Nieuwe airsofter

Juul

New Member
15 aug 2022
3
0
Trophies
1
Goedemorgen,

Ik heb goedkeur gekregen voor mijn NABV vergunning en nou wil graag starten met airsoft.
Nou heb ik sowieso een aantal vragen.

- Waar halen jullie je materiaal vandaan? (aanraders)
- Waarom zijn er zo weinig airsoft wapens op voorraad?
- Kun je makkelijk een airsoft wapen importeren? (wat moet ik weten)

Bedankt voor jullie tijd!

Juul
 
welkom

paar van de bekende
Shogun: Dé grootste luchtbuks & airsoft webshop van Nederland
Your No.1 Airsoft Gun Supplier In Europe ⋆ Bunker 501
Unit 13 Airsoft en Schietsport Winkel (unit13shop.eu)
Airsoft Store - Airsoft Guns and Equipment For Sale - TaiwanGun.com
asg, repliki airsoft, airsoftguns, (gunfire.com)

voorraad geen idee, ligt er net aan wat je zoekt of wat je wilt hebben.

importeren is geen probleem, naast importkosten moet je wel altijd je nabv meesturen (kopie). maar voor binnen europa zullen ze zelden controleren, hooguit steekproeven, aar wel altijd meeleveren en vaak vragen ze er zelf al om.

let wel op met uit duitsland, bijna alles is te zwaar (in joule) en geen full auto (s-aeg, sgbb) en zo wel dan max 0.5 joule
 
welkom

paar van de bekende
Shogun: Dé grootste luchtbuks & airsoft webshop van Nederland
Your No.1 Airsoft Gun Supplier In Europe ⋆ Bunker 501
Unit 13 Airsoft en Schietsport Winkel (unit13shop.eu)
Airsoft Store - Airsoft Guns and Equipment For Sale - TaiwanGun.com
asg, repliki airsoft, airsoftguns, (gunfire.com)

voorraad geen idee, ligt er net aan wat je zoekt of wat je wilt hebben.

importeren is geen probleem, naast importkosten moet je wel altijd je nabv meesturen (kopie). maar voor binnen europa zullen ze zelden controleren, hooguit steekproeven, aar wel altijd meeleveren en vaak vragen ze er zelf al om.

let wel op met uit duitsland, bijna alles is te zwaar (in joule) en geen full auto (s-aeg, sgbb) en zo wel dan max 0.5 joule
Top thanks hier kan ik wat mee ! : ),

ik zag bij Shogun bijvoorbeeld dat heel veel smg's en rifles niet op voorraad zijn.
Vandaar de vraag
 
Welkom op het forum.

Afhankelijk van je budget kan je voor kleding en accessoires ook AliExpress kijken. Replicas waag ik me niet aan hier.

Veel keuze voor (ook lowbudget) replicas maar ook al hrt andere wat bij aisoft hoort: gunfire en Taiwangun. Dit zijn allebei Poolse webshops.

Unit13 vind ik een fijne Nederlandse webshop / fysieke winkel.

Mvg
 
Welkom op dit Forum Juul.
Artist Deidara gaf al wat voorbeelden van zaken waarvan het de moeite waard is om de websites eens te bekijken/bestellen.
Ik ben zelf ook nog niet zo heel lang bezig en heb naast bij de al genoemde zaken bv ook al een replica besteld bij https://www.airsoft-entrepot.fr/ in Frankrijk.
Goeie prijzen (net als bv Gunfire en Taiwangun) en snelle levering (ook net als de 2 Poolse shops); iets waar de NL zaken nog wat van kunnen leren.:rolleyes:
Vwb de voorraad; ik hoorde dat de Chinese en Taiwanese fabrikanten door Covid een grote achterstand hebben opgelopen met de productie en nu proberen die weer in te lopen. Voorlopig is het zaak om goed te googlen als je een bepaald item wilt bestellen; sommige dingen zijn hier of daar -in Europa- dan nog wel te vinden. Zo ga ik zometeen een bestelling plaatsen in Tsjechië bij https://airsoftpro.cz/en/ waar ze (nog) wel magazijnen hebben voor mijn Scorpion Vz61 replica.
 
Welkom op het forum!

Basis budget heb ik mijn eerste replicas jaren geleden ook bij taiwangun vandaan. Perfect afgesteld en goede basismodellen en ze leveren (of in elkgeval vroeger) een chrono sheet mee met hun eigen tests voor ze de replica opstuurden. Verder kun je de sport zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Mocht je nog meer willen weten of eens wat stylen willen proberen mag je me altijd wel een berichtje sturen.