Nieuw groot outdoorterrein bij Landgraaf

Geweldig dat je (@Guido van Malde) reageerd op de vragen van het forum! Ik ben erg benieuwd naar jullie veld en kom graag een kijkje nemen! Ook is de verbinding best goed te doen. Ik heb geen auto en zal dus gebruik maken van het OV, maar gelukkig is er in Landgraaf een station. :)

Over snipers blijft altijd een lastig punt. Ik heb onlangs mijn sniper verkocht omdat ik hem nooit gebruikte. Puur om de reden dat bij elke skirm 40% rond loopt met een sniper, en ik daar geen deel van wil zijn. Dus over naar de assault rifle :) Ik denk dat 10% snipers opzich goed is, maar bijvoorbeeld 1 of 2 per squad lijkt mij ook goed. (Komt in aantal gevallen op het zelfde aantal) Een oplossing voor het indelen lijkt mij een optie om tijdens het aanmelden een optie Sniper aan te kunnen klikken. De eerste X aantal mensen die dit doen zijn de snipers. De rest heeft dan pech.

Het probleem met snipers vind ik eigenlijk alleen aanwezig als ze denken Novritsch te zijn. En daardoor alleen het veld in rennen en schijt hebben aan hun teammates of objectives en lekker rond rennen en daarbij denkbeeldige punten per headshot krijgen. Hopelijk is er iets om deze speler te weren of te dwingen tactisch mee te doen. Want een goede tactische sniper geeft enorm veel macht over bepaalde situaties!

Verder over de vervuiling die er zou zijn, hoe zit het hiermee? Ik zag daar nog niks over langs komen, of ik moet dat gemist hebben. Als het klopt dat er kool afval op het land ligt zou dat een enorme afknapper zijn. En zou ik wellicht alleen in mijn oude DPM setje langskomen :p

Over vervuiling "no worries" we hebben zowel een bodemonderzoek als een GGD onderzoek laten doen, beiden hebben een positieve uitslag. Was ook een voorwaarde om de vergunning te krijgen.
 
Over vervuiling "no worries" we hebben zowel een bodemonderzoek als een GGD onderzoek laten doen, beiden hebben een positieve uitslag. Was ook een voorwaarde om de vergunning te krijgen.

Vervuiling in de zin van kolenafval/gruis is er wel als ik fotos zie. Kolen zelf is niet schadelijk, alleen de grond wordt wel standaard aangeduid als vervuild.
 
Verschillende,korte scenario's.
Teveel verschillende spelstijlen verpesten de beleving voor mij.
Daarentegen zoals bijvoorbeeld een orga als 3division het geregeld heeft met een continue doorlopend scenario heeft wel mijn voorkeur.
Je weet al voordat je erheen gaat wat de speeldag(en) in gaan houden.
Behalve de objectifs dan.
Die krijg je ter plekke te horen.
 
Helemaal met Vlad mee eens! Ik ben zelf grote fan van een skirm die een dag of weekend duurt. Dan kom je helemaal in de sfeer van de skirm! Dit doen ze bij 3Division enorm goed!
 
Oh zo. Bij Unit 13 word dus veel arcade gedaan. Het staat mij persoonlijk absoluut niet tegen. Maar een echte skirm heb ik nog niet gedaan. Wel van plan natuurlijk.
 
Oh zo. Bij Unit 13 word dus veel arcade gedaan. Het staat mij persoonlijk absoluut niet tegen. Maar een echte skirm heb ik nog niet gedaan. Wel van plan natuurlijk.

Is zeker aan te raden! Bij 3Division vind ik qua storyline en missies het mooiste. Delta19 bij CriticalHit is het leukste met de locatie en Orga :)
 
Ben kortgeleden op een privé event van No Limits in Landgraaf geweest. ( 15/16 sept 2018)
Het terrein is zeer zeker uitdagend en gevarieerd.
Organisatie was prima voor elkaar ook de opdrachten per squad was over nagedacht terwijl de rest van het team als ondersteuning diende.
Heb een geweldig weekend daar gehad. ik was ingedeeld als sniper.
Ben geen camper, dus best wel actief en act ook als ondersteuning voor mijn team.
Ik ga zo weer heen.

Nu nog de minpuntjes.
En dat was er maar eentje!

Het duurde gewoon te lang na de briefing voor we het start signaal kregen om onze missie uit te voeren.
Echt een punt van aandacht Jongens!!

Prima overnachtingsplek op het terrein .Zelf zorgen voor water , want dat is er niet.
Mochten bbqen en er was een wc( wel dixies ...maar ook apart eentje voor de stoere dames onder ons)

En och dat kolengrijs iedereen onderhoud toch zijn replica,s naar een dag in het veld......
 
  • Leuk
Waarderingen: THR33KlNGZ
Vorig weekend in de zeikende regen Serpent gaan spelen bij airsoft no limit in samenwerking met area57. de opzet was helemaal goed, helaas het weer heeft het enorm verpest voor ons team, het regende zo hard, we konden gewoon niets zien want alles dampte aan helaas. Nat worden vind ik niet erg maar op dit soort terrein wil ik gewoon kunnen zien waar ik schiet en vooral waar ik loop. hopelijk komt er snel weer zo iets maar dan met beter weer, want voor de rest was het wel vet!