Nieuw airsoft gebied hooghallen(nabij assen)

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
1felty.jpg

Er was laatst al een bericht van op fb en nu de bezoekers uitnodiging. Wordt dit de opvolger van gasselte?
 
  • Leuk
Waarderingen: KampingKareltje en Peter
Heb je een beter plaatje Tooth? Deze lijkt erg te zijn gekrompen.
 
Wij, Copperhead Airsoft, nodigen wij de inwoners van Hooghalen van harte uit voor de informatie inloopmiddag. Graag gaan wij met u onder het genot van een drankje in gesprek over de plannen voor de locatie.Ook bieden wij de mogelijkheid om zelf kennis te maken met airsoftapparaten.

Waar: Het oude AZC terrein, Asserweg 2 te Hooghalen
Wanneer: 27 oktober 2018
Tijd: van 14:00 uur tot 16:00 uur

Dorpscontactambtenaar Gerard Epping en wijkagente Karin Fekkes zullen ook bij deze inloopmiddag aanwezig zijn om eventuele vragen te beantwoorden.

Bron : https://www.facebook.com/events/806497023029236/
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Aankomende vrijdag is er idd een info dag voor de omwonenden om kennis te maken met de facetten van airsoft, wat er bij komt kijken en wat ze qua geluid zouden kunnen verwachten.
Hopelijk krijgen ze alles snel voor elkaar en hebben wij er weer een leuk veld bij.

Mvg Roy
 
Oeh! Interdasting!! Ik zie daar ook wat huisjes achtige dingen staan :)
 
GAAAAF! :cool:

Als je zo dat veld ziet is daar mega veel potentie voor een vet veld joh! 3 van de barakken met genoeg bomen er omheen. Aan de oostkant lijkt een behoorlijk stukje woodland te zitten. Ook ten zuiden van de barakken lijkt een mooi stukje woodland zitten waar je vanuit een mooie aanval kan opzetten! En die grote open stukken kun je ook op zoveel verschillende manier invullen. Ik zeg doen!
 
ze willen meer huizen neer zetten voor meer cqb/dorp beleving wat ik zo begreep uit de stukken die pas gelee online waren. zie dit stukje:

In februari 2017 zijn wij, Yvonne Kok en Marten Slump, begonnen onze droom te verwezenlijken. Een airsoft versie van Marnehuizen/Oostdorp. Als de airsofter niet naar het oefendorp mag, halen wij het oefendorp wel naar de airsofter!

ejfoky.jpg


ps note:
Zoals veel mensen nu al gezien hebben (afgaand op de hoeveelheid PB's en de appjes :p) is er 27 oktober een informatiemiddag op de locatie in Hooghalen. Deze is puur bedoeld om de inwoners te informeren.

Bron
 
Zou erg tof zijn als er een veld bijkomt (nu Gasselte weg gaat :( ) waar wat bestaande verlaten gebouwen op staan. Maakt het een stuk interessanter allemaal.
 
Ziet er veel belovend uit ik ben benieuwt hopelijk loopt alles goed en gaan ze snel open

En een slime zet een info dag voor de buurt!
 
Tja, moet ik toch naar het noorden verhuizen:p
Klinkt als een erg gaaf veld!
 
Ziet er goed uit! mogelijk de verleiding om de 4 uur retourtrip naar het noorden te maken.
 
Ziet er goed uit! mogelijk de verleiding om de 4 uur retourtrip naar het noorden te maken.

Misschien gaan ze net als BH de mogelijkheid om camperen aanbieden zodat je er een heel weekend van kan maken?
 
ze willen meer huizen neer zetten voor meer cqb/dorp beleving wat ik zo begreep uit de stukken die pas gelee online waren. zie dit stukje:



ejfoky.jpg


ps note:


Bron

Ik zou het opzich wel jammer vinden als ze het op die manier helemaal vol bouwen. Zou veel liever zien dat het juist geen CQB locatie word en veel meer de focus gaat liggen op die 3 barakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
Ik zou het opzich wel jammer vinden als ze het op die manier helemaal vol bouwen. Zou veel liever zien dat het juist geen CQB locatie word en veel meer de focus gaat liggen op die 3 barakken.

Het is niet cqb zoals wij dat kennen. Het hele dorp beslaat slechts een deel van het hele veld. Je kan dus een heel dorp gaan flanken/omsingelen en er zal per straat gevochten worden. Zeer lange vuurlijnen gemengd met cqb dus. Biedt mogelijkheden voor enorm veel tactische gameplay ipv de 'hold the line' zoals we dat nu zien op outdoor en rushen/bottlenecks zoals nu bij cqb.

Maar dat is mijn mening.
 
Urban warfare like the real deal :)
Als ze slim zijn en de barakken zijn nog in goede staat, dan gebruiken ze deze voor de catering, kleedruimtes en wie weet eventueel overnachten??
Zou wel mooi zijn.
Ook voor eventueel een weekend skirm ;)


Mvg Roy
 
Zoals ze aangeven willen ze een soort oefendorp er neer zetten net als de marnerwaard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie