Nieuwe joule, is mijn replica nog geldig?

Hoe bedoel je Rebelattack als ik vragen mag?

Snap je waar je energie meting afhankelijk van is en hoe de regels werken? Oftewel je snapt dat als je 1.2 joule op .20 hebt, je dat in de ideale wereld ook op .30 hebt en gezien het gewicht toeneemt en dus de FPS ook moet veranderen? Door je eerdere opmerking krijg ik dat idee niet. Dat is niet erg maar daarom de vraag.
 
Snap je waar je energie meting afhankelijk van is en hoe de regels werken? Oftewel je snapt dat als je 1.2 joule op .20 hebt, je dat in de ideale wereld ook op .30 hebt en gezien het gewicht toeneemt en dus de FPS ook moet veranderen? Door je eerdere opmerking krijg ik dat idee niet. Dat is niet erg maar daarom de vraag.

Ik denk dat ik je nu wel begrijp ja. Als het goed is klopt het dat als je al op 0.20 gram goed schoot onder de 360 fps en 1.2 joule. Dat je ook keurig goed zit bij de 0.30 gram alleen dat je fps dan wel afneemt. Als ik het niet correct heb moet je me gerust verbeteren... Ik probeer ook zo elke keer weer nieuwe dingen te leren.
Ik ga denk ik gewoon binnenkort mijn sniper meenemen naar de baan en gewoon kijken wat ie gaat schieten als ik hem door de chronometer haal op 0.30.
 
Ik denk dat ik je nu wel begrijp ja. Als het goed is klopt het dat als je al op 0.20 gram goed schoot onder de 360 fps en 1.2 joule. Dat je ook keurig goed zit bij de 0.30 gram alleen dat je fps dan wel afneemt. Als ik het niet correct heb moet je me gerust verbeteren... Ik probeer ook zo elke keer weer nieuwe dingen te leren.
Ik ga denk ik gewoon binnenkort mijn sniper meenemen naar de baan en gewoon kijken wat ie gaat schieten als ik hem door de chronometer haal op 0.30.

In een ideale wereld wel ja, maar dat is het niet. Snipers creepen hard dus ga er maar van uit dat je nog wat moet aanpassen als je nu op het randje zit, daarbij komt dat je ook .40 moet testen gezien ze die ook mogen gebruiken voor de meting.
 
Ik heb net mijn ares sr25 laten upgraden voor de nieuwe regels.
Heb het op 1.7 joule laten zetten,wil hem gebruiken als (sniper)DMR.
430 fps met 0.2- getest bij shop 352 fps met 0.3bb bij 1.72 joule bij chrono thuis.
Dus als er een beetje wind staat heeft sniper dmr weinig nut....ze vliegen alle kanten op omdat je niet te zware bb kan/mag gebruiken.en anders schiet het minder ver dan mijn sidearm
 
Je mag inderdaad gewoon 0.40g gebruiken met DMR.
Maar als je nu zwaarder gaat dan 0.3g ga je zeker te hard schieten.
Dus als de orga besluit om DMR met 0.4g te chronoen ben je de sjaak
 
Heb hem bij com-bat laten instellen,die hebben getest met 0.2

Schiet optimaal bij 0.28 stond erbij.

Dus bij elke chrono ben ik nu de Sjaak??
 
waarom teste com-bat met 0.2, ze weten toch dondersgoed dat de nieuwe regels eraan komen? als je thuis met 0.3 1.72J schiet zal je meer pech hebben dan geluk als je word gechronoed. Ik vrees dus dat je er weer iets aan moet doen.
 
waarom teste com-bat met 0.2, ze weten toch dondersgoed dat de nieuwe regels eraan komen? als je thuis met 0.3 1.72J schiet zal je meer pech hebben dan geluk als je word gechronoed. Ik vrees dus dat je er weer iets aan moet doen.
Snap het ook niet,heb gezegt dat het aan de nieuwe regels moest voldoen.thuis ff getest,zal maar weer eens in de telefoon gaan hangen
 
Nooit bij com-bat weggaan zonder dat je zelf hebt getest, nooit. Het zijn goede lui maar ze bakken er soms echt helemaal niks van als het om het netjes afmaken van techwerk gaat.
 
Also een dmr die volgens hun optimaal op .28 werkt is niet gezond. Met de hogere fps wil je gebruik maken van de zwaardere bbs, het had op zijn minst .33 moeten zijn imo.

Wat betreft de joule waardes, gewoon mee terug gaan, ben geen fan van combat, maar ik weet iig wel zeker dat ze netjes dit soort zaken oplossen.