Newbie hier.

TypeJesper

New Member
2 jan 2019
2
0
Trophies
1
Hi ik ben jesper 18 jaar na veele youtube filmpjes te zien en mensen erover horen praten. Heb ik mijn nabv pas aangevraagt en nu ook binnen. Ook heb ik al mijn replica binnen met bescherming en nu vraag ik me af zijn er in de buurt van purmerend mensen die mij kunnen meenemen in deze geweldige wereld van airsoft?
 
Welkom op het forum. Woon zelf niet in de buurt van Purmerend maar ik denk dat er genoeg anderen zijn hier op het forum die ik de buurt wonen. En je kan altijd via het skirmgedeelte aanhaken bij mensen van het forum.
 
Hi Jesper, ik kom zelf uit Amsterdam en ga regelmatig spelen in Assendelft en Wormerveer. Kunnen wel keer afspreken? Qua zondagen gaat het me in januari niet lukken, maar een zaterdag keer skirmen wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en TypeJesper
Welkom, Je kunt altijd eens meespelen. Kijk eens bij Noord Holland Airsoft. Via mij of Jelle. Ikzelf kom uit Alkmaar. In ieder geval have fun!
 
Welkom op het forum! Er is een speciaal 'Skirms'-gedeelte waarin een forumlid een topic aanmaakt voor een skirm die hij/zij gaat bezoeken. Daar reageren vervolgens weer andere forumleden op die evt. ook naar die Skirm gaan en vaak wordt er dan afgesproken om die dag samen te spelen, of elkaar te helpen bijvoorbeeld.

Zeker dat dus even in de gaten houden! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf