Nieuw hier nog zonder ervaring.

Rowin

Member
16 feb 2019
17
8
Trophies
2
Hallo ik ben Rowin ik ben 22 jaar en ik kom uit lemmer.
Mij leek airsoft altijd wel grappig en nu wil ik het toch eens proberen. Dus zodoende hen ik voor de 24ste mezelf aangemeld bij balls and arrows om met een huursetje eens een skirm te doen. En misschien als het goed bevalt wel NABV lid te worden en mijn eigen replica's aan te schaffen. Ik zal op het forum in ieder geval kijken voor tips etc. over deze interessante sport.:)
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de club en op het forum! Begin maar vast met aanvragen van je VOG/NABV Scheelt weer een paar weken wachten..
 
  • Leuk
Waarderingen: Rowin en Bartb112
Welkom mede Lemster(vaart)

Grappig om nog een mede lemster tegen te komen en inderdaad kom ik uit de lemstervaart.

Welkom bij de club en op het forum! Begin maar vast met aanvragen van je VOG/NABV Scheelt weer een paar weken wachten..

Ik had al begrepen dat het even kan duren ik zal even kijken hoe het gaat volgende week of het echt zo leuk is als het lijkt en dan hak ik de knoop door of ik dit wil. :)
 
Welkom, 1x meedoen of ermee schieten bij een winkel en je bent verkocht. 100x leuker dan een tuinbuks :)

Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit met een tuinbuks geschoten. Maar ik ga er wel vanuit dat het erg leuk zal zijn om met eenairsoft te schieten omdat ik ook vaak videogames speel met schieten.

Welkom, ik raad elk nieuwe airsofter dit topic te lezen:
http://airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/
Staat zo'n beetje alles om te beginnen met airsoften en nog extra.

Bedankt voor de tip ik zal het goed doornemen.:)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bartb112
Ik heb eventueel een vraag ik las dat drinkflessen etc aan te raden zijn net zoals helmen zou je ook echte legerhelmen mogen gebruiken ik neem aan dat veldflessen en koppelriemen etc. Geen probleem is.
 
Ik heb eventueel een vraag ik las dat drinkflessen etc aan te raden zijn net zoals helmen zou je ook echte legerhelmen mogen gebruiken ik neem aan dat veldflessen en koppelriemen etc. Geen probleem is.

Welkom op het forum! Waarom denk je dat je geen echte legerhelm zou mogen gebruiken? Mag gewoon hoor, bijna alle spullen die je kan dragen zijn geheel legaal. Zelfs kogelwerende vesten mag je gewoon op het airsoft veld dragen. net zoals infrarode vizieren, nachtkijkers, etc.etc.. Het is duur, maar het kan als je wilt.
 
Welkom op het forum! Waarom denk je dat je geen echte legerhelm zou mogen gebruiken? Mag gewoon hoor, bijna alle spullen die je kan dragen zijn geheel legaal. Zelfs kogelwerende vesten mag je gewoon op het airsoft veld dragen. net zoals infrarode vizieren, nachtkijkers, etc.etc.. Het is duur, maar het kan als je wilt.

Ik wou het gewoon zeker weten of het geen probleem was. :) en gelukkig heb ik al een stalen helm liggen net zoals een veldfles dus dan heb ik in ieder geval dat al liggen om te gebruiken.
 
Welkom! :)

Veel plezier alvast. Weet wel dat BB's ( De balletjes waarmee geschoten word ) vrij veel herrie veroorzaken als je direct op een stalen pot geraakt wordt :D
 
Welkom,

Welkom! :)

Veel plezier alvast. Weet wel dat BB's ( De balletjes waarmee geschoten word ) vrij veel herrie veroorzaken als je direct op een stalen pot geraakt wordt :D

scheelt weer in het roepen van HIT...
 
Helm of uitrusting van defensie is geen probleem. Het enige waar sommigen een probleem van maken is het dragen van rangen, onderscheidingen en baretten met embleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
T'is meer erg onplezierig voor jezelf. Ik ben wel eens goed geraakt door een salvo op mijn SSh helm. Dat voelen je oortjes goed. Wil OP dit besparen :D

Oke ik wist niet dat het zo luid nog kon zijn ergens ook wel logisch. Ik heb zelf zo'n helm als deze liggen.

http://link.marktplaats.nl/m1375694...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Ik weet niet of de bb's schade kunnen toebrengen aan de binnenhelm die is van kunstof dan zou die kunnen gebruiken eventueel.