Nieuw airsoft gebied hooghallen(nabij assen)

Dan denk ik dat ze ook wel bezoek kunnen verwachten van defensie om te trainen ;)
Wie weet is dit ook wel de insteek.
Door de weeks defensie en in het weekend airsoft.
Win win situatie.

Mvg Roy

Zoals ze aangeven willen ze een soort oefendorp er neer zetten net als de marnerwaard.
 
Plannen zien er goed uit! Lijkt mij wat dat betreft wel echt een uniek airsoftveld te worden in Nederland.
Is wel een stukje rijden, maar deze hou ik zeker in de gaten!
 
en waarom spelen we nog niet op de marnerwaard:(

Omdat het niet toegestaan is dat objecten de loop verlaten. Dat staat in de terrein vergunning. En aangezien wij met objecten en(bb's) schieten, mag het dus niet. Afgezien dat defensie er graag geen burgers op heeft ivm "wat als er wat gebeurd".
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Dan lijkt me als dit door gaat een mooi alternatief en zowaar nog op fiets afstand ook
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Als je een stadsoorlog wilt, kan ik je in de tussentijd ook Weert van harte aanraden van Area 57. Dat lijkt hetzelfde format te hebben als deze ontwerpen.
 
Is dat ook niet een "oud" defensie terrein??
Behoorde dit niet tot de KMS??

Mvg Roy

Als je een stadsoorlog wilt, kan ik je in de tussentijd ook Weert van harte aanraden van Area 57. Dat lijkt hetzelfde format te hebben als deze ontwerpen.
 
Is dat ook niet een "oud" defensie terrein??
Behoorde dit niet tot de KMS??

Mvg Roy
Weet ik niet. Er staan geen barakken oid. op. Het is iig wel vol geknald met een klein dorp. House to house fighting en langere schootslijnen op de wegen tussen de huizen in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ik hield dit project al in de gaten, vooral omdat het mooi dicht bij huis is en idd Gasselte helaas gesloten is.
Zo blijf ik hier dus ook mooi op de hoogte, hopelijk is alles snel rond en kunnen we mooi gaan skirmen!
 
Dit ga ik ook even in de gaten houden! Het zou echt super zijn als er een vervanger voor Gasselte komt. Lekker dichtbij :)
 
Even een tijdje niet geweest op het forum (en niet actief op het veld) due to circumstances...ik wilde met wat intro's naar Gasselte...en dan lees ik dat het dicht is. Maar...maar...wat ik aan nieuwe velden zie ontstaan stemt me erg hoopvol. Top deze!
 
Dit lijkt echt een tof veld te worden, zeker met het oog op al die gebouwen. Zo'n oefendorp is toch wel enorm vet.
 
Kan niet wachten tot er meer foto's van het veld en de werkzaamheden komen.. en wanneer de eerst skirms gespeeld gaan worden..
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie