New member

Céline

Member
22 jan 2019
11
5
Trophies
2
Fff voorstellen !
Ik ben Céline
25jaar en woonachtig in België
Samen met mn wederhelft zijn we beide voor de sport van airsoft gevallen.
Na 1 malig een avond indoor te gaan skirmen met huur materiaal al rap beslist om een eigen replica aan te kopen
Ik heb me een specna Sa-a01 aangekocht en mn man een krytac trident crb.
Ik hoop hier nog vrouwen tegen te komen op het forum en vooral veel bij te leren over de nieuwe hobby .


Alvast bedankt.
 
Welkom op het forum! Helaas is de airsoft sport nog altijd vooral een sport beoefend door vrouwen. Ik weet op dit forum eigenlijk maar 1 vrouw, @lotte . Des te beter om te zien dat we door meer worden versterkt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Céline
Welkom op het forum! Helaas is de airsoft sport nog altijd vooral een sport beoefend door vrouwen. Ik weet op dit forum eigenlijk maar 1 vrouw, @lotte . Des te beter om te zien dat we door meer worden versterkt!
Ja je ziet erg weinig vrouwen ondanks het wel een gave sport is . Zondag een cqb gedaan en me goed uitgeleefd in iedergeval .met eerste headshot wondje ook erbij maar het hoort erbij
 
Welkom op het forum, ik gok dat de reden voor weinig vrouwen in airsoft deels komt door wat je zelf al noemde :).
Als het voor de 'pijn' is dat vrouwen niet willen proberen om airsoft te gaan spelen is het maar een flauwe reden :D heb zondag ook headshot gehad op de enige centimeter die vrij was eerste 5 seconden neep dat een beetje dat is alles :D verder geen last van .
Het houdt me in ieder geval niet tegen en vind het super om team te vormen met mn man :)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Als het voor de 'pijn' is dat vrouwen niet willen proberen om airsoft te gaan spelen is het maar een flauwe reden :D heb zondag ook headshot gehad op de enige centimeter die vrij was eerste 5 seconden neep dat een beetje dat is alles :D verder geen last van .
Het houdt me in ieder geval niet tegen en vind het super om team te vormen met mn man :)
Veel plezier op het veld en welkom op het forum
 
Welkom! Volgens mij heb ik je partner al voorbij zien komen op het forum?
 
  • Leuk
Waarderingen: Céline
Als het voor de 'pijn' is dat vrouwen niet willen proberen om airsoft te gaan spelen is het maar een flauwe reden :D heb zondag ook headshot gehad op de enige centimeter die vrij was eerste 5 seconden neep dat een beetje dat is alles :D verder geen last van .
Het houdt me in ieder geval niet tegen en vind het super om team te vormen met mn man :)

Er zijn altijd uitzonderingen op de regel :p, maar ik gok toch dat de meeste het niet zo hebben op de blauwe plekken. Iig mooi dat niet iedereen hetzelfde is :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Céline
Op dit forum weinig dames, @Céline
Wel spelen er best veel vrouwen, meisjes deze sport, heb het zien gebeuren in 6 jaar ,eerst was ik vaak het enigste meisje ( vrouw , nu 55 jaar jong ),by een skirm, nu zie je er steeds meer
Och ,een hit voel je ff ,daarna niet meer ,je raakt eraan gewend