Nieuw airsoft gebied hooghallen(nabij assen)

Wow, die foto ook bij het artikel.
Als je foto's van een evenement open slaat, wat zie je?
Meestal niet iets wat op sealteam 6 lijkt. (zoals de toegevoegde foto. [ Die scope en red dot dr boven op though xD ] )

Vaak zie je mensen glimlachend poseren in safezones of groeps foto's.
Of toffe actie foto's die de boel vaak wat context geven (vaak zie je gelijk wel aan de omgeving dat het airsoft is)

Beetje jammer weer dat.
(Lees; fear mongering)
 
hmmm heb t gevoel dat niet alleen is omdat t bedrijf van buiten de provincie komt... maar meer wat ze gaan doen..
 
Het is nog niet voor 100% van de baan, aangezien het hier om bezwaren tegen het plan gaat. Ik vrees alleen wel dat de kans op groen licht hierdoor wel behoorlijk is gedaald.
 
Wat een drama. Zie je maar weer waarom we beter niet openlijk over de sport kunnen hebben.

Onder het mom van 'eerst zien, dan geloven', wacht ik af tot ze daadwerkelijk open gaan. Ik vermoed dat dit nog een staartje kan gaan krijgen.
 
Dit type terrein voor airsoft zie je eigenlijk alleen in het buitenland , vergunning is er door nu de rest nog , voor mij is het een redelijk endje rijd maar dat boeit niet . ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en ICuThiNk81
Jammer idd dat er amper van zulke terreinen zijn in nederland. Hoop dat ze alles kunnen waarmaken dat gepland is zonder teveel vertraging of tegengas!

Heb aantal keren in givet gespeeld en zulke huis tot huis / dorp terreinen zijn gewoon kicken! ongeacht hoe ver het rijden is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en ICuThiNk81