Nieuw toekomstig Airsoft veld Skirmworld / Bassie

Mooi ik dacht eerst dat het paintball jungle was met een nieuw net er omheen , vind dat veld nu niet echt iets voor airsoft , veell te klein die afzonderlijke veldjes , aan de andere kant als ze alles samevoegen en wat dingen veranderen dan wellicht wel ....

Nou ja we gaan het zien een veld er bij is nogmaals zeer welkom .

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het nieuwe veld komt in flevoland, fotos van safety zien er goed uit (een echte keuken, wc en douches zijn aanwezig). Fotos van het veld volgen nog in een later stadium aldus de mail van bassie
 
Meer locaties is altijd beter, idd. Maar zo veilig als "met wat overleg wordt het aangepast" is het jammer genoeg niet. Als het gros van de spelers gewoon lekker wilt knallen zal er weinig aangepast worden ben ik bang.

Meer velden dwingt de huidige velden misschien ook tot innoveren. Omdat ze nu geen moeite hoeven doen om spelers op hun veld te krijgen ;) Als er straks meer locaties komen zien ze de aanmeldingen teruglopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Inderdaad Jan meer locaties betekent dat men aan de bak moet om de mensen tevreden te houden .

Overigens Flevoland is groot ik ben benieuwd waar in Flevoland dit gaat plaatsvinden .

Ik ben in ieder geval zeer content met het feit dat hier word gekeken naar de Rof per replica verder de rol van dmr, sniper ,smg allemaal liggen ze onder het vergrootglas .

Wacht met veel plezier af op de dingen die komen gaan .

;)

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb hier ook de foto's van NHAS die gister genomen zijn op het veld in Wormverveer bij Airsoft Club Amsterdam. Ik verwijs even door naar hun foto's die op deze facebook link staan: https://www.facebook.com/groups/AirsoftNonsense/permalink/2083516431879946/.

Ik heb alleen 1 gevoel meteen bij dit veld als je kijkt naar de layout: dat is dat het wel heel erg een trechter kan worden in het midden. Ik heb tot op heden nog niet gezien of en hoe de orga dat gaat aanpakken.

27657345_2010100302648585_5793497200477118098_n.jpg

Wat heeft dit met het nieuwe veld van bassiesskirmworld te maken? Twee totaal verschillende orga's/velden
 
Eerder in dit topic kwam dit veld ook even ter sprake. Vandaar de post. Echter zie ik net het andere topic en zal ik dus even mijn posts hier erover verwijderen om het schoon te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Misverstand er waren mensen waaronder ik die dachten dat bassies veld dit veld was ...
 
Bassies veld zit in Emmeloord aan de Pilotenweg 8a. Zondag 05-08-2018 is de openingsskirm met 30 plaatsen beschikbaar (op moment van schrijven nog 7 plaatsen beschikbaar).
 
Ik heb 1 foto gezien van een soortvan plastic opblaasgebouw de nadruk ligt op cqb maar is er ook een woodlandgedeelte?

Zou graag eens een overzichtsfoto zien van het terrein voordat ik 100km ga rijden
 
Zal zondag eens kijken wat het voor veld is. Volgens de beschrijving outdoor cqb. Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
de foto's op facebook geven mij nou niet direct de meest geweldige indruk.
Wel weer een veld dat mooi dicht bij is. ik wacht de reacties hier even af of ik het eens ga bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
hmmm! Ik zie ook die ene foto inderdaad. Is dit het oude veld van OTAH? Dan is er genoeg outdoor ruimte als het goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
hmmm! Ik zie ook die ene foto inderdaad. Is dit het oude veld van OTAH? Dan is er genoeg outdoor ruimte als het goed is.

daar lijkt het wel op. ik ben benieuwd of hij dan wel de bramen en bagger de baas kan blijven..