Nieuw in de airsoft wereld

Shane

New Member
28 mrt 2019
2
0
Trophies
1
Hallo ik ben Shane 23 jaar.
Ik ben nieuw in de wereld van de hobby airsoft. Ik heb al eerder geairsoft met vrienden en familie alleen wil ik het nu een stap verder brengen en er een hobby van maken omdat de ervaring mij toch beter lijkt dan op me vrienden en familie schieten. Qua kennis zit het bij mij nog zeer laag dus sta ik graag open voor hints en tips over de airsoft zelf. Ben in afwachting van me NABV pas zodra die binnen is mag ik mijn eerste replica halen!

Ik ga dit alleen doen wat ik best ongemakkelijk kan gaan vinden. Als er iemand voor openstaat die me graag wil meenemen en hier en daar wat uitleg wil geven waardeer ik dat zeer! Ik kom uit omgeving Nijmegen en ben in bezit van eigen vervoer dus als er iemand hier uit de buurt komt vind ik het niet erg om iemand mee te nemen :). Of iemand die mee wil wanneer ik bijvoorbeeld naar het veld ga.
 
Welkom Shane!
Maak je vooral niet druk over het aanschaffen van je eerste replica. Zoek even op het forum naar de beginnershandleiding. Daarin staat alles wat je moet weten van kleding tot de beste startersreplica's. Dat vormt een mooie start om daarna in de auto te stappen op weg naar je eerste replica.
 
Welkom, wat Maurice al zegt de beginners handleiding is heel handig.
Wees niet bang om te vragen, airsofters staan 99/100 x open voor vragen.
 
Allemaal bedankt, heb de handleiding en ook wat andere posts bekeken en krijg er alleen maar meer zin in, kan niet wachten tot de NABV er is.
 
Hoi Shane, Mijn naam is Rudy en ik kom uit Eindhoven. Ik ga vaak alleen naar een skirm. Dat is goed te doen. Je zult zien dat er altijd mensen zijn die je graag wat uitleg geven. Daar voel je je vast niet ongemakkelijk. Maar het is natuurlijk gezelliger om met anderen te gaan. Ik wil best wel een keer afspreken om samen te skirmen. Ik heb genoeg gear! Daar mag je gerust gebruik van maken. Ik ben wel 47 maar voel me zeker niet zo. Hoogstens 46 ;) Maar goed als een keer wil gaan laat maar iets weten. Ik denk dat ik volgende week naar Dark forest ga.