Nieuw! Uit Haarlem!

Olaf

Well-Known Member
3 jan 2019
163
62
Trophies
11
Zoals de titel al aangeeft ik ben nieuw.

Mijn naam is Olaf, ik ben 30 jaar en ik kom uit Haarlem. Ik ben nieuw in de Airsoft maar niet nieuw qua schieten. Ik ben 10 jaar geleden gestopt als Militair (Luchtmacht). Vanwege mijn gezinnetje. Inmiddels nog steeds gek op wapens met name Snipers. Ik zal beginnen met een M4A1 en in de toekomst komt daar sowieso een Sniper bij. Momenteel heb ik geen vrienden die Airsoft doen. Op 1 collega na die toevallig ook pas begonnen is. Wegens de kerst en jaarwisseling drukte wacht ik nog op de NABV procedure Maar wel al begonnen aan een project voor AA opslag in een Archiefkast waar nog een achterwand in komt en lades waren wapen aan kunnen hangen en in liggen. Hier zal ik ongetwijfeld een topic van maken met hele proces.

Voor eventuele vragen kunnen jullie mij een bericht sturen.
 
Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft.

Ben erg benieuwd naar het project voor de opslag van de AA's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom! Hier Amsterdammer die is opgegroeid in Santpoort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft.

Ben erg benieuwd naar het project voor de opslag van de AA's.

Ik zal als ik er aan begin (materiaal halen) een topic maken bij projecten Zal in de loop van de kimende 2 weken zijn.
 
Welkom op het forum! Nog iemand die we verliezen aan m4's, altijd jammer. Gelukkig is er genoeg te kiezen in die categorie, dus doe vooral je onderzoek!
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Welkom op het forum! Nog iemand die we verliezen aan m4's, altijd jammer. Gelukkig is er genoeg te kiezen in die categorie, dus doe vooral je onderzoek!