Nieuw op het forum

Kevin Leenders

Well-Known Member
13 jun 2019
49
12
Trophies
4
Hoi hoi,

Mijn naam is Kevin, kom uit Noord Brabant. Doe nu al klein half jaartje airsoften. Eigenlijk aangestoken door collega’s eind vorig jaar door alle verhalen, maar omdat ik toen met niemand mee kon begin dit jaar zelf de sprong genomen en alles opgestart.
Ben al aantal keer wezen skirmen met collega’s maar ook alleen naar events, voor op heden alleen nog maar in Helenaveen.

Qua replica’s heb ik een:
-ICS Mars Komodo, overgenomen van een collega.
-KJ Works M9 Beretta Heavyweight.
-ICS CXP UK1 Transform4, deze replica heb ik vandaag gehaald bij Unit 13 en is dus me nieuwste aanwinst.

Dus de naam zegt het al een beetje, ben bekend met de sport maar nog niet zo direct op het forum en waarschijnlijk zal dit naast de kennis die ik in kan winnen bij een collega een enorme aanwinst zijn voor toekomstige vraagstukken.
 
Hoi hoi,

Mijn naam is Kevin, kom uit Noord Brabant. Doe nu al klein half jaartje airsoften. Eigenlijk aangestoken door collega’s eind vorig jaar door alle verhalen, maar omdat ik toen met niemand mee kon begin dit jaar zelf de sprong genomen en alles opgestart.
Ben al aantal keer wezen skirmen met collega’s maar ook alleen naar events, voor op heden alleen nog maar in Helenaveen.

Qua replica’s heb ik een:
-ICS Mars Komodo, overgenomen van een collega.
-KJ Works M9 Beretta Heavyweight.
-ICS CXP UK1 Transform4, deze replica heb ik vandaag gehaald bij Unit 13 en is dus me nieuwste aanwinst.

Dus de naam zegt het al een beetje, ben bekend met de sport maar nog niet zo direct op het forum en waarschijnlijk zal dit naast de kennis die ik in kan winnen bij een collega een enorme aanwinst zijn voor toekomstige vraagstukken.


Goedeavond,
Ik zal hier even een kleine aanpassing in moeten maken.

De ICS CXP UK1 Transform4 heb ik geretourneerd, had een aantal punten waar ik mee zat want gewoon geen lekker gevoel gaf. Niks ten nadele van Unit 13 want super door ze geholpen maar was een gevoelskwestie.
Ik heb nu een andere sidearm erbij:
- Tokyo Marui Hi Capa 4.3 Tactical met accessoires.
Dit omdat mijn Beretta M9 Heavyweight een projectje gaat worden denk ik.