"Nieuwe" Airsofter meldt zich!

Harco

Well-Known Member
5 okt 2015
69
58
Trophies
14
Even kort voorstellen,


30 jaartjes jong wonende in Amstelveen. Net begonnen met Airsoft, en na mijn eerste Skirm meteen verliefd geworden op de sport. Nu trotse eigenaar van een WE G19 gen 4, WE M92 en een SA-B14 12". 


Vanuit mijn geschiedenis bij de Luchtmacht en de KMA heb ik toch altijd iets gehad met warsims, of het nu achter de computer is of lekker op bivak. Helaas bleek dat na mijn periode bij defensie er weinig mogelijkheden nog waren, naast paintball... Airsoft was zeker populair in Belgie maar een te grote drempel voor een arme student. "Gelukkig" nu hard full time aan het werk en nu ook legaal in Nederland leek mij het ideaal om Airsoft serieus op te pakken. Samen met een maat als introduce meegeweest en sindsdien heb ik de Airsoft bug te pakken. Ik hou jullie agenda in de gaten en wellicht spreken we elkaar op het veld!!


Oh en p.s. leasebak en airsoft lijken mij een ideale combinatie.


Groet,


Harco 
 
Hi Harco! 



Wat tof! Mooi dat je gelijk om bent ^_^ Kan ook haast niet anders natuurlijk ;) 


Wie weet tot ziens op het veld! 
 
Hallo Harco,


Welkom op dit forum en welkom in de wondere wereld genaamd Airsoft.


Wellicht tot ooit op het veld. 


Gr Paul
 
Dank Dank!


@manderspaul en @Jan, wellicht sneller dan jullie denken. Ik ga mijn best doen om ruimte te maken voor BH 24/25 okt. 
 
Welkom op dit prachtige airsoftforum!


Als bivak 1 van je dingetjes was moet je ook een kijken op; https://www.facebook.com/Milsim-Training-Centrum-Airsoft-1193415867351090/timeline/


Geweldige ervaring! Veel plezier gewenst.
 
Hey Harco,


Welkom en hoop je eens te spreken op een skirm in Assendelft. Bijna een thuiswedstrijd/uitzending.
 
@Motorordonhans, Assendelft ziet er prachtig uit en om de hoek voor mij. Ik kom zeker een keer buurten daar. Hoe zijn de indoorbanen in Aalsmeer?
 
Hoi, Geen idee hoe de indoorbaan is? Ook deze staat nog op mijn lijstje. Ik zal Aaalsmeer eens bezoeken als het in de winter echt slecht weer