Nieuwe airsofter

RamonK

Member
14 mei 2019
6
1
Trophies
2
Hi Mannen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ramon en woonachtig in de randstad (Amsterdam) en sinds kort lid van de NABV. Een tijd geleden ben ik een keer meegeweest als introducé bij Balls & Arrows, geweldige ervaring gehad! Toevallig een maandje geleden bij H.E.L. Shooter geweest met 7 vrienden. Toen waren we verkocht en zijn we met z'n alle lid geworden om de sport van airsoft te gaan beoefenen! Met dit groepje kunnen we dan vaker samen trainen e.d.

Zelf vind ik CQB het tofst, interesse ligt qua gear ook een beetje op anti-terreur/DSI. M'n gear is dus voornamelijk zwart/grijs. Ik vraag me alleen af in hoeverre dit een probleem is bij outdoor skirms. Ik snap uiteraard dat het m'n eigen verantwoordelijkheid is om bij wijze van in een roze pak rond te huppelen, maar met TDM e.d. zal je team daar ook wat van vinden denk ik?

Ik heb in ieder geval super veel zin om deze sport te gaan doen en heb een Specna Arms Core RRA SA-C04 aangeschaft als eerste replica.

Groetjes,
Ramon
 
Welkom.

In zwart / grijs rondrennen outdoor is eigenlijk geen probleem, tenzij je echt voor het sneaky recon of sniper gebeuren gaat waarbij camouflage essentieel is. Maar voor de gewone assault rol maakt het weinig uit. Je kunt eventueel nog altijd bij een lokale dump een oud landmacht woodland setje halen. Kost niet duur en werkt verder prima.
 
Welkom! Kom zelf ook uit de regio. Wij als team rennen altijd rond in Multicam black, dat is ook vrij zichtbaar in woodland omgeving. Maar bied in sommige situaties zelfs voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Zwart is prima. Mijn ervaring is dat mensen niet moeilijk doen. Iedereen doet de sport en kiest wat hij/zij wilt qua gear. Woodland oid is uiteraard beter geschikt voor outdoor. Zijn genoeg mensen die in legergroen lopen en een coyote plate carrier en pouches. Al loop je in een bunny suit zullen weinig mensen klagen. Afhankelijk van het veld misschien en hoe sommige daar tegenover staan. Maar 90% zal echt niet zeuren over je outfit.
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonK