Nieuwe locatie: Black Out Experience Center (Didam)

DAAAAAAAAAAAAAAAAIMMM!!!!! :eek:

Daar wordt ik wel blij van als dat zo voor open skirms beschikbaar gaat zijn
 
Ziet er heel gaaf uit, zeker een plek waar ik graag een keer zou willen skirmen. :)
 
Aight op die video ziet het er indd goed uit :)) en weer een cqb locatie dicht bij nijmegen :):):
 
Een tijd terug hebben ze hun huisregels op Facebook gezet en daar stond in dat je daar bb's kopen moest en idd niet je eigen eten mocht meebrengen.
Dit leverde zoveel commentaar op dat het nu ineens verdacht stil is rond deze locatie.
Als ze intussen de regels hebben aangepast zodat ik niet per se met 101inc daar hoef te spelen ben ik wel bereid om er eens heen te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ook bij Unit 13 is dat geen regel (meer). Wel als je daar materiaal huurt, dan zit je ook vast aan de 101 inc bb's.
Maar met eigen gear kan je eigen biologisch afbreekbare bb's gebruiken.
 
Dat klinkt al beter! Nu nog je eigen lunch mogen meenemen en dan ga ik er wel een keer heen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
iemand al geïnformeerd naar skirm mogelijkheden? Datums en tijden kan ik niet vinden.
 
Ik wil best een keer bellen, om te informeren wat de mogelijkheden zijn voor een (Prive)Skirm. Maar dit kan het beste uit naam van ACN doen denk ik. En ik weet niet of @Jan dat goed vind. o_O
 
Ik bedoelde meer voor gewone open skirms. Met privé skirms zit je altijd met het gezeik dat mensen niet op komen dagen. Maar anders maak ik dinsdag wel contact.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jayjaype
Het ding met deze regels is, dit is gemaakt voor de 'Vrijgezelle feestjes / leken'. Die dit als eenmallig dingetje komen doen. Ik denk dat ze best andere regels willen maken of uitzonderingen voor een groep 'Airsofters'.
 
Laatst bewerkt:
Ook bij Unit 13 is dat geen regel (meer). Wel als je daar materiaal huurt, dan zit je ook vast aan de 101 inc bb's.
Maar met eigen gear kan je eigen biologisch afbreekbare bb's gebruiken.
U13 had/heeft alleen lunch regel.
Dat van bb's hebben ze nooit gehad wat ik weet. En.ik ken ze al sinds 2008
 
Ik wil best een keer bellen, om te informeren wat de mogelijkheden zijn voor een (Prive)Skirm. Maar dit kan het beste uit naam van ACN doen denk ik. En ik weet niet of @Jan dat goed vind. o_O
het is opzich wel vet als we met een aantal leden van acn een prive skirm doen ofzo haha dan leren we elkaar goed kennen right?
 
het is opzich wel vet als we met een aantal leden van acn een prive skirm doen ofzo haha dan leren we elkaar goed kennen right?

Zeker weten, het is altijd leuk om de mensen achter het forum te leren kennen. :) Als we genoeg mensen bij elkaar krijgen om ook te gaan kunnen we er een leuke privé skirm van maken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Ze zitten tot begin november vol in de weekenden. Hebben het al gevraagd. Maar lijkt me inderdaad erg gaaf
 
Mooie locatie en als er mettertijd een delegatie ACN-ers heen gaat dan zijn Lotte en ik ook zeker wel bereid om die kant op te gaan.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Ik ga aanstaande zondag (1 oktober) met een aantal vrienden, ik zal de ervaringen hier delen! :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd en Boyka2345