Nieuw airsoft lid

n0okiejjj

Member
12 apr 2016
12
3
Trophies
3
Goedenavond airsofters,

Mijn naam is Danny en ben ook bestookt met het virus airsoften. Thanks @dj
Ook ik ben 20 jaar oud en woon in Heukelum.

Tegelijkertijd met mijn eerste post, zou ik ook graag om hulp willen vragen. Doordat ik al helemaal verliefd was op deze sport na de eerste keer met een huurkitje gespeeld te hebben, heb ik besloten om een eerste replica aan te schaffen.
Dit is dan ook een Specna Arms S01 B12 geworden.

De replica heb ik nu 2x gebruikt met de standaard bij geleverde 310 fps veer erin. Voor de rest zijn er nog geen aanpassingen gedaan hieraan.

Heeft er iemand enige suggesties voor aanpassingen aan deze replica?
Zelf wilde ik namelijk een andere rails zodat ik een foregrip kan plaatsen, daarnaast een x4 scope erop laten zetten. Heeft er iemand anders nog meer suggesties en zoja, wat voor merk zou je aanraden?

Alvast bedankt voor jullie hulp, en hopelijk tot snel ergens!

Met vriendelijke groet,
Danny
 
Hey Danny!

Welkom op het ACN forum! Ik kan je helaas niets vertellen over de genoemde replica omdat ik er geen ervaring mee heb, maar misschien dat er zo een ander komt die je meer kan vertellen.

In ieder geval veel plezier op het forum, en misschien tot op het veld!
 
Welkom op het forum,

Je kunt hier met al je vragen terecht!

Gr,

Binky Jules
 
Welkom,welkom.
Om maar gelijk je vraag over de Specna Arms te beantwoorden; Onze grote baas Jan heeft er een paar mogen reviewen.
Hier volgt een linkje; http://www.airsoftclubnederland.nl/specna-arms-sa-a01-review/
 
@Vladimir, zo te zien heeft hij de replica al, de jonge in het andere topic zit te kijken om een specna arms aan te schaffen. Dit is een handguard met keymod daar moet je speciale ris rails stukjes voor kopen die je op de handguard kunnen waarna je gewoon accesoires op deze stukjes ris rails kan plaatsen. Zoals een foregrip en etc. Qua upgraden kan je heel veel doen, de vraag terug is dan altijd wat wil je bereiken. Een makkelijke upgrade om wat meer range te hebben is toch wel de bucking en nub vervangen. Kost niet veel en is een fluitje van een cent.
 
Welkom op het forum!

Ik heb zelf geen ervaring met het specifieke model, maar heb zelf een specna arms sa-b02 en daar heb ik tot nu toe hele goeie ervaringen mee.
Heb er inmiddels wel een nieuwe barrel en hop up bucking inzitten voor meer range.

Dat is wel handig om te doen dus dat raad ik wel aan als je er een keer me geskirmd heb, ik heb hem na de 1e keer skirmen al meteen geupgrade.
Ik heb gunfire toen specifiek gevraagd ofzo hem konden downgraden naar de 340 en dat was toen gelukt.

Je kan er een foregrip enzovoort opzetten, alleen heb je speciale opzetstukjes nodig.
Als je er al een nieuwe rail op wil zetten, had ik persoonlijk een ander model gekozen met al rail er op.

Kwa accessoires is een foregrip wel handig.
Ik zelf heb een officiele bipod grip van defensie, zodat ik pootjes kan uitklappen om hem makkelijker neer te zetten.
Een 4x vergrotende scope is leuk maar naar mijn mening niet echt nodig om dat de afstanden niet zo dusdanig groot is dat je dat nodig heb.

Ik ben ook al vrijsnel overgegaan op lipo batterijen en heb daar bij ook mijn connectoren van mijn replica en batterijen vervangen naar xt60.

Heb je meer vragen, vraag ze gerust.
En welkom in de airsoft sport!
 
Welkom! En alles is al gezegd eigenlijk xD
Zelf zou ik eerst een andere bucking en flat hop installeren. Kost niet veel en het plezier ervan is enorm!
 
Wilkommen!

Je 4x scope idee is tof! Ik speel zelf (als ik geen scopes hoef te testen) ook met een 4X acog scope.

Ik gebruik hem meer voor het scannen (was dat nou een takje, of is dat nou een arm) en met rustig schieten op iemand. In de heftigere gevechten kijk ik er meestal langs, dan ben je toch meer aan het surpressen.

In die situaties is een reddot juist wel weer handig.
 
Magnifiers zijn dan meestal wel weer 2X in plaats van 4X dacht ik. Weet niet of dat genoeg inzoomed om echt lekker te kunnen checken of scouten. Je hebt ook ACOG modellen met een docter sight er boven op die dan reddot is.
 
Er zijn ook foregrips die direct op keymod rails passen; heb ik zelf ook op mijn G&G gezet. En mijn magnifier is een 4x factor op FTS basis.