Nieuwe locatie: Black Out Experience Center (Didam)

Joris

Well-Known Member
26 jun 2017
872
633
Trophies
24
Hé Airsofters! Zoals in de meest recente mailing van de NABV (d.d. 30-08-2017) te lezen is, is Nederland een nieuwe Airsoftlocatie rijker!

Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar nieuwe velden/terreinen. Als iemand er (al) geweest is hoor ik graag je mening.

De locatie:

c4df8a4c-401c-4c6a-8bbf-9ad1834695c7.jpg

Black Out Experience Center in Didam
Meerdere indoor speelvelden en een interactieve schietbioscoop.

https://www.blackoutairsoft.com


Mij lijkt het eerder another vrijgezellenfeestlocatie waar 't eerder draait om de bar-omzet, dan om de sport. Maar let's give it a shot! ;-)
 
Ik had het inderdaad voorbij zien komen. Ik kan via de website alleen niet echt een idee van het veld krijgen. :rolleyes:
 
Nee ik ook niet. Enige waar nog énigszins overzichtsfoto over op staan is 'The Jungle'. Lijkt me 3x niets, maar geen vooroordelen hebben he. ;-)

https://imgur.com/a/k82Kh

Van 'The CQB' staan er 3-4 close-upjes op van een of ander leeg bed... ;-)
 
De duur van een evenement. Is het een uurtje. Is het een dagdeel, of van 10 tot 16
 
C6yUpL7WYAASNXS.jpg

Heb deze foto ergens anders vandaan gehaald. Maar ziet er enigzins wel leuk uit moet ik zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Ik houd het ook nog even in de gaten. Ik kwam het in januari ergens op Facebook tegen. Maar het is nog een beetje vaag.
 
Is dat niet die locatie waar je niet je eigen bbs mee mag brengen en ook geen eigen lunch?

Dat was eerst wel zo, moest je 101inc BBs kopen bij hun. Ze hadden laatst ook de fotos van airsoft inc als hun promofotos gebruikt, dus dat was redelijk verwarrend :D

Maar als ik geen 101 door mijn tight bore hoef te jassen wil ik het best een keer proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Vrijgezellenfeestlocatie: confirmed :(
Jep! Dat is ook mijn eerste insteek. Deze locatie heeft een ware shitstorm ontketend op Facebook. Als ze bepaalde zaken hebben aangepast, zoals de BB"s bijvoorbeeld, zou ik er wel een keer willen kijken voor de grap. Ze hebben de mooist aangeklede indoor locatie ooit lijkt het. Geen pallets of blauwe plastic vaten all over the place.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Het ziet er wel heel gaaf uit, zouden we de locatie niet een keer kunnen benaderen om te informeren wat het zou kosten om de locatie voor een paar uur af te huren? Misschien op een tijd dat ze normaal niks hebben. Misschien kunnen we dan wel voor een redelijke prijs skirmen. Ook voor hun is dat misschien goed, om wat bekendheid te krijgen over de locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
@Jan waar komt dat vandaan van die bb's dan? Kan alleen deze regel van ze terug vinden: Artikel 12. BB’s
Het is bij Blackout enkel toegestaan met biodegradable (biologisch afbreekbaar) bb's te spelen;

Voor de rest mag je indd geen eigen eten of drinken. Wel gewoon water voor op het veld en dit kan je ook gratis krijgen daar.
 
Zou voor mij al direct een no-no zijn om daarheen te gaan. Wegens gezondheidsredenen dien ik te bepalen wat ik eet. Dan heb ik het dus niet over een broodje frikandel of friet of wat dan ook.