ook enigszins afhankelijk van hoe veel je spendeert (als je geen DIY dingen uitvoert).
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjah
Ah, ik had deze thread even gemist. Ik zit zelf ook al een tijdje naar die SA-H05 te loeren (zou mn eerste replica worden). Heb @Wijnand een PB gestuurd met wat vragen, ben heel erg benieuwd naar je/jullie verdere ervaringen.

Ben je hebt inmiddels mail terug :), met je gevraagde antwoorden wat ik al had voor je :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjah

Dat ziet er wel erg gaaf uit zeg, ben benieuwd hoe deze modellen zullen zijn. En die veer kan je erg makkelijk vervangen zo te zien!
 
Ze gaan helemaal los op HK modellen bij Specna, nou ben ik een kwart Duitser, dus kan me wel bekoren. ;)
 
we gaan het zien hebben we zodadelijk ook wellicht snelle g36/g33 we shall see:)
 
Oeh sexy!!! Als de AUG er komt van Specna word dat ook wel interessant ja!
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf