Nieuwe locatie: Black Out Experience Center (Didam)

Ik zat net even rond te kijken op de NABV site en zag dat Blackout met open skirms begint.

http://www.nabv.nl/locaties/locatie-detail/blackout-airsoft

Ik heb nog niet gevonden hoeveel het moet kosten.
En een ander puntje zijn de openingstijden. De skirm begint pas rond 12 uur en eindigt rond 17.00/17.30
Volgens mij hebben ze als organisatie nog niet veel ervaring met open skirms, want de meeste airsofters willen voor 20-25 euro wel een volle dag skirmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik zat net even rond te kijken op de NABV site en zag dat Blackout met open skirms begint.

http://www.nabv.nl/locaties/locatie-detail/blackout-airsoft

Ik heb nog niet gevonden hoeveel het moet kosten.
En een ander puntje zijn de openingstijden. De skirm begint pas rond 12 uur en eindigt rond 17.00/17.30
Volgens mij hebben ze als organisatie nog niet veel ervaring met open skirms, want de meeste airsofters willen voor 20-25 euro wel een volle dag skirmen.

Ik ben benieuwd, met de openingstijden ben ik best blij :p betekent namelijk dat ik hier heel makkelijk het OV kan komen. Ik hoop dat ze zich goed gaan richten op airsoft als sport, en mooie skirms gaan organiseren. Zou zonden zijn van zo'n mooi veld als ze het verpesten door een gebrek aan kennis.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Ik denk dat het helemaal niet gek is met die tijden. Als ik kijk hoeveel mensen er na 15:00 afhaken, dan blijkt er toch we markt te zijn voor kortere dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en BoomSmurf
Persoonlijk ervaar ik cqb vermoeiender spelen dan outdoor. Omdat je veel snelle actie hebt. Denk dat als het om 12.00 begint en om 17.00 klaar is dat je een prima dagje hebt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Indd ik speel meestal bij pdw van 10:30 tot 16:00, maar rond 15:00 begin ik toch wel af te takelen.
 
Wij hebben veel bij C-4 gespeeld en juist omdat het zo inspannend is om een hele dag te rennen en te springen is het zo aantrekkelijk.
Dat is sporten optima forma.;)

Neemt niet weg dat die locatie in Didam er SUUUUPERVET!!! uitziet.:D
 
Ben dan vooral benieuwd wat ze vragen. Kijken of ze het markt conform houden of een stuk duurder worden dankzij de kortere speeltijden. Ik zou het wel jammer vinden. Vond het bij Chapter Four ook te gek, een hele dag rammen in zon hal :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Op de website staat nu vermeld wat het moet kosten. 27,50 entree voor NABV leden en 25 euro voor een huurkit. Op zich redelijk marktconforme prijzen aangezien de setting best uniek is. En je krijgt daar niet zo'n gare Dragon in je klauwen gedrukt.
 
Op de website staat nu vermeld wat het moet kosten. 27,50 entree voor NABV leden en 25 euro voor een huurkit. Op zich redelijk marktconforme prijzen aangezien de setting best uniek is. En je krijgt daar niet zo'n gare Dragon in je klauwen gedrukt.

Prijs is inderdaad best prima, is er al een open skirm gepland? Ben erg benieuwd en wil er eigenlijk zo snel mogelijk een keer heen :)
 
Op de website staat nu vermeld wat het moet kosten. 27,50 entree voor NABV leden en 25 euro voor een huurkit. Op zich redelijk marktconforme prijzen aangezien de setting best uniek is. En je krijgt daar niet zo'n gare Dragon in je klauwen gedrukt.
Gare dragon?? :eek:
Dat is een ika zuchi uit Ghost in the shell!

Maar als leen replica om eens met het realistische airsoft kennis te maken is het niet echt geschikt idd =P
Je hoeft hiervoor ook geen nabv pas te hebben omdat ze niet op echte vuurwapens lijken. Beetje raar though.
 
Gare dragon?? :eek:
Dat is een ika zuchi uit Ghost in the shell!

Maar als leen replica om eens met het realistische airsoft kennis te maken is het niet echt geschikt idd =P
Je hoeft hiervoor ook geen nabv pas te hebben omdat ze niet op echte vuurwapens lijken. Beetje raar though.

Maar je mag ze niet aanbieden als leenreplica als je dat zakelijk doet omdat het nog steeds onder luchtdrukwapens valt. (Heb research naar gedaan om redenen)

Maar als particulier mag het wel zonder NABV
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Maar je mag ze niet aanbieden als leenreplica als je dat zakelijk doet omdat het nog steeds onder luchtdrukwapens valt. (Heb research naar gedaan om redenen)

Maar als particulier mag het wel zonder NABV
...om redenen... Interesting.
Ga je een nieuwe locatie openen? ;)
 
Even dat filmpje bekeken en ziet er inderdaad gaaf uit. En denk inderdaad leuk voor een keertje spelen. Ik heb ergens het gevoel dat je hier niet echt de gameplay zult gaan spelen die airsoft juist leuk maakt en "the main staige" voor een groot deel "free for all" geschikt is.

Verder vraag ik mij af waar al dat decor van gemaakt is. (Hout en gips?) Denk dat na enkele keren een BB aardig wat schade zal aanricht op gips.. en dan heb ik het niet eens over de lompheid van enkele die aanwezig zijn bij een open skirm of vrijgezellenfeest..
 
Even dat filmpje bekeken en ziet er inderdaad gaaf uit. En denk inderdaad leuk voor een keertje spelen. Ik heb ergens het gevoel dat je hier niet echt de gameplay zult gaan spelen die airsoft juist leuk maakt en "the main staige" voor een groot deel "free for all" geschikt is.

Verder vraag ik mij af waar al dat decor van gemaakt is. (Hout en gips?) Denk dat na enkele keren een BB aardig wat schade zal aanricht op gips.. en dan heb ik het niet eens over de lompheid van enkele die aanwezig zijn bij een open skirm of vrijgezellenfeest..

het is een oude indoor tennisbaan waar ze heel veel zand in hebben gestort: https://www.youtube.com/watch?v=6dwGM64KVuQ
de cockpit die er ligt is een echte die er gebracht is door defensie. ook staat er meer afgedankt materiaal.
de bomen binnen zijn volgens mij ook echt. denk dat de rest dan ook gewoon hout en normaal steen is.
geluid en licht zijn ontworpen door de persoon die het ook bij de efteling heeft gedaan.
na 6:46 krijg je de jungle toen nog in aanbouw te zien.

edit:
een gameplay van afgelopen zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Boudewijn zei:
Maar je mag ze niet aanbieden als leenreplica als je dat zakelijk doet omdat het nog steeds onder luchtdrukwapens valt. (Heb research naar gedaan om redenen)

Maar als particulier mag het wel zonder NABV

Er zijn anders wel ogra's die ze verhuren. Ik vraag me af of die wel de vergunning hebben. Dat zou betekenen dat paintball orga's ook zo'n vergunning nodig is
 
Er zijn anders wel ogra's die ze verhuren. Ik vraag me af of die wel de vergunning hebben. Dat zou betekenen dat paintball orga's ook zo'n vergunning nodig is

Painball markers verkopen valt onder klein verlof. Vuurwapens en replicas vallen onder een groot verlof.

Simpel om er achter te komen: als ze mogen verkopen mogen ze ook verhuren / uitlenen.

Maar back on topic: de lokatie ziet er wel heel erg gaaf uit. Staat op mijn to go lijst.
 
Ja wil er ook zeker een keer heen, misschien mijn vriending meteen meenemen, die is ook heel erg nieuwsgierig naar airsoft...
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf