Nieuw! Uit Haarlem!

Olaf

Well-Known Member
3 jan 2019
163
62
Trophies
11
Zoals de titel al aangeeft ik ben nieuw.

Mijn naam is Olaf, ik ben 30 jaar en ik kom uit Haarlem. Ik ben nieuw in de Airsoft maar niet nieuw qua schieten. Ik ben 10 jaar geleden gestopt als Militair (Luchtmacht). Vanwege mijn gezinnetje. Inmiddels nog steeds gek op wapens met name Snipers. Ik zal beginnen met een M4A1 en in de toekomst komt daar sowieso een Sniper bij. Momenteel heb ik geen vrienden die Airsoft doen. Op 1 collega na die toevallig ook pas begonnen is. Wegens de kerst en jaarwisseling drukte wacht ik nog op de NABV procedure Maar wel al begonnen aan een project voor AA opslag in een Archiefkast waar nog een achterwand in komt en lades waren wapen aan kunnen hangen en in liggen. Hier zal ik ongetwijfeld een topic van maken met hele proces.

Voor eventuele vragen kunnen jullie mij een bericht sturen.
 
Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft.

Ben erg benieuwd naar het project voor de opslag van de AA's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom! Hier Amsterdammer die is opgegroeid in Santpoort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft.

Ben erg benieuwd naar het project voor de opslag van de AA's.

Ik zal als ik er aan begin (materiaal halen) een topic maken bij projecten Zal in de loop van de kimende 2 weken zijn.
 
Welkom op het forum! Nog iemand die we verliezen aan m4's, altijd jammer. Gelukkig is er genoeg te kiezen in die categorie, dus doe vooral je onderzoek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom op het forum! Nog iemand die we verliezen aan m4's, altijd jammer. Gelukkig is er genoeg te kiezen in die categorie, dus doe vooral je onderzoek!

Hoezo verliezen aan M4? Als ex militair heb ik leren schieten met de Diemaco C8. En uit menig schietspel kennen we de M4A1. Na mijn weten/ervaring is het een prima all-around wapen. Sowieso voor de collectie of aan de muur (in de wapenkast) omdat ik toch wel eens de Sniper wil proberen Het geen wat ik graag speel in bijvoorbeeld Battlefield Series. H&K 416 is ook een M4(platform).
 
Welkom Olaf, Kijk eens bij NHAS, (Noord Holland Airsoft Squad) Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag!
Groet, Hans
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Ik ben meer een ak fan, dus voor mij is het altijd jammer. Het is echter vooral een sarcastische opmerking die refereert aan dat je in airsoft eigenlijk maar twee groepen hebt: mensen die met m4 spelen en de rest. Je zal het zien op het veld: velen trekken dezelfde conclusie zoals je zelf doet. Met goede reden trouwens: m4/m16's zijn gewoon goed, ergonomisch, licht, goede magazijnen die je voor andere replica ook kan gebruiken (yay stanag) plus enorme keuze uit upgrades, zowel extern als intern.

Mijn devies is: altijd gaan voor wat je leuk vind, zolang je kan leven met de consequenties (slechte internals of weinig upgrade mogelijkheden bijvoorbeeld).
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom Olaf!
Erg nieuwsgierig naar je AA opslag plek!

Ik ben er mee bezig as we speak. Kan wel een foto sturen, maar dacht wacht tot ik klaar ben om er een topic op PROJECT van te maken.

In principe is het een Archiefkast waar ik een geperforeerde achterwand in zet om wapens aan te kunnen hangen En lades om wapens, accu's, gereedschap enzo in te leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Hey Olaf, welkom! Ik ben Marshall bij Combat City in Leiden. Een CQB veld waar ze ook trainingsavonden aanbieden. Mocht je het leuk vinden ome en keer mee te gaan dan ben je van harte welkom!

Groeten,
Maurice
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hey Olaf, welkom! Ik ben Marshall bij Combat City in Leiden. Een CQB veld waar ze ook trainingsavonden aanbieden. Mocht je het leuk vinden ome en keer mee te gaan dan ben je van harte welkom!

Groeten,
Maurice

Ik heb jullie een keer voorbij zien komen. Lijkt me leuk om een keer te doen. Als ik mn AA heb. Wil de uitdaging wel aan gaan met een net iets te lang wapen voor CQB
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92