Nieuwe regelgeving per 1 april

iShot

Member
24 jun 2018
13
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Het is bijna zover....de nieuwe joule regelgeving treed bijna in.

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb en ben nu aan het rondkijken om mijn replica’s speelklaar te krijgen voor 1 april.
Hoe zit het met sidearms? Moeten die ook aan dezelde maximum van 1.2 joule voldoen net als assault rifles?
Bij het gebruik van sidearms gaat mijn voorkeur altijd uit naar co2 blowblack. Hoe downgrade ik mijn sidearm eventueel?
Ook zit ik in dubio om een bolt action sniper aan te schaffen, maar vraag mij af of dat nog wel zinnig is als je maar tot .40 bb’s kan gebruiken met een max van 2.3 joule.
De afstand die je haalt zal niet veel verder meer zijn dan met assault rifles toch?

Ik hoor graag wat jullie ervaring is!

Groetjes
 
Alle sidearms mochten en mogen nog steeds maar 1.2 joule. Je zal nog steeds meer range uit je sniper halen. Het feit dat je nog steeds bijna het dubbele aan energie hebt, zwaardere bbs mag dan assault en nog steeds het cylinder volume om met een stabiele joule waarde de bb te verschieten, zal ervoor zorgen dat je nog steeds een degelijke sniper rol kan invullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: iShot
Bedankt voor je reactie :)

Huidige joule limiet van sidearms was ik me helemaal niet van bewust. Maar hoe groot is de kans dat die over de 1.2 joule gaat als je van .20 naar .30 moet. Beide sidearms zaten tegen de 360fps aan met .20 bb’s
 
Je zal nog steeds meer range uit je sniper halen. Het feit dat je nog steeds bijna het dubbele aan energie hebt, zwaardere bbs mag dan assault en nog steeds het cylinder volume om met een stabiele joule waarde de bb te verschieten, zal ervoor zorgen dat je nog steeds een degelijke sniper rol kan invullen.


Ik baseerde het eigenlijk op de calculatie hieronder...

upload_2019-3-12_21-16-41.png
upload_2019-3-12_21-16-41.jpeg