Nieuw toekomstig Airsoft veld Skirmworld / Bassie

JWieleman

Well-Known Member
17 jan 2018
548
254
Trophies
15
Ik zag net op Facebook een bericht voorbijkomen van Skirmworld / Bassie. Ze hebben alles rond voor nieuw eigen veld. Locatie is nog niet bekend gemaakt.
Screenshot_20180203-000329.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ohhhhhh laat het midden Nederland zijn ......ben benieuwd zeg .
 
Is er al meer bekend over dat veld rond Amsterdam? Zou ideaal zijn voor mij als student in Amsterdam zonder auto!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Is er al meer bekend over dat veld rond Amsterdam? Zou ideaal zijn voor mij als student in Amsterdam zonder auto!

Volgens mij zijn ze druk met voorbereidingen en wachten ze op de audit...

Lijkt mij dus dat het niet al te lang mee hoeft te duren...

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Hmmmm! Bassie organiseerde bij B&A niet de skirms naar mijn smaak. Te arcade gericht (pizza dozen beschermen bijvoorbeeld ;) ). Ben benieuwd waar hij neerstrijkt en wat voor soort skirms hij gaat organiseren. Bedankt voor het posten van dit nieuwtje!
 
Hmmmm! Bassie organiseerde bij B&A niet de skirms naar mijn smaak. Te arcade gericht (pizza dozen beschermen bijvoorbeeld ;) ). Ben benieuwd waar hij neerstrijkt en wat voor soort skirms hij gaat organiseren. Bedankt voor het posten van dit nieuwtje!

Arcade of niet het gaat mij er om dat er relatief dichtbij geairsoft kan worden , dan kunnen de missies ook wel worden aangepast met het nodige overleg daar maak ik mij het minst druk om , het mooiste is dat er word gebouwd aan nieuwe airsoft terreinen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
Arcade of niet het gaat mij er om dat er relatief dichtbij geairsoft kan worden , dan kunnen de missies ook wel worden aangepast met het nodige overleg daar maak ik mij het minst druk om , het mooiste is dat er word gebouwd aan nieuwe airsoft terreinen .

Denk dat dit idd het belangrijkste is voor nu gezien het er in december vorig jaar toch aardig somber uit zag met de reeks velden die opeens ging sluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en JWieleman
Veld is in Wormerveer (pal achter het station) bij Paintball Jungle. Ik had van De Airsoftwinkel al eens vernomen dat ze er mee bezig waren. Leuk dat het nu ook werkelijkheid wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Dat is ook goed en makkelijk bereikbaar met ov dus. Top! Hopelijk snel klaar en open skirms
 
Daar weet ik niks van @Twinfromhell. Zover ik weet gaat het om twee verschillende velden in dit topic. Dus en die van Bassie en degene van airsoft club amsterdam (Die gewoon in wormeveer ligt ipv Amsterdam). De locatie van Bassie zijn nieuwe eigen veld is nog niet bekend gemaakt.
De locatie van airsoft club amsterdam (Wormerveer) is al een bestaand paintball terein dat ze gaan aanpassen voor airsoft. Het zijn nu, als ik de website mag geloven, 12 verschillende losse velden met eigen thema die ze aan elkaar gaan maken voor 1 groot airsoftveld.
 
Als ze de velden een beetje intact laten en samenvoegen (paintball jungle) belooft het wel een aardig vet veld te worden, kijkende naar de foto's van de huidige velden!
 
Ik hou het in iedergeval in de gaten op hun Facebook pagina en ga zeker erheen bij open skirm om te kijken. Is ideaal reizen voor mij. Zal het hier op forum zeggen als er meer bekend over is en misschien kunnen we met groep erheen?
 
Om dan toch meteen op de hoogte te houden, ze nodigen komende 2 weken NABV uit om te kijken en hopen eind februari / begin maart eerste proefdag dan te draaien in Wormerveer. Dat zegt de organisatie erachter zelf op Facebook
 
Thx @JWieleman, dat wat eigenlijk al het antwoord op mijn vraag,

Zou leuk zijn als er de komende tijd een aantal velden goed verspreid over Nederland bij gaan komen.