Nederlanders woonachtig in Duitsland gezocht.

Bozzie

Well-Known Member
12 jul 2018
71
32
Trophies
5
Ik ben een Nederlander die al wat jaartjes in Duitsland woont. Ik ben vorige week voor de 1e keer wezen airsoften en ben meteen "hooked". Ik speel enkel in Duitsland en het lijkt me leuk om te kijken of ik een groepje NL-duitsers kan vinden om zo nu en dan mee te gaan airsoften (in DL)
Dus ben jij ook woonachtig in Duitsland, laat van je horen!
Später!! :p:D:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Martin buyl
Hoi Bozzie, ikzelf woon al meer als 10 jaar in Dld ( winterswijk ) Ik heb 1 ( besloten ) skirm in Dld gedaan en dit wat super.
Ben bezig alles aan te schaffen en heb inmiddels een Tippmann M4 plus upgrades ( moet ik nog inbouwen )hpa flesjes, duikfles,chrono ed en een TM 5.1 Hicap gekocht. Deze week ga ik mijn load out ed bestellen zodat ik na mijn vakantie ready for action ben. Misschien even Tel Nr wisselen om t een en ander te bespreken. Lijkt me een leuk initiatief ! ( weet eventueel nog iemand voor een team )

Ps: ik zag dat jij uit Emmerich komt, dan zal je airsoft to go waarschijnlijk kennen. is dit een goede zaak ?

Gr Frank
 
Frank is me voor. Zou net gaan voorstellen om eens met Dennis van Graziani gunshop (oftewel airsoft2go) in Emmerich te gaan babbelen.

Hoewel Graziani wel iets duurder is vind ik hun service altijd geweldig. Goeie techneut in huis die weet wat hij doet. Over het algemeen iets duurdere merken maar de kwaliteit is top. Mijn eerste MP-5 GBB daar gekocht en nog nooit wat aan gehad. Mijn kwaliteits replicas haal ik altijd bij hun (gewoon voor de heb / fun spul koop ik via internet bij andere shops). Ben persoonlijk een groot fan van hun, ook omdat ze daar weten waar ze over praten. Hebben ze het niet dan kunnen ze het vaak voor je vinden.
 
Ik heb m'n spullen allemaal bij grazziani/airsoft2go gehaald. Hij is inderdaad wat duurder dan andere maar hij komt op mij erg vakbekwaam over. Plus hij zit bij mij zowat om de hoek.

Ik zal je een bericht sturen met mn nummer. Idd handig. Hoe zie je dat ik uit emmerich kom btw?
 
Kan men iedere replica herprogrammeren?

Ik heb een Duitse amoeba m4 (am-008)
En is dus alleen singleshot. Stel ik wil in Nederland/België etc. spelen kan ik hem dan naar full auto/burst programmeren?
Iemand ervaring mee? Anders check ik dat eens in de winkel hier in Emmerich.
Alvast bedankt!
Gr.

Ik heb m'n spullen allemaal bij grazziani/airsoft2go gehaald. Hij is inderdaad wat duurder dan andere maar hij komt op mij erg vakbekwaam over. Plus hij zit bij mij zowat om de hoek.

Ik zal je een bericht sturen met mn nummer. Idd handig. Hoe zie je dat ik uit emmerich kom btw?

;)
 
Hoihoi

ik woon ook in duitsland, en was eigenlijk ook op zoek naar mensen die hier naar events willen,

ik woon trouwens in Dingden, vlak achter Bocholt, half uurtje van emmerich,
en ook een half uurtje van Winterswijk..

als iemand een idee heeft, laat t me weten, ben ik van de partij,


mag ik vragen naar jullie leeftijden?
ben zelf al ietsje ouder :)
 
Bij the Base Is geen cqb, enkel als je een gebouw in gaat natuurlijk, maar verder niet. Bij 5 Blocks zijn wel meer cqb mogelijkheden.
Hier filmpjes van beide, heb je een idee.
The Base:
5 Blocks: