Nieuw toekomstig Airsoft veld Skirmworld / Bassie

Vooralsnog zie ik er van af om hier naar toe te gaan , ze hebben zeker hele leuke ideeën enz. maar het veld is me te klein en hoe het is ingedeeld ach ja ieder zijn smaak het is zo makkelijk om gelijk commentaar te leveren , ik hoop dat er een woodland gedeelte bij komt , dit gaat hem niet worden na nog wat nieuwe foto,s te hebben gekeken .

We gaan het meemaken in de toekomst hoop ik .

Robin
 
Aanplanting is reeds gedaan.
Moet nu nog aan slaan en groter worden.
Ook zal er in de nabije toekomst nog een stuk bij komen wat ook beplant gaat worden.
Dus het woodland gedeelte gaat er bij komen.
Voor nu is het een veld wat een wat snellere speelstijl vereist maar is het zeer zeker geen speedsoft veld.
Er is genoeg dekking en de vullings graad van 15 tegen 15 is ook prima.
Eigenlijk is dit veld erg geschikt als je bv met een goed op elkaar ingespeeld squad bezig bent
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het 100 km rijden dan moet het voor mij aantrekkelijk zijn, ik had in eerdere verhalen gelezen of verwacht dat het woodland leek te worden , wat je zegt voor bepaalde teams kan dit wellicht wat zijn als training , en ik weet het makkelijk oordelen vanuit je luie stoel maar goed ieder zijn ding er zijn inmiddels genoeg alternatieven , airsoft a.dam , rsl airsoft en B&A wat ik vroeger met paintballen altijd zo jammer vond is dat je de tegenstander al zag rennen bij het startsein , maar goed wat voor de 1 leuk is voor de ander .....sowieso goed dat er een nieuw veld bij is en als je er dichtbij woont ook niet verkeerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Gisteravond weer eens naar de vrije inloopavond geweest. Entree 10 euro (schijnt dat men wel eens denkt dat alles gratis is). Van tevoren effe gemeld dat ik kwam (wordt wel gewaardeerd).

De vrije inloopavond is eigenlijk wat de naam al zegt: vrij. Wil je skirmen, ga je skirmen. Wil je afstellen, ga je afstellen. Eigenlijk kun je doen waar je zin in hebt (uiteraard met inachtneming van de standaard NABV veiligheidsregels). Zelf lekker bezig geweest om de PSG-1 af te stellen met nieuw type BB en nog wat andere zaken getest die mogelijk binnenkort aan de buks worden veranderd. Verderop was een kleine pistol only skirm in het veld.

Wat mijzelf zeer aanstaat is de relaxte sfeer die er altijd is. Wil niet als een ouwe z*k klinken maar het voelt allemaal lekker old skool. Men helpt elkaar, geeft tips en je krijgt alle vrijheid van Bassie. Babbeltje hier, babbeltje daar. Bakkie pleur erbij. Normaal is het veld open van 18:00 tot 21:00 maar het is nu de tweede keer dat ik naar een inloopavond (wil wel vaker maar baas ligt vaak dwars) was en beide keren was het rond 22:45 uur dat ik er vandaan reed. Moet zeggen dat het wel frisser wordt 's avonds. Hoewel het veld niet aansluit bij mijn speelwijze blijf ik hier toch komen. Even lekker stoom afblazen na een drukke week kan hier gewoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
@Akita Hoe vordert het met de invulling van het veld?

Er zijn meer solide constructies bijgekomen. Er wordt ook geëxperimenteerd met verlichting. De huidige testlampen creëerden een leuke sfeer. Je raakte niet verblind, licht genoeg om de tegenstander te zien maar niet zo licht dat je de schaduwen ziet aankomen. Het huidige gedeelte leent zich, naar mijn mening, echt lekker voor CQB.
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell