Nieuwe Specna Arms modellen

Voormalig-Forumlid-161220

Well-Known Member
15 feb 2016
5.221
2.538
Trophies
21
Ik was toevallig aan het kijken op gunfire omdat ik de SA B-14 vet eruit vond zien en mogelijk leuk was voor een DMR achtig/Range rifle idee en toen zag ik dat er opeens nieuwe specna arms modellen zijn.

- Nieuwe HK416 met silencers, M-Lok en Geisele rails: https://gunfire.pl/product-eng-1152216910-SA-H05-carbine-replica.html (vind deze heel vet omdat ik ook nog wel een geisele rail wil op mijn VFC, maar die zijn best duur voor zelfs een replica ervan).
- M4 modellen met de SAI Rail: https://gunfire.pl/product-eng-1152216917-SA-V40-carbine-replica.html

Thoughts? Mensen die er een zouden halen of juist niet?
 
Laatst bewerkt:
de eerste spreekt me aan vanwege de looks intern zal hij denk ik prima zijn voor zn geld heb een beetje weg van een hk416

halen weet ik niet maar is zeker interessant met nr2 heb ik niks
 
Jammer dat er geen SAI body op zit, die vind ik zo vet! De rail minder.
Ik vind zoiezo de meeste SAI replica's erg vet!
 
Denk dat ze instant een strike krijgen als ze dat doen XD, maar billet style receivers zijn idd wel super vet, zeker met G&P High RPS mags.

Haha ja vast. Misschien tzt nog eens een losse G&P SAI body kopen en van scratch opbouwen.
 
Haha ja vast. Misschien tzt nog eens een losse G&P SAI body kopen en van scratch opbouwen.

Specna arms receivers zijn goedkoper :p, billet receiver is 60 euro en misschien dat jij het voor elkaar krijgt om zelf de dingen er in te graveren, als we kijken naar je AUG :D.
 
Specna arms receivers zijn goedkoper :p, billet receiver is 60 euro en misschien dat jij het voor elkaar krijgt om zelf de dingen er in te graveren, als we kijken naar je AUG :D.

Ooh het graveren van replica's? Please do tell me more! :D
 
Die hk416 is wel vet maar dat logo op de receiver valt me tegen. Wel mooie basis replica met vette looks, maar toch heb ik het gevoel
dat die rail niet helemaal klopt. Maar toch redelijk bang for you buck zo.
 
Die hk416 is wel vet maar dat logo op de receiver valt me tegen. Wel mooie basis replica met vette looks, maar toch heb ik het gevoel
dat die rail niet helemaal klopt. Maar toch redelijk bang for you buck zo.

Nee de Specna Arms logo's op de zij kant zijn idd afgrijselijk vind ik ook, daarom ook voor een VFC gegaan als eerste HK416 en zover ik kan zien het heeft dezelfde mounting points voor de ris rail opzet stukjes, zelfde plek voor de QD sling connector en de grote bolt onderaan voor het mounten van de rail, je mist natuurlijk wel de markings oftewel the devil is waarschijnlijk in de details, maar het grootste stuk lijkt me redelijk correct. Het is idd wat je zegt een hele goede bang for your buck als je een HK416 wil met een nieuwere rail en niet meteen 500-600 euro wil uitgeven aan de VFC met nog een losse rail of de TM Hk416 Delta.

Deze staat hoog op mijn lijstje, maar geld, ruimte en andere projecten komen eerst, zoals een LVOA build met een specna arms :p.
 

heheh weet ik, maar de meer hoekige receiver noemen ze een billet style receiver :) en je moet altijd bereid zijn om nieuwe dingen te proberen XD. Nee grapje de SAI is idd een hele coole en met G&P heb je een nog betere body.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ooh het graveren van replica's? Please do tell me more! :D

Camilo, als je je replica graag gegraveerd wil hebben kan ik Combatshop wel aanraden. Check hun Facebookpagina even; de laatste tijd plaatsen ze veel Livestreams (die terug te kijken zijn ;) ) van een lasermachine. Heb nog geen toffe toepassing voor mijzelf gevonden, maar als jij dat wel hebt; go for it! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Camilo, als je je replica graag gegraveerd wil hebben kan ik Combatshop wel aanraden. Check hun Facebookpagina even; de laatste tijd plaatsen ze veel Livestreams (die terug te kijken zijn ;) ) van een lasermachine. Heb nog geen toffe toepassing voor mijzelf gevonden, maar als jij dat wel hebt; go for it! :)

Bedoel je niet airsoftcenter? Daar heb ik in ieder geval veel laser graveer filmpjes van voorbij zien komen.

/back ontopic
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Camilo, als je je replica graag gegraveerd wil hebben kan ik Combatshop wel aanraden. Check hun Facebookpagina even; de laatste tijd plaatsen ze veel Livestreams (die terug te kijken zijn ;) ) van een lasermachine. Heb nog geen toffe toepassing voor mijzelf gevonden, maar als jij dat wel hebt; go for it! :)

Nice! Heb nog geen specifiek plan van wat ik eventueel zou willen laten zetten, maar wel wat concepten :D
Ik zal even kijken, thanks voor de info. Sharing is Caring! ^^

#Eind van topic-high jack :p
 
Ik was toevallig aan het kijken op gunfire omdat ik de SA B-14 vet eruit vond zien en mogelijk leuk was voor een DMR achtig/Range rifle idee en toen zag ik dat er opeens nieuwe specna arms modellen zijn.

- Nieuwe HK416 met silencers, M-Lok en Geisele rails: https://gunfire.pl/product-eng-1152216910-SA-H05-carbine-replica.html (vind deze heel vet omdat ik ook nog wel een geisele rail wil op mijn VFC, maar die zijn best duur voor zelfs een replica ervan).

Thoughts? Mensen die er een zouden halen of juist niet?

Heel toevallig heb ik gister de SA-H05 besteld :) Heel even getwijfeld of ik niet voor de M27 variant zo gaan (SA-H03).
Wij hebben het er in de auto naar en van bunkerhill overgehad dat ik ooit een 416 naast me sniper wilde hebben.
Deze is het dus geworden mede met het oog dat ik eventueel ook met de replica indoor wilde kunnen spelen viel de M27 variant af. 90+ cm is gewoon te groot. Hij is overigens wel vet dat dan weer wel.

Was een keuze om voor de Specna te gaan en niet voor een VFC of een TM. Pricewise zeg maar :). Sniperen blijft toch mijn main ding. Echter wil ik niet compleet afhankelijk zijn van het weer om te spelen. Dus kan binnenkort met 2 replica's onderweg :).

Mocht je hem willen komen bekijken ben je welkom @Rebelattack je weet waar ik woon :)