Nieuw Lid uit hilversum 07 Juli 2021

Jan Pot Grutten

Active Member
28 aug 2020
43
15
Trophies
3
Hoi allemaal,

Ik ben Lié en ik had blijkbaar al in 2020 een account aangemaakt maar was het glad vergeten. Ik was namelijk al eerder van plan om met airsoft te beginnen maar toen kwam Corona dus nu leek het me een betere tijd.

Mijn Vog is goedgekeurt en ik heb al mijn contributie betaald en wacht op mijn Pas. Maar natuurlijk wil ik alvast kennis maken en kijken of ik kameraden kan vinden om de sport mee te delen.

Hoop dat ik een vaste vriendengroep kan vinden (geen team dus) maar kijken hoe dat gaat. Ik ben wonend te Hilversum maar heb geen auto/rijbewijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Welkom, In Hilversum is een Dump waar men ook replica's verkoopt. Je kan eens kijken wat men te bieden heeft
 
Welkom, In Hilversum is een Dump waar men ook replica's verkoopt. Je kan eens kijken wat men te bieden heeft
Dankjewel voor de tip. Ik ken Jopies dump al maar hoop ook van airsofters wat advies te kunnen krijgen. (Ik weet dat de verkoper zelf niet airsoft, dus dan ben ik bang dat het meer een handelspraatje is dan advies op basis van ervaring)

Ik heb trouwens ook even terug een bericht geplaats op uw airsoft squad noord-holland topic. Ik hoop zo binnenkort contact te krijgen met airsofters in de regio.
 
Laatst bewerkt: